coinex
راهنمای خرید تکراتو

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) ؛ دانلود، آموزش و نحوه کسب درآمد

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) ، بازی جذابی است که قصد داریم در مقاله امروز به شما معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید.

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) یکی از جذاب‌ترین بازی‌های متاورس محسوب می‌شود که می‌توانید با آن درآمدزایی هم بکنید. این بازی، از گرافیکی با بالاترین کیفیت برخوردار است که لذتی نزدیک به واقعیت را به شما ارائه می‌دهد. پس اگر شما هم به‌دنبال آموزش کسب درآمد از بازی کریپتو دراگونز هستید، با تکراتو همراه باشید.

این بازی برای تکمیل هر کدام از کارها، به شما ارز دیجیتال اتریوم می‌دهد. همان طور که می‌دانید، اتریوم (ETH) دومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا از لحاظ ارزش بازار است. پس در نهایت شما می‌توانید این ارزهای دیجیتال با ارزش را بفروشید و در ازای آن درآمدزایی بسیار خوبی داشته باشید.

اما این تنها پاداشی نیست که کریپتو دراگونز به شما ارائه می‌دهد. پس اگر شما هم می‌خواهید این بازی را بهتر بشناسید، با آموزش بازی Crypto Dragons همراه باشید.

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

تیم کریپتو دراگونز باور قوی دارد که NFTها یا همان توکن‌های غیرقابل تعویض شاید مدت زیادی نباشد که به وجود آمده‌اند، اما قرار است تا مدت طولانی در عرصه بمانند.

این توکن‌ها در حقیقت اقتصاد بیشتر بازی‌های دیجیتال و متاورس را به وجود آورده‌اند. اگر شما هم با آن‌ها آشنا نیستید، می‌توانید از این طریق بیشتر بدانید که توکن غیرقابل تعویض چیست (NFT) .

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

متاورس کریپتو دراگونز، پروژه منحصر‌به‌فردی بوده که در بلاک چین شناخته‌شده اتریوم ساخته شده است. این بازی به زبان ساده، متاورسی است که در آن چندین اژدهای مختلف می‌توانند با یکدیگر تولید مثل کنند، پرورش یابند و در میدان‌های جنگ به مبارزه بپردازند.

اما هدف از پرورش آن‌ها، به‌دست آوردن نژادهای مختلف و جنگیدن در صحنه‌های نبرد دقیقا چیست؟ در حقیقت شما از طریق انجام این بازی و وظایفی که در آن برای شما تعریف شده است، می‌توانید ارز دیجیتال به‌دست آورید.

کریپتو دراگونز، پتانسیل بسیار خوبی را در فناوری‌های بلاک چین مشاهده می‌کند و در حال سرمایه‌گذاری بر روی همین توانایی‌هاست. بازار NFT در سه ماهه دوم سال 2021، توانست به رکوردهای جدیدی دست یابد و همه را بیش از پیش شگفت‌زده و به خود جذب کرد.

این توکن‌های خاص در طول سال 2021 مجموعا 2.5 میلیارد دلار فروش داشتند که نسبت به نیمه اول سال 2020 و فقط 13.7 میلیون دلار، پیشرفت فوق‌العاده‌ای به‌نظر می‌رسد. بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) نیز از همین توکن‌های جالب برای درآمدزایی استفاده می‌کند.

البته جالب است بدانید که فناوری NFT در سال 2012 توسعه یافت. اما با وجود این، محبوبیت آن در یکی دو سال اخیر به‌شدت افزایش پیدا کرد و کل این صنعت را متحول ساخت. NFTها به ما فرصت افزایش کلکسیون‌های خود و همچنین هنرهای دیجیتالی را می‌دهند.

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

آن‌ها می‌گذارند که حتی این آثار هنری جالب را به سطح پیشرفته‌ی بعدی برسانید و از تمام سرگرمی‌ها و فرصت‌هایی که دارند نیز لذت ببرید. البته کریپتو دراگونز، تنها متاورسی نیست که درآمدزایی خوبی را به شما ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید بهترین بازی های کسب درآمد ارز دیجیتال دیگر را نیز از این طریق بشناسید. همچنین اگر هنوز با متاورس هم آشنا نیستید، این مقاله می‌تواند به شما کمک کند که بدانید متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟

هدف کریپتو دراگونز

تاکنون بیشتر بحث‌هایی که حول NFTها انجام شده، در رابطه با آن بوده است که این کوین‌ها را از دو جهت ببینیم: یکی ارزش ذاتی آن‌ها و دیگری اهمیت فرهنگی که دارند. اما تیم کریپتو دراگونز توانست یک جنبه سوم را هم در NFTها ببیند.

این جنبه سوم عبارت است از: توانایی درآمدزایی از طریق NFTها! درست مانند چیزی که از طریق این بازی نیز امکان‌پذیر است و قصد داریم امروز در آموزش کسب درآمد از بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) به شما عزیزان ارائه دهیم.

در حقیقت کریپتو دراگونز هم پروژه خود را بر پایه این مفهوم قرار داده است. البته، تمام درآمدزایی شما در این زمینه، مشمول مدل «بازی برای کسب درآمد» یا PTE می‌شود. ما هرگز نه به شما تضمین می‌دهیم که سود بگیرید و نه انتظار این موضوع را در شما به وجود می‌آوریم. اما این بدان معنا نیست که شما به هیچ صورتی هم نمی‌توانید درآمد داشته باشید.

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

در واقع این یعنی شما باید از طریق امکانات مختلفی که کریپتو دراگونز به شما ارائه می‌دهد، ابتدا NFT به‌دست آورده و سپس درآمدزایی داشته باشید. مقدار درآمد شما کاملا به خود شما بستگی دارد اما این بازی راه‌های بسیاری را در اختیار بازیکنان خود می‌گذارد.

کریپتو دراگونز یک پروژه NFT خاص بر مبنای بلاک چین اتریوم است. این بازی از 9 قرارداد هوشمند برخوردار بوده که هرکدام توسط استاندارد ایجاد NFTها که همان استاندارد ERC-721 است، به یکدیگر متصل شده‌اند. آن‌ها همچنین به دلیل عملکردی که دارند نیز با یکدیگر مرتبط هستند.

علاوه بر تمام اطلاعات گفته‌شده، بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) همچنین غیرمتمرکزسازی تمام متادیتای مرتبط با NFTها و داده‌های تصویرسازی‌ها را نیز امکان‌پذیر ساخته است. کریپتو دراگونز این کار را از طریق ذخیره IPFS انجام می‌دهد که پس از به وجود آمدن، به هیچ عنوان قابل تغییر نیست.

تمام حقوق تجاری کاربردهای NFT به صاحب کیف پول موردنظر منتقل می‌شود و به هیچ وجه نمی‌توان آن را از او گرفت. در ادامه آموزش بازی Crypto Dragons با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

انگیزه کریپتو دراگونز

ما برای ساخت تمام انواع اژدهای این بازی از 25 ژن با 16 متغیر استفاده کردیم که هر کدام به‌تنهایی از 30 لایه رنگ برخوردار هستند! DNA هر کدام از اژدهایان ما از 12,000 ویژگی تشکیل شده است که در نتیجه، میلیاردها اژدهای خاص و منحصربه‌فرد را به شما هدیه می‌دهد.

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

اژدها، نمادی کهن است که تقریبا در هر افسانه‌ای می‌توان آن را پیدا کرد. هر ملت و فرهنگی، معنای متفاوت و حتی گاها متضادی از این مخلوق قدرتمند دارد. در شرق، اژدها را نماد نیروهای خوب، شادی و عقل می‌دانند. این در حالی است که در غرب، اژدها به‌عنوان رقیبی ظاهر می‌شود که مبارزه با آن از بزرگ‌ترین افتخارات است!

با وجود این، ویژگی مشترک تمام این تعاریف آن است که اژدها باهوش، قدرتمند و همیشه شکارچی و نگهبان گنج و خزانه، در نظر گرفته می‌شود. در بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) نیز با این موجودات افسانه‌ای سروکار داریم.

این موجودات از آنجایی که قدیمی‌ترین مخلوقات این جهان هستند، پس صاحب و نگهبان دانش مقدس و گنج‌های پنهان نیز محسوب می‌شوند. ما نیز برای این بازی، با توجه به تصویر «نگهبانی قدرتمند از جهان تازه و غنی» از اژدها، NFTهای خود را به شکل اژدها ساختیم.

ما هدف داریم تا جامعه قدرتمندی از دوست‌داران اژدها بسازیم که بتوانند در یک پلتفرم گرد هم بیایند. کریپتو دراگونز به پلتفرم پایدار و خودکفایی برای جامعه‌ای از علاقه‌مندان تبدیل خواهد شد. آن‌ها می‌توانند در این پلتفرم، اژدهایان را خریده، فروخته و پرورش دهند. به‌علاوه، آن‌ها قادر هستند که در مبارزات اژدهایی نیز شرکت کنند.

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

تیم کریپتو دراگونز کاملا به رفتار محترمانه با کاربران خود متعهد است و قصد دارد که حداکثر شفافیت را به تمام بازیکنان خود نشان دهد. ما در کریپتو دراگونز، تمام پروژه را به‌طور کامل غیرمتمرکز کرده‌ایم. همچنین شما می‌توانید به‌راحتی تمام فرایندها را در قسمت «راهنمایی» وبسایت ما پیدا کنید. تمام تراکنش‌ها نیز در بلاک چین ردیابی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

مکانیک‌های عمومی این بازی

یکی از مهم‌ترین نکات برای آموزش کسب درآمد از بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) آن است که مکانیک‌های آن را بدانید. کل متاورس کریپتو دراگونز از تخم‌های اژدها آغاز می‌شود. این منطقی‌ترین و حقیقی‌ترین مسیر برای ساخت این بازی بود.

کریپتو دراگونز، 10,000 تخم منحصربه‌فرد را به شما ارائه خواهد داد. توزیع اژدهایان نیز کاملا تصادفی انجام می‌گیرد. پس هیچ‌کس، حتی سازندگان خود کریپتو دراگونز نیز نمی‌دانند که کدام تخم از خاص‌ترین اژدها برخوردار است.

در برخی از زمان‌ها نیز هرکدام از صاحبین تخم‌های اژدها شانس آن را خواهند داشت که یا اژدهای خود را از تخم «بیرون آورد» و یا تخم را همان طور که هست، نگه دارد. اگر تصمیم به بیرون آوردن اژدها گرفتید، پس از آنکه تراکنش «به دنیا آمدن» به پایان رسید، NFT تخم به NFT پوست تخم تبدیل می‌شود. در ادامه هم یک NFT جدید اژدها در انباری کاربر ظاهر خواهد شد!

4 ستون اصلی بازی

در این بازی، 4 ستون از عملکردهای اصلی وجود دارد که عبارتند از:

  • خرید
  • فروش
  • پرورش و تولید مثل
  • مبارزه

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

صفحه وبسایت کریپتو دراگونز از صفحه عمومی و اصلی شروع می‌شود که کاربران می‌توانند در آن با این پروژه و شرکت، عملکردها و قابلیت‌های موجود، راهنمای مکانیک‌های پروژه و هرچیز دیگری که نیاز دارند، آشنا شوند.

مهم‌تر از همه، کاربران باید در همین بخش در بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) ثبت نام کنند. ثبت نام نیز پروسه راحتی بوده که مهم‌ترین هدف و منظور نهایی آن، اتصال کیف پول است. ما در این بازی هر کاربر خاصی را از روی آدرس کیف پول آن‌ها تشخیص می‌دهیم. هر NFT که آن‌ها دارند به آن آدرس کیف پول وصل است.

پس از احراز هویت در این پلتفرم، کاربران به تمام قابلیت‌های موجود دسترسی پیدا می‌کنند. در آغاز پروژه، تمام فعالیت‌های اصلی به تخم‌های اژدها برمی‌گردد. پس از روز به دنیا آمدن اژدها، تمام فعالیت‌ها و قابلیت‌های دیگر همچون عرصه نبرد، بازار اژدها و غیره نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

این پلتفرم، دید واضحی از اکثر بخش‌هایی که وجود دارد به شما عزیزان ارائه می‌دهد. پس «بازار» یعنی جایی که می‌توانید در آن آژدهایان را برای فروش یا اجاره پیدا کنید و در مقابل، «میدان نبرد» نیز همان طور که حدس می‌زنید یعنی جایی که می‌توانید در آن به مبارزه بپردازید.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

خرید و فروش در کریپتو دراگونز

هر کاربری می‌تواند در این پلتفرم تمام اژدهایان را خرید و فروش کند. اما در هر بخش از بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) نکاتی وجود دارد که باید حتما آن‌ها را به شما توضیح دهیم.

خرید

در بخش خرید این بازی، دو گزینه برای شما وجود دارد:

  • خرید اژدهایی که توسط خود پلتفرم منتشر شده باشد. به این اژدها، اژدهای نسل 0 می‌گوییم.
  • خرید اژدها از دیگر کاربرانی که در بازار درج شده‌اند.

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

در هر دو صورت، پروسه فروش از طریق یک حراجی انجام می‌گیرد. در آنجا فروشندگان، قیمت شروع، پایان و همچنین در طول مدت حراجی را تنظیم می‌کنند. پس از آنکه اژدها به حراج گذاشته شد، قیمت آن پله به پله از ابتدا تا آخر تغییر می‌کند.

هر خریداری می‌تواند در قیمت مشخصی و در نقطه زمانی خاصی، برای خرید اژدها پیشنهاد بدهد. اگر هم هیچ‌کس اژدها را در طول حراجی نخرد، اژدها همچنان با قیمت نهایی حراجی، در بازار باقی می‌ماند.

پرورش و اجاره اژدها

یکی دیگر از بخش‌های مهم در آموزش بازی Crypto Dragons این بخش است که از قابلیت‌‌های مهم شما در این بازی محسوب می‌شود. در واقع، تولید مثل و پرورش اژدها یکی از عملکرد‌های اصلی این بازی است. پس هر کاربری که اژدها داشته باشد، می‌تواند به‌راحتی آن را پرورش دهد. در این بخش هم دو گزینه برای شما وجود دارد:

  • تولید مثل و پرورش اژدهای خود
  • پیدا کردن یک جفت پرورشی در بازار بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) که صاحبان آن، اژدهای خود را برای اهداف تولید مثلی اجاره می‌دهند. باید در رابطه با اجاره این نکته را نیز به شما بگوییم که این پروسه هم درست شبیه به حراج فروش است. تنها فرقی که اجاره با حراج دارد آن است که اژدها فروخته نمی‌شود و تنها می‌توانید آن را برای اهداف تولید مثلی و پرورشی اجاره کنید.

این پلتفرم همچنین هزینه‌ای را هم برای تولید مثل و پرورش از شما عزیزان دریافت می‌کند. حال فرقی ندارد که این عمل را با اژدهایان یک نفر انجام دادید یا از طریق اجاره. در هر صورت باید هزینه‌ای جزئی را بپردازید.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین در سال 2022

بیت کوین در سال 2022

مبارزات و عرصه نبرد

بخش حقیقی آدرنالین‌دار، بخش مبارزه است! ما بخشی ویژه از این پلتفرم را به میزبانی از مبارزات اژدهایان اختصاص داده‌ایم و اسم آن را عرصه نبرد گذاشته‌ایم. افراد می‌توانند با هر اژدهایی که دارند، وارد این میدان شوند و هر اژدهای دیگری در میدان را به مبارزه بطلبند.

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

بخش بلاک چین این پروسه نیز زمانی آغاز به کار می‌کند که دو اژدها توافق کنند که در نبرد شرکت کنند. هر دوی آن‌ها ابتدا کمیسیونی را به پلتفرم می‌پردازند. این نبرد نیز می‌تواند تنها دو نتیجه داشته باشید: برد یا باخت! برنده نبرد نیز در بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) از طریق الگوریتم خاصی انتخاب می‌شود. این الگوریتم تنها بر مبنای میزان قدرت اژدهاست که نحوه محاسبه آن را در بخش بعدی به شما توضیح می‌دهیم.

قدرت اژدها

هر اژدها در این پلتفرم،‌ قدرت ژن‌های خود را دارد. هر ژن نیز ارزش خاص از پیش‌تعیین‌شده‌ای را دارد که می‌تواند از بین اعداد 0 تا 15 باشد. ارزش‌های قدرتی یک اژدها از دو طریق زیر مشخص می‌شود:

قدم اول

برای محاسبه قدرت اژدها، ارزش‌های ژن‌ها را به ترتیب با ضرایب آن‌ها ضرب کنید: ژن‌های شماره 1 تا 15 با عدد 1، ژن‌های شماره 16 تا 19 با عدد 2 و ژن‌های شماره 20 تا 25 با عدد 3.

قدم دوم

اعداد ژن‌ها را با مقادیری که از طریق قدم اول به‌دست آوردید، ضرب کنید. زمانی که 2 اژدها در نبرد باشند، باید قدرت هر کدام از آن‌ها را محاسبه کنیم. بنابراین ما در این بخش تمام مقادیر قدرت همه ژن‌هایی را که اژدهایان دارند، برای شما خلاصه کرده‌ایم:

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

الگوریتم مبارزه

مبارزه بین دو اژدها به‌صورت خودکار از طریق بخش بلاک چینی این پروژه انجام می‌گیرد. در حالی که محاسبات در دست انجام است، بازیکنان نیز می‌توانند انیمیشن‌های رنگی جذابی را تماشا کنند. بخش منطقی محاسبه بر اساس این طرح ساخته می‌شود:

  • قدرت ژن هر اژدها از طریق اطلاعات جدول بالا محاسبه می‌گردد.
  • ما قدرت هر اژدها را با افزودن قدرت ژن آن‌ها در بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) محاسبه می‌کنیم.
  • سپس ما قدرت ترکیبی هر دو اژدها را محاسبه می‌کنیم.
  • در آخر هم کسر قدرت هر اژدها را محاسبه می‌نماییم.
  • سهم نهایی هر قدرت، احتمال برنده شدن اژدهای موردنظر است.

مبارزه هم پس از آنکه بلاک چین تمام محاسبات را به پایان رساند و برنده را مشخص کرد، تمام می‌شود. شرکت‌کنندگان مبارزات هم می‌توانند با اژدها و هم با اتریوم خود مبارزه کنند. این پلتفرم، اژدهای بازنده یا مقدار باخته را به برنده خواهد داد. اژدهای بازنده نیز در آدرس کیف پول برندگان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022

کاردانو در سال 2022

ژنوم اژدهایان کریپتو دراگونز

در کل 4 نوع عمده اژدها در این بازی وجود دارد:

  • معمولی که 15 ژن است
  • کمیاب که 16 تا 19 ژن است
  • حماسی از 20 تا 24 ژن
  • اسطوره‌ای 25 ژن

هر اژدها توسط تعداد ژن‌هایی که دارد از دیگر اژدهایان متمایز می‌شود. عدد کلی ژن‌های احتمالی اژدهایان این بازی، 25 است. نوع اسطوره‌ای اژدها دقیقا 25 ژن دارد و به همین دلیل بسیار خاص است؛ چراکه پکیج کاملی از تمام ژن‌ها را داراست.

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons)

25 نوع ژن با 16 مقدار مختلف وجود دارد که هر کدام از 30 لایه رنگ بهره‌مند هستند. همین امر منجر به وجود میلیاردها ترکیب ژنی و در نهایت میلیاردها اژدهای متفاوت و خاص در بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) می‌شود. بر اساس مقادیر ژن‌ها، ظاهر ژن‌ها نیز متفاوت است.

سخن آخر

بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) از برترین بازی‌های متاورس است که امکان درآمدزایی را نیز به شما عزیزان ارائه می‌دهد. ما در تیم کریپتو دراگونز هیجان‌زده‌ایم تا این پروژه انقلابی و متحول‌کننده را که حول مفاهیم جدیدی برای دنیای NFT ساخته شده است، به شما عزیزان معرفی کنیم.

هدف نهایی این متاورس آن است که بتواند جامه خودکفا و قدرتمندی را بسازد که منجر به پشتیبانی از ایده شراکتی شود که ما به زندگی می‌آوریم و همچنین از آن حمایت نیز بکند. ما در مقاله امروز، هرآنچه را که باید درباره این بازی کسب درآمد می‌دانستید، به شما ارائه دادیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cryptodragons

نظر شما در خصوص بازی کریپتو دراگونز (Crypto Dragons) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    ببخشید یه لینک دانلود مستقیم میزارید؟من حتی با فیلتر شکنم میرم ووارد سایتش نمیشه.تو گوگل پلی عکسشو بزارید

    پاسخ

    سلام الان من لول۲۰هستم و حدود ۲روز پیش یه علامت اومد روی کیف پول اون رو زدم همه یLIS هام تبدیل به دلار شد و از صفحه بازی رفت. ولی به کیف پولم نیومد اصلا. میشه راهنمایی کنید که کجا میره دریافتی ها؟؟؟ و این ک اصلا اسم کیف مول نزدن فقط نوشتwhithdraw to site از کجا موجودیمو چک کنم؟

    پاسخ

    اقا سایتش رو چطور میشه رفت با فیلتر شکنم نمیشه که

    پاسخ

    چقدر باید اولش هزینه کنیم؟

    پاسخ

    مهمترین اصل مقدار سرمایه برای ورود و درامد است که نگفتید

    پاسخ

    نظرم به پست مربوط نیس . فقط ممنون میشیم این دوتا فلش دو سمت برا رفتن به مقاله بعدی یا قبلیو کوچیکتر کنید یا بردارید و دوباره طراحی کنید . چون یخورده جلو محتوا رو میگیره با اینکه شفافه ولی اذیت کنندس.

    پاسخ

    سلام
    چطوری کیف پول و ب این بازی وصل کنیم؟

    پاسخ