;
coinex

اپل از نمایشگر 5K استودیو دیسپلی (Studio Display) رونمایی کرد

اپل، نمایشگر 5K استودیو دیسپلی (Studio Display) خود را رویداد Peek Performance معرفی کرد. این نمایشگر توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ را دارد.

اپل در رویداد Peek Performance از نمایشگر 5K استودیو دیسپلی (Studio Display) رونمایی کرد. بنابر اطلاعات ارائه شده، در ساخت این نمایشگر از 6 اسپیکر، وبکم و تراشه A13 استفاده شده است. این محصولِ اپل، توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ را دارد. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات محصول جدید ارائه شده توسط اپل، بیشتر آشنا شویم.

نمایشگر 5K استودیو دیسپلی (Studio Display)

این مانیتور، یک پنل 27 اینچی با رزولوشن K5 دارد و از گاموت رنگی P3 پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این نمایشگر، داشتن حداکثر میزان روشنایی برابر با 600 نیت و قابلیت نمایش 1 میلیارد رنگ است.

نمایشگر 5K استودیو دیسپلی

نمایشگر 5K استودیو دیسپلی، 6 اسپیکر دارد. این 6 اسپیکر شامل: 2 تیوتر و 4 ووفر است و قابلیت پشتیبانی از دستور معروف Hey Siri را نیز دارد. میکروفن‌های موجود در این مانیتور، 3 عدد هستند که کیفیت بسیار بالایی دارد.

حال نوبت به بررسی بدنه و ظاهر این نمایشگر باکیفیت می‌رسد. جنس بدنه در این محصول، آلومینیومی است که حاشیه‌های باریک دارد. پایه نمایشگر 5K، قابلیت تغییر زاویه تا 30 درجه را دارد.  این مانیتور برای برقراری تماس‌های ویدیویی، یک وبکم 12 مگاپیکسلی دارد. اپل در نمایشگر جدید خود از تراشه A13 استفاده کرده است. این تراشه، قدرت سیستم اسپیکر و وبکم را تامین می‌کند و به نوعی میزبانی قابلیت‌های مختلف را برعهده دارد.

نمایشگر 5K استودیو

پورت‌های استفاده شده در این محصول سه عدد بوده که شامل: سه پورت USB-C و یک پورت تاندربولت است. پشتیبانی از شارژ 96 واتی هم از دیگر قابلیت‌های جذاب این نمایشگر به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: 

آشنایی با بهترین نمایشگرهای گوشی در سال 2021

قیمت و زمان عرضه نمایشگر 5K استودیو دیسپلی

پیش فروش این محصول از 18 اسفند آغاز شده است و به طور رسمی در تاریخ 18 مارس 2020 (27 اسفند ماه 1400) به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این محصول، 1599 دلار مشخص شده است که نسبت به پرو دیسپلی XDR قیمت مناسب‌تری دارد. هزینه دیگری که برای این نمایشگر پرداخت می‌شود، هزینه شیشه بافت نانو 300 دلاری است؛ در واقع خریداران برای شیشه این محصول، هزینه اضافی‌تری پرداخت می‌کنند. خاصیت شیشه یافت نانو، به حداقل رساندن بازتاب نور است، به این ترتیب چشم شما هنگام نگاه کردن به مانیتور، خسته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما راجع به نمایشگر 5K استودیو دیسپلی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر