;
coinex

آپدیت اندروید 12 پوکو X3 پرو با MIUI 13 در ایران عرضه شد

از عرضه آپدیت اندروید 12 پوکو X3 پرو با MIUI 13 به صورت جهانی تنها دو هفته بیش‌تر نمی‌گذرد که حالا خبر ارائه رسمی آپدیت اندروید ۱۲ پوکو X3 Pro با MIUI 13 شیائومی در ایران، در رو‌زهای آخر سال 1400، منتشر شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

ارائه آپدیت اندروید 12 پوکو X3 پرو با MIUI 13

همان‌طور که گفتیم، آپدیت اندروید 12 پوکو X3 پرو با MIUI 13 با حجم 3.1 گیگابایت، همزمان با ارائه رسمی در هند، در ایران نیز عرضه شد. در واقع MIUI 13 که بر مبنای سیستم عامل اندروید 12 است، در گوشی پوکو X3 پرو به کار برده شده است.

طبق گزارشات، قرار بر این بود که همراه با آپدیت جدید، وصله امنیتی آن یا همان پچ (Security Patch) در ماه فوریه (بهمن ماه) نیز ارائه شود. اما با گذشت یک‌ماه از این تاریخ، هنوز در نیمه دوم مارس (اسفند ماه) خبری نشده است. این موضوع درواقع باگ بزرگی محسوب می‌شود که این موضوع برای پوکو اصلا امیدوار‌کننده نیست. اما نمی‌شود بیخیال همه چیز شد و معامله را به‌هم زد. در ابتدا، شاید این وصله‌های امنیتی زمان‌‌گیر و بی‌فایده به نظر برسند اما وجودشان برای حفظ امنیت اطلاعات شما واجب است و نمی‌توان ارزش آن‌ها را نادیده گرفت. مطمئنا هیچ‌کس دوست ندارد اطلاعات شخصی‌اش در معرض خطر باشد.

بیشتر بخوانید:

انتظار می‌رود با به‌روز‌رسانی این آپدیت، شاهد بهبود بیش‌تر عملکرد سیستم، نرم‌افزار‌های پیش‌فرض سیستمی که از قبل روی گوشی نصب شده‌اند و همچنین انیمیشن‌ها باشیم. شاید تغییرات گسترده‌ای با این آپدیت، به چشم نیاید، اما می‌توانیم موضوعات نا‌محسوسی در قسمت‌های مختلف دستگاه، مشاهده کنیم.

آپدیت اندروید 12 پوکو X3 پرو

لازم‌ به ذکر است که اگر احیانا آپدیت Android 12 برای گوشی پوکو X3 Pro شما ارائه نشده است، نیازی نیست که نگران باشید. در واقع آپدیت های اندروید به صورت گروهی ارائه می شوند و اگر در این بازه زمانی موفق به دریافت آپدیت اندروید 12 پوکو X3 پرو نشدید، کمی صبر کنید، تا یک ماه آینده، با دریافت نوتیفیکیشن OTA می‌توانید آپدیت بعدی ارائه شده را نصب کنید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (62 نظر)

    سلام من پوکو ایکس۳پرو دارم امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ هست ۱یک ساله گوشی رو خریدم و تا الان اپدیت نکردم نسخه فعلی ۱۲.۰.۱ هست و بروزرسانی ۱۲.۵.۹. رو برام اورده به نظرتون اپدیت کنم یا نه

    پاسخ

    سلام حسته نباشید من گوشبم پوکو ایکس تیری پرو اپدیتش اومده ولی تو بروزرسانیم زده شما مجوزهای دسترسی به گزارش بروزرسانی رو ندارید باید چیکار کنم کمک کنید

    پاسخ

    گوشیم بعد اپدیت بالا نمیاد

    پاسخ

    سلام من گوشیم پوکو ایکس تری پرو هستش قبلا که اپدیت میکردم سر جمع تو بیست دقیقه کارش تموم میشد اما با این اپدیت جدیده الان پنج شش روزه تازه 24درصد دانلود شده کسی راهکاری داره زودتر دانلودش تموم شع؟به وایفای متصلم

    پاسخ