coinex
راهنمای خرید تکراتو

رئیس فدرال رزرو آمریکا: ارزهای دیجیتال می‌توانند به تروریسم کمک کند

رئیس فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد صنعت ارزهای دیجیتال نیاز دارند که قانون‌گذاری شود تا از استفاده این دارایی دیجیتال توسط تروریسم جلوگیری به عمل آید

رئیس فدرال رزرو ژروم پاول قبل از صحبتش در کمیته سرویس‌های اقتصادی گفت صنعت ارزهای دیجیتال مانند هر بازار تکنولوژی دیگر در گذشته نیاز به قانون‌گذاری و کنترل دارد و باید در چارچوب قانون عمل کند تا مانع از تامین هزینه فعالیت‌های خرابکارانه شود.

من فکر میکنم نیاز است تا اقدامی از سوی کنگره بر روی اقتصاد دیجیتال مثل ارزهای دیجیتال صورت پذیرد.ما صنعتی نو پا داریم که قسمت‌های مختلف دارد و چنین جایی به چارچوب قانونی نیازمند است.

رئیس فدرال رزرو آمریکا : مانند هر تکنولوژی جدید دنیا کریپتو نیازمند قانون است

ژروم پاول همچنین گفت:

تفاوتی میان راه‌آهن، تلفن ، اینترنت و صنعت ارزهای دیجیتال ندارد و باید یک قاعده‌ای برای جلوگیری از استفاده از این ارزها برای تامین موتور حرکت تروریست‌ها، رفتارهای مجرمانه و فرارهای مالیاتی و اقدامات نیز این‌ها وجود داشته باشد.

رئیس فدرال رزرو آمریکا

پاول در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا قصد دارد ارز دیجیتال بانک مرکزی را صادر کند یا خیر، گفت مشکل استفاده مجرمانه از ارزهای دیجیتال که سعی در فرار از قانون دارند با صادر کردن یک ارز حل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

وی در ادامه افزود:

این بدان بستگی دارد که مردم چرا از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند. اگر برای دیده نشدن و فرار از دست قانون است، پس استفاده از یک ارز مطیع قانون مشکل را حل نخواهد کرد. همچنان این امکان وجود دارد که از ارزهای دیگر استفاده کند.

ارزهای دیجیتال موجود که پشتیوانه‌ای ندارند، در واقع دنیای حدس و گمانند. جایی برای استفاده و پرداخت آنها وجود ندارد، هیچ ارزشی برای نگهداری آنها مانند طلا وجود ندارد.اما ارز دیجیتال بانک مرکزی آمریکا CBDC دید وسیع‌تری خواهد داشت.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع: dailyHodl

نظر شما در خصوص دیدگاه رئیس فدرال رزرو چیست؟ در کامنت ها بگویید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر