coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویوو X Fold به زودی معرفی می‌شود، اما در چه تاریخی؟

ویوو با انتشار تیزری، زمان دقیق معرفی ویوو  X Fold را اعلام کرد. این گوشی تاشو در تاریخ 11 آوریل 2022 یا به عبارتی 22 فروردین 1401 معرفی خواهد شد.

ویوو X Fold یک گوشی هوشمند تاشو است که طراحی شبیه Galaxy Z Fold 3 دارد. طبق شایعات منتشر شده، قرار بود گوشی ویوو  X Fold در تاریخ 8 فروردین 1401 معرفی شود، اما اخیرا تیزری توسط ویوو به نمایش گذاشته شد. در این تیزر تاریخ رونمایی و معرفی از این گوشی را 22 فروردین اعلام کردند. با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات آن را بررسی کنیم.

تاریخ رونمایی ویوو X Fold

گوشی‎‌های تاشو از نظر طراحی دو دسته هستند. دسته اول صفحه نمایش کوچکی دارند و از قسمت وسط خم می‌شوند؛ مانند طراحی گوشی‌های تاشو Galaxy Z Flip  و Hauwei P50 Pocket. دسته دوم صفحه نمایش بزرگ‌تری دارند و باز و بسته شدن این گوشی‌ها مثل یک کتاب است؛ مانند گوشی‌های Galaxy Z Fold 3 و Oppo Find N. بر اساس اطلاعات منشتر شده، طراحی گوشی تاشو ویوو X Fold همانند دسته دوم است.

ویوو X Fold به زودی معرفی می‌شود، اما در چه تاریخی؟

معمولا تولیدکنندگان گوشی‌های تاشو از یک الگو ثابت در طراحی این گوشی‌ها استفاده می‌کنند. گوشی ویوو X Fold مانند دیگر رقبا، از یک صفحه نمایش بهره می‌برد. این موضوع چندان هم عجیب نیست و انتظار نمی‌رفت که طراحی این گوشی، متفاوت‌تر از رقبای خود باشد.

ویوو اخیرا تیزری منتشر کرد و در این تیزر تاریخ رونمایی این گوشی را 11 آوریل 2022 که مصادف با 22 فروردین 1401 است، اعلام کرد. GSMArena گزارش می‌کند که گوشی Vivo X Note که صفحه نمایش و باتری بسیار پرظرفیتی دارد، نیز در همان روز معرفی می‌شود. ویوو هنوز این گزارش را تایید نکرده است. بنابراین باید منتظرهای خبرهای قطعی در مورد رونمایی گوشی ویوو X Note باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی تاشو ویوو X Fold چیست؟ آیا منتظر معرفی این گوشی هستید؟ لطفا نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تموم شد؟خیلی تاثیرگذار بود …😐

    پاسخ