;
coinex

ساعت پخش فرمول یک نوروز 1401 [+ساعت پخش تکرار]

فرمول یک از برنامه‌های جذاب صدا و سیما برای نوروز 1401 است. در ادامه می‌توانید از ساعت پخش فرمول یک نوروز 1401 مطلع شوید.

امسال تلویزیون برنامه‌ها و سریال‌های زیادی برای ایام نوروز 1401 برنامه ریزی کرده که با سلیقه و نیازهای مختلف مردم سازگاری دارد؛ از مسابقات هیجان انگیز گرفته تا سریال‌های کمدی و عاشقانه.

این برنامه و سریال‌ها به گونه‌ای زمان بندی شدند که در هر ساعت از شبانه روز، به خصوص در ساعات پر بیننده تلویزیون، رو به روی مخاطبان قرار می‌گیرند. یکی از برنامه‌های جذاب امسال که قرار است در لحظه سال تحویل نیز از تلویزیون پخش شود، برنامه فرمول یک علی ضیا است. در ادامه ساعت پخش برنامه فرمول یک علی ضیا از شبکه یک را اعلام می‌کنیم.

ساعت پخش فرمول یک نوروز 1401

دکتر شاه آبادی درباره ویژه برنامه‌های تحویل سال نو گفته است:

خوشبختانه دست تلویزیون در تهیه ویژه‌ برنامه‌های نوروز 1401 پر است و مجریان محبوب همراه با مردم داخل استودیو و مخاطبان در منزل، به استقبال سال جدید می‌روند.

یکی از این برنامه‌ها، فرمول یک است. علی ضیا، مجری جوان و محبوب کشورمان، عهده‌دار مجری‌گری این ویژه برنامه نوروز 1401 شده است. او که اخیرا با برنامه «فرمول یک» در شبکه یک سیما دیده شده، این ویژه برنامه را از 22 اسفند به روی آنتن می‌برد و و در طول ۸ شب با میزبانی چهره های مردمی مهمان خانه‌های مخاطبان است.

ساعت پخش فرمول یک نوروز 1401

زمان پخش برنامه فرمول یک علی ضیا ساعت 23:15 است و البته در 29 اسفند ماه، این برنامه در ساعات تحویل سال مهمان خانه‌های مردم است. هنوز اطلاعات رسمی در مورد ساعت پخش تکرار فرمول یک 1401 منتشر نشده است. اگر ساعات پخش تکرار به مانند سال‌های گذشته باشد، ساعات 00:00 بامداد روز بعد و 19:30 عصر روز بعد ساعت پخش تکرار فرمول یک 1401 خواهد بود.

علی ضیا، مجری خوش چهره و جوان ایرانی، پس از 2 سال بار دیگر رویداد «چهره مردمی» را کلید زده است. داوران این رویداد محمود انوشه، بهروز شعیبی، محمد دادکان، گلاره ناظمی، رضا پورحسین، شهره پیرانی، محمدرضا شفیعی، گلاره عباسی، و علیرضا قزوه هستند.

این داوران از بین یک لیست 40 نفره، 10 نفر را انتخاب خواهند کرد. در نهایت چهره مردمی سال با رای و نظر مردم انتخاب شده و در ویژه برنامه تحویل سال معرفی می‌شود.

به رسم هرسال، در هر قسمت این تاک شو یک شخصیت اثرگذار به برنامه دعوت شده و با علی ضیا به گپ و گفت می‌پردازند. با توجه به محبوبیت این برنامه، این برنامه مخاطبان زیادی خواهد داشت.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره ساعت پخش فرمول یک نوروز 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر