coinex
راهنمای خرید تکراتو

مجله تایم پذیرش توکن ایپ کوین را قبول خواهد کرد

طبق اطلاعیه منتشر شده در توییتر، مجله مشهور تایم Time در هفته‌های آینده پذیرش توکن ایپ کوین جدید (ApeCoin) را آغاز خواهد کرد

مجله تایم طبق اعلامیه ای که در توییتر منتشر شده، اعلام کرده است که پذیرش ApeCoin، توکن مبتنی بر اتریوم را که توسط سازندگان مجموعه توکن های غیر قابل تعویض Bored Ape Yacht Club منتشر شده است، در هفته های آینده آغاز خواهد کرد.

این نشریه نمادین در ابتدا امکان پرداخت هزینه اشتراک دیجیتال با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال از جمله XRP، ETH و Dogecoin را در آوریل گذشته فراهم کرد.

پذیرش توکن ایپ کوین توسط تایم بعد از معامله در صرافی‌ها

یک سال پیش، مجله تایم نیز تعدادی از به یاد ماندنی ترین جلدهای خود را به عنوان توکن های غیر قابل تعویض به حراج گذاشت. همچنین با حفظ بیت کوین در ترازنامه آن پس از شراکت با یکی از شرکت های تابعه گروه ارز دیجیتال Grayscale موافقت کرد.

پذیرش توکن ایپ کوین

در ماه دسامبر، مجله تایم، ایلان ماسک، مدافع Dogecoin را به عنوان شخصیت سال معرفی کرد.

اوایل این هفته، این نشریه 98 ساله اولین شماره خود را به عنوان NFT منتشر کرد. یکی از بنیانگذاران اتریوم ویتالیک بوترین پوشش آن را زیبا کرد. در یک مصاحبه گسترده، برنامه‌نویس نگرانی‌های اصلی خود را در مورد صنعت کریپتو بیان می‌کند و ادعا می‌کند که این صنعت می‌تواند به یک دیستوپیا تبدیل شود که توسط بازیگران بیش از حد غیرتمند شرور اداره می‌شود.

این ارز دیجیتال که در مورد آن بسیار صحبت شده بود، روز پنجشنبه به صاحبان توکن Bored Ape Yacht Club ایردراپ شد.

همچنین معاملات خود را در صرافی های ارزهای دیجیتال مانند Binance و Coinbase آغاز کرد. این توکن در اولین ساعات معاملات دچار مشکل شد: پس از جهش به 39.40 دلار، سپس به 8.90 دلار سقوط کرد.

مطالب مرتبط:

کریپتوکارنسی همچنان بی ثبات است. طبق اطلاعات ارائه شده توسط CoinMarketCap، در 25.23 ساعت گذشته 24 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت 10.42 دلار معامله می شود. ارزش حجم این توکن مبتنی بر اتریوم در حال حاضر 2.9 میلیارد دلار است که آن را چهل و ششمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار می کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: U°Today

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر