;
coinex

بهترین رستوران های اهواز [+ آدرس و شماره تلفن]

آشنایی با بهترین رستوران های اهواز در سفر به استان زیبای خوزستان و شهر اهواز می‌تواند لذت سفر را برای شما و اعضای خانواده چندبرابر کند.

سفر به خوزستان با آب‌وهوا و طبیعت جذاب، مردمان خونگرم، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیار و غذاهای خوشمزه می‌تواند برای هرکسی جذاب باشد. علاوه بر قدم زدن در سواحل رود زیبا و بزرگ کارون و بازدید از پرشمار جاذبه‌های دیدنی اهواز، احتمالا شما نیاز به آشنایی با بهترین غذافروشی های اهواز هم دارید تا دمی بیاسایید و غذای خوبی نوش جان کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین رستوران های اهواز

در سفر به اهواز و گشت‌وگذار برای دیدن جاذبه‌های این شهر، طبیعتا بعد از چند ساعت خسته و گرسنه می‌شوید و باید برای صرف یک غذای خوب به دنبال بهترین رستوران اهواز بگردید.

اهواز رستوران‌های بسیار جذاب و متنوعی شامل انواع رستوران‌های سنتی، ایرانی و بین‌المللی دارد که علاوه بر عرضه انواع غذاهای ایرانی، انواع غذاهای دریایی ایرانی و خارجی و انواع غذاهای اصیل محلی را سرو می‌کنند. پس اگر قصد آشنایی با بهترین مکان های شهر اهواز برای صرف غذا را دارید با ما همراه باشید.

رستوران گردان امپراطور

بهترین رستوران های اهواز
بهترین رستوران های اهواز
  • آدرس: بلوار پاسداران، برج آی‌تی، طبقه 8
  • شماره تماس: 0614442006، 0614442005

در صورتی که به صرف غذا در یک ارتفاع بالا علاقه دارید و می‌خواهید در زمان غذاخوردن شهر اهواز را از بهترین نما تماشا کنید، توصیه می‌کنیم حتما سری به رستوران گردان امپراتور شهر اهواز به عنوان یکی از بهترین رستوران اهواز بزنید.

رستوران گردان اهواز یک رستوران، با کیفیت غذای بسیار بالاست که موقعیت منحصربفردی هم دارد و در یکی از بهترین مکان های شهر اهواز و در طبقه هشتم یک ساختمان اداری قرار گرفته است.

بهترین رستوران اهواز

حس و حال جذابی است که در حال صرف غذا، رستوران به آرامی بچرخد و در هر لحظه به بخشی از شهر دید داشته باشید. در رستوران امپراتور انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی و فست‌فود با انواع پیش‌غذا، سالاد و دسر سرو می‌شود.

وجود پارکینگ بزرگ، فضای بزرگ و زیبا و پرنور رستوران و بسیاری مزایای دیگر سبب شده تا رستوران امپراتور یک گزینه ایده‌آل برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها باشد. البته باید بدانید که این رستوران بهترین رستوران ارزان اهواز نیست و قیمت‌ها در منوی آن بسیار بالاست.

رستوران گیاهی

بهترین رستوران ارزان اهواز

  • آدرس: کیان پارس، جنب سینما هلال احمر
  • شماره تماس: 0613362260

رستوران گیاهی برای گیاه‌خواران و دوست‌داران غذای گیاهی یکی از بهترین رستوران های اهواز محسوب می‌شود. این رستوران یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین رستوران‌های کل استان خوزستان محسوب می‌شود که غذاهایی با طعم بسیار عالی و قیمت مناسب دارد.

همانطور که از نام رستوران مشخص است، رستوران گیاهی را به خاطر کیفیت بالای غذاهای گیاهی آن می‌شناسند، پس توصیه می‌کنیم برای صرف غذاهای گیاهی حتما سری به این رستوران بزنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های کیش

بهترین رستوران های شیراز

کبابسرای درویش‌خان

بهترین غذافروشی های اهواز

  • آدرس: جنب پارک هجرت
  • شماره تماس: 09163235156

کباسرای درویش خان یکی از بهترین رستوران های سنتی اهواز برای دوستداران غذاهای سنتی و کباب‌های اهوازی محسوب می‌شود. این مورد از بهترین رستوران های ایرانی اهواز با فضای بزرگ و باز  زیبای خود لذت غذاخوردن را چندبرابر می‌کند.

کباب‌های رستوران درویش‌خان شهرت زیادی دارد و اگر دوست‌دارید طعم کباب اهوازی را امتحان کنید حتما باید به آن سر بزنید. همچنین باید بدانید که کبابسرای درویش یکی از بهترین رستوران ارزان اهواز محسوب می‌شود و از نظر قیمت اوضاع خوبی دارد.

کافه رستوران لئو

فست فود در اهواز

  • آدرس: کیانپارس، فلکه اول، روبروی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیر زمین
  • شماره تماس: 06133330707

کافه رستوران لئو نیز یکی از بهترین رستوران های اهواز محسوب می شود که البته بیشتر مناسب جوانان است. در این کافه رستوران علاوه بر غذا، امکان سفارش انواع نوشیدنی‌های گرم از جمله قهوه و دمنوش نیز وجود دارد.

شاید تصور کنید که رستوران لئو تنوع غذایی بالایی نداشته باشد، اما باید بدانید که نه‌تنها یک منوی غذایی متنوع دارد، بلکه فضای بسیار مدرن و جذابی هم دارد که توجه هرکسی را جلب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های تبریز

بهترین رستوران های مشهد

کافه رستوران کنجد

بهترین مکان های شهر اهواز

  • آدرس: کیانپارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی
  • شماره تماس: 06133338383

کافه رستوران کنجد نیز از جمله بهترین غذافروشی های اهواز است که صبحانه‌های بسیار لذیذی و جذابی سرو می‌کند. تنوع صبحانه‌های کافه کنجد شهرت بسیار زیادی دارد و افراد زیادی را به این کافه جذب کرده است.

در مدت اقامت در اهواز می‌توانید صبح خود را با یک صبحانه بسیار لذیذ و دلچسب آغاز کنید و در کنار آن از دمنوش‌ها و انواع قهوه‌های آن نیز لذت ببرید. در مجموع اگر به دنبال بهترین کافه رستوران اهواز هستید حتما به کنجد سر بزنید.

رستوران سنتی قصر ضیافت

بهترین رستوران های ایرانی اهواز

  • آدرس: بزرگراه آیت الله بهبهانی، رو به روی پارک شهر بازی
  • شماره تماس: 06132226611

رستوران سنتی ضیافت به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی اهواز برای صرف انواع غذاهای اصیل محلی و دریایی گزینه بسیار ایده‌آلی است. این رستوران که از جمله بهترین رستوران های اهواز است سینی‌های اختصاصی ویژه‌ای برای مشتریان خود درنظر گرفته است که سفارش آن‌ها برای‌تان جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های اصفهان

بهترین فست فود شیراز

فست فود رادین

بهترین ساندویچی اهواز

  • آدرس: گلستان، خیابان فروردین، نبش دی
  • شماره تماس: 06133720252

برای صرف فست فود در اهواز یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای مسافران اهواز، فست فود رادین است که بهترین پیتزا در اهواز را ارائه می‌کند. رادین البته تنوع بالایی دارد و انواع ساندویچ، غذاهای سنتی، فرهنگی و غیره را نیز ارائه می‌کند که سبب شده بهترین ساندویچی اهواز باشد. در نتیجه اگر به تنوع غذایی اهمیت زیادی می‌دهید در رادین می‌توانید برای همه سلایق چند مدل غذای محبوب و متنوع پیدا کنید.

رستوران زعفرانیه

بهترین رستوران های ایتالیایی اهواز

  • آدرس: 24متری خیابان پلی کلینیک، شهید رجایی، تقاطع دوم
  • شماره تماس: 06112218080

رستوران زعفرانیه یکی پرطرفدارترین و بهترین رستوران‌های اهواز است که پیشنهاد می‌کنیم حتما به آن سر بزنید و تجربه جذاب صرف کباب‌های اهوازی و ماهی‌های اصیل جنوبی را در آن امتحان کنید.

صرف ماهی و غذاهای دریایی و سنتی یکی از جذابترین تجاربی است که می‌توانید در این رستوران داشته باشید. سالن و دکوراسیون رستوران هم بسیار شیک و زیباست و قیمت غذاها، نسبتا مناسب به نظر می‌رسد. همچنین لازم به ذکر است رستوران زعفرانیه به عنوان بهترین رستوران اهواز در تمام ایام هفته فعال است.

بیشتر بخوانید:

خرید بلیط لحظه آخری

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

رستوران کاکتوس سبز

بهترین رستوران های ایتالیایی اهواز

  • آدرس: کیانپارس، فلکه اول، کنار سازمان آب و فاضلاب ، روبروی هاکوپیان
  • شماره تماس: 06133333388

کاکتوس سبز یکی از رستوران‌هایی است که با توجه به منوی متنوع غذاهای بین‌المللی آن، باید گفت یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی اهواز محسوب می‌شود. منوی جذاب و متفاوت این رستوران با ترکیبی از غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و سنتی بسیار جذاب است و به مشتریان امکان می‌دهد تا سفارش غذای خود را ثبت کنند.

کیفیت غذاهای رستوران کاکتوس سبز به عنوان یکی از بهترین رستوران اهواز در یکی از بهترین مکان های شهر اهواز یعنی منطقه کیانپارس واقع شده است. این رستوران فضای باز جذابی هم دارد که امکان صرف غذا در آن را دارید.

رستوران خیمه

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس:‌ امانیه، بین میدان ساعت و میدان سه گوش، روبروی دادگستری
  • شماره تماس: 06133362718

رستوران خیمه یکی از بهترین رستوران های سنتی اهواز محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد و در آن انواع غذاهای سنتی و اصیل جنوبی و لبنانی سرو می‌شود. در این مورد از بهترین رستوران ارزان تبریز همچنین موسیقی زنده پخش می‌شود و محیط رستوران هم بسیار شیک و زیباست.

کیفیت غذاهای رستوران خیمه به عنوان یکی از بهترین رستوران های اهواز بسیار بالاست و قیمت مناسب آن‌ها هم دیگر مزیتی است که می‌توان به آن‌اشاره کرد. این رستوران سنتی به طرز جالبی منوی فست‌فودی شامل انواع پیتزا هم دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کافه های شیراز

بهترین کافه های کیش

فست فود چیلی

بهترین پیتزا در اهواز

  • آدرس شعبه 1:‌ خوزستان، اهواز، میدان راه آهن، چیلی
  • آدرس شعبه 2: اهواز، امانیه، خیابان پودات، نبش منصفی، چیلیدو
  • شماره تماس شعبه 1: 06133333831

فست فود چیلی که در یکی از بهترین مکان های شهر اهواز در نزدیکی میدان راه‌آهن در محله امانیه واقع شده است، یکی از بهترین رستوران ارزان اهواز محسوب می‌شود.

این رستوران از نظر مکانی همانطور که گفتیم موقعیت مناسبی دارد و دسترسی خیلی خوبی به راه‌آهن، کافه مای، فروشگاه رزمندان امانیه و کله‌پزی جوانان دارد که همگی از معروف‌ترین جاهای دیدنی اهواز هستند.

صرف فست فود در اهواز در این رستوران برای افرادی که با قطار به اهواز رسیده‌اند یا قصد دارند با قطار اهواز را ترک کنند گزینه بسیار ایده‌آلی است.

این رستوران که معمولا تا ساعات پایانی شب خدمت‌رسانی می‌کند بهترین پیتزا در اهواز را ارائه می‌کند و با یک منوی متنوع بهترین ساندویچی اهواز نیز محسوب می‌شود.

رستوران نوید

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: کیانپارس، خیابان 17
  • شماره تماس: 09199211135

رستوران نوید در اهواز به عنوان یکی از بزرگترین و شیک‌ترین رستوران‌های این شهر، یک مکان ایده‌آل برای سرو غذا به صورت دورهمی و در قالب جشن‌های خانوادگی است و به همین دلیل باید گفت  یکی از بهترین رستوران های ایرانی اهواز محسوب می‌شود.

این رستوران که منوی بسیار متنوع و جذابی دارد امکان سرو غذا به صورت سلف سرویس را هم دارد و طراحی و سفره‌آرایی آن برای هرکسی جذاب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فست فود کیش

بهترین فست فود قشم

سفره‌خانه سنتی آب و آتش

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: زیتون کارمندی، خیابان فاطمی، بین زیبا و زهره
  • شماره تماس: 06134433153

یکی از بهترین رستوران های اهواز سفره‌خانه سنتی آب‌وآتش با یک منوی جذاب شامل انواع کباب‌های اهوازی است.این مورد از بهترین رستوران های سنتی اهواز منو متنوع و جذابی شامل انواع کباب کوبیده، بختیاری، شیشلیک، ماهی کباب، خوراک قفقازی، چلو کباب برگ، چلو دیگی و غیره دارد و در مجموع یک گزینه ایده‌آل برای صرف غذا در محله زیتون به عنوان یکی از بهترین مکان های شهر اهواز محسوب می‌شود.

خانه کباب مهمان

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: زیتون کارمندی، خیابان کمیل نبش زمزم
  • شماره تماس: 06134452882

اگر از طرفداران غذاهای کبابی و کباب‌های سنتی جنوبی هستید، یکی از بهترین رستوران های ایرانی اهواز رستوران خانه کباب مهمان محسوب می‌شود که در منوی آن طیف بسیار متنوعی از انواع کباب وجود دارد. البته که با وجود نام رستوران، در خانه کباب مهمان انواع غذاهای ایرانی، خارجی، دریایی، پیش‌غذا، دسر و نوشیدنی هم سرو می‌شود.

اگر اهل اهواز هستید یا قرار است به‌زودی به دیار شهر پل‌ها سفر کنید، حتما خودتان را به خانه کباب مهمان شهر اهواز، مهمان کنید. شاید با شنیدن نام این رستوران فکر کنید در این محل فقط کباب سرو می‌شود، ولی در منوی غذایی خانه کباب انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی، پیش غذا، نوشیدنی و دسر به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی غرب مازندران

جاهای دیدنی نور

کافه رستوران زهره

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی، مرکز خرید زهره، طبقه چهارم
  • شماره تماس: 06134492905

اگر به دنبال یک کافه رستوران جذاب برای صرف غذا هستید، کافه رستوران زهره یکی از بهترین رستوران های اهواز با فضایی دنج، محیطی شیک و زیبا و موسیقی زنده محسوب می‌شوند که انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گرم در آن وجود دارد. این کافه رستوران که فضای نسبتا بزرگی دارد دارای آبشار، آب‌نما و یک محیط سبز بسیار زیبا و جذاب هم هست.

نکته جذاب کافه رستوران زهره این است که تقریبا این کافه با یک منوی متنوع، در مرز بین کافه و رستوران قرار دارد. تلفیق جذاب چیدمان و دکور مدرن و سنتی زهره را به یکی از بهترین رستوران های ایرانی اهواز بدل کرده است.

کافه رستوران گاراژ

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: کیانپارس، بین خیابان 8 و 9 غربی
  • شماره تماس: 06133919538

کافه رستوران گاراژ نیز یکی از بهترین غذافروشی های اهواز است که در محیز نسبتا کوچک آن می‌توانید دورهمی‌های کوچک و دونفره جذابی برای صرف صبحانه، ناهار و شام برگزار کنید. در این کافه رستوران چیزی که بیش از هرچیز توجه افراد را جلب می‌کند، سکوت و آرامش حاکم بر محیط آن است و اگر از افرادی هستید که به سکوت محیط اهمیت زیادی می‌دهید، گاراژ یکی از بهترین فست فود در اهواز محسوب می‌شود.

چیدمان مدرن و جذاب گاراژ، تابلهای زیبا و خیره‌کننده و منوی خوشمزه همگی از مواردی است که نظر مشتریان را جلب می‌کند. یکی از جذابیت‌های این کافه رستوران اینکه یک دیوار آن به ثبت یادداشت‌های بازدیدکنندگان از آن اختصاص یافته است و شما هم می‌توانید یک یادداشت به آن اضافه کنید.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی قائمشهر

جاهای دیدنی غرب گیلان

رستوران سنتی خان دایی

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: زیتون کارمندی، خیابان فاضل
  • شماره تماس: 06134454169

در قلب منطقه زیتون کارمندی به عنوان یکی از بهترین مناطق اهواز، یکی از بهترین رستوران‌های سنتی این شهر با ظاهر و چیدمانی بسیار جذاب قرار گرفته که با حضور در آن حس می‌کنید در یک ماشین زمان نشسته و به چند دهه قبل رفته‌اید. رستوران خان دایی یکی از بهترین رستوران های اهواز است که برای همه افراد با هر سلیقه‌ای جذاب است و برای میل کردن غذا می‌توانید حتما روی آن حساب کنید.

این رستوران سنتی همچنین یکی از بهترین رستوران ارزان اهواز محسوب می‌شود که کیفیت غذای آن بسیار بالاست. از محبوب‌ترین غذاهای آن باید به کوبیده مخصوص، دیزی مخصوص و جوجه حلزونی مخصوص خان‌دایی اشاره کرد.

رستوران سنتی خرم

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: امانیه، خیابان خرم، بعد از فروشگاه رزمندگان، جنب صندوق مهر رضا
  • شمار تماس: –

رستوران سنتی خرم نیز از جمله بهترین غذافروشی های اهواز محسوب می‌شود که در محله قدیمی و اعیانی‌نشین امانیه قرار گرفته است. اگر نگران قیمت‌ها نیستید و به دنبال بهترین رستوران ارزان اهواز هم نباشید، رستوران سنتی خرم یک گزینه‌ ایده‌آل برای صرف غذا محسوب می‌شود.

یکی از مزایای رستوران خرم نزدیک بودن آن به ایستگاه راه‌آهن امانیه است که برای مسافران راه‌آهن اهواز گزینه ایده‌آلی است.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شرق مازندران

بهترین هتل های رامسر

کافه رستوران مجلل هوژان

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: کیانپارس، خیابان 21 غربی فاز دو
  • شماره تماس: 06133910065

کافه رستوران مجلل هوژان نیز از جمله بهترین رستوران های اهواز است که اگر قصد صرف فست فود در اهواز را داشته باشید گزینه جذابی است. هوژان محیطی جذاب و شیک دارد و منوی متنوع آن نظر هر کسی را جلب می‌کند.

کافه رستوران هوژان که بهترین ساندویچی اهواز محسوب می‌شود همچنین در دو طبقه به افراد خدمت‌رسانی می‌کند و محیط بزرگی دارد.

در هوژان سه وعده اصلی سرو می‌شود و توصیه ما به شما تجربه ساندویچ‌های مخصوص یا استیک آن است. جذابیت طبقه دوم هوژان هم فضای روباز آن با سیستم آب‌پاش شبنم است که باعث می‌شود نگران گرمای هوا نباشید.

فست فود آترین

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: کیانپارس، بین خیابان‌های سروش و الهام
  • شماره تماس: 09166147393

اگر به دنبال بهترین پیتزا در اهواز هستید، فست فود آترین یکی از بهترین گزینه‌های موجود با کیفیت عالی و طعم جذاب محسوب می‌شود. منوی متنوع فست فود آترین و قیمت مناسب آن سبب محبوبیت بیشتر این رستوران به عنوان بهترین ساندویچی در اهواز شده است.

از معروف‌ترین غذاهای رستوران آترین باید به پیتزا، ساندویچ و مرغ سوخاری اشاره کرد. از دیگر مزایای آترین اینکه وای‌فای رایگان هم دارد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی شرق گیلان

جاهای دیدنی سوادکوه

رستوران خانه تنوری ژرژ

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: امانیه، خیابان خرم، کوچه خجسته
  • شماره تماس: 06133365919

یکی دیگر از بهترین رستوران های اهواز خانه تنوری ژرژ است که گزینه بسیار جذابی برای صرف غذاهای تنوری پرطرفدار محسوب می‌شود. این رستوران که برای ناهار و شام خدمت‌رسانی می‌کند، منوی متنوعی دارد اما قیمت‌های آن نسبتا بالاست.

رستوران و فست فود نارین

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: گلستان، خیابان آبان، بین بوستان اردیبهشت و خرداد
  • شماره تماس: 06133347220

از آنجایی که صرف فست فود در اهواز طرفداران زیادی دارد و احتمالا بسیاری از گردشگران این شهر زیبا هم طرفدار فست فود خواهند بود، یکی دیگر از بهترین فست‌فودی‌های اهواز که در این بخش معرفی می‌کنیم فست فود نارین است.

در این فست فودی که بهترین پیتزا در اهواز را عرضه می‌کند انواع پیتزا، ساندویچ، غذاهای دریایی، کباب، سوخاری، پیش غذا و خورش ایرانی سرو می‌شود.

دکوراسیون فست فود نارین نیز بسیار مدرن و امروزی است و طیف جذابی از رنگ‌ها در طراحی ظاهر آن به کار رفته است که فضای داخلی را دلچسب‌تر کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های بندر انزلی

بهترین هتل های گیلان

رستوران سنتی خوشه

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: امانیه، ضلع جنوبی میدان راه‌آهن
  • شماره تماس: 06133334822

یکی از بهترین رستوران‌های سنتی اهواز، رستوران سنتی خوشه است است که قدمت فعالیت آن به چند دهه اخیر مربوط است. در این رستوران سه وعده غذای اصلی سرو می‌شود و می‌توانید روی تخت‌های سنتی چوبی یا پشت میزوصندلی‌های شبک به صرف غذا مشغول شوید.

رستوران اسپیناچی

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: کیان‌آباد، بین 4 و 5 غربی
  • شماره تماس: 06133736480

رستوران جذاب اسپیناچی را به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی اهواز می‌شناسند. اگر قصد داشته باشید در اهواز تجربه غذاهای خوش‌عطر و طعم ایتالیایی را داشته باشید، اسپیناچی یکی از بهترین رستوران های اهواز محسوب می‌شود که محیطی بسیار شیک و جذاب دارد.

فضا، دکوراسیون و چیدمان اسپیناچی یکی از خاص‌ترین دکورهای موجود بین رستوران‌های اهواز است و در آن تاب‌هایی از سقف آویزان شده و یک دوچرخه کلاسیک هم به دیوار نصب شده است.

از فضای داخلی و چیدمان این رستوران که بگذریم باید به تنوع غذای بالا و کیفیت ایده‌آل غذاهای آن اشاره کرد. به طوری که بسیاری از چهره‌های مشهور برای صرف یک غذای خوشمزه به این رستوران می‌روند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شمال

بهترین هتل های مازندران

رستوران تیارا

بهترین رستوران های اهواز

  • آدرس: گلستان، بلوار فروردین، بین خیابان آبان و آذر
  • شماره تماس: 06133210777

رستوران تیارا نیز از جمله بهترین رستوران های ایرانی اهواز محسوب می‌شود که منویی بسیار جذاب و متنوع شامل انواع فست‌فود، ساندویچ، سالاد، غذاهای ایرانی، فرهنگی و دریایی دارد.

این رستوران را به خاطر فست‌فودهای جذاب و غذاهای ایتالیایی آن می‌شناسند و اگر به دنبال تجربه‌ای جذاب از غذاهای ایرانی و دریایی هستید، می‌توانید حتما به آن به عنوان یکی از بهترین ساندویچی اهواز سر بزنید. طبقه دوم تیارا که قابلیت سلف سرویس هم دارد با امکانات متنوع شامل سالن VIP برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های خصوصی مناسب است.

رستوران سنتی باغ فیروزه

بهترین رستوران های اهواز

  • شماره تماس: کیانپارس، بین خیابان‌های 14 و 15 غربی
  • شماره تماس: 06133383790

باغ فیروزه نیز از جمله بهترین رستوران های اهواز محسوب می‌شود که در فضایی جذاب و دل‌انگیز انواع غذاهای سنتی و ایرانی ز جمله دیزی، کشک بادمجان و کباب را سرو می‌کند. در منوی این رستوران همچنین همیشه یک پیشنهاد سرآشپز جذاب وجود دارد که با آن می‌توانید یک طعم خاص و بی‌نظیر را تجربه کنید.

سوالات متداول

بهترین رستوران اهواز برای گیاهخواران کدام است؟

رستوران گیاهی اهواز یکی از بهترین رستوران های گیاهی این شهر برای گیاهخواران یا علاقه‌مندان به تجربه غذاهای گیاهی است.

بهترین کافه رستوران‌های اهواز کدامند؟

کافه رستوران لئو، کافه رستوران کنجد، کافه رستوران زهره، کافه رستوران گاراژ و کافه رستوران هوژان از بهترین کافه رستوران‌های اهواز هستند.

بهترین رستوران‌های سنتی اهواز کدامند؟

رستوران سنتی خوشه، رستوران سنتی باغ فیروزه، رستوران سنتی قصر ضیافت، رستوران سنتی خرم و رستوران سنتی خان دایی از بهترین رستوران‌های سنتی اهواز محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین رستوران های اهواز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر