coinex
راهنمای خرید تکراتو

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی رانندگان را بیمه می‌کند

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری است که این روزها اسمش را می‌شنویم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که وارد این حوزه شده. ظاهرا سندباد تمام خدمات جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی ازائه می‌داند را ارائه می‌دهد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری چیست؟

به گفته سندباد این سامانه علاوه بر حمل ‌و نقل مسافر و ارسال بار و خدماتی از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و …، در آینده‌ای نزدیک، تامین کالا و خدمات، پرداخت امن اینترنتی، فود و رستوران، سوپرمارکت، گردشگری و بسیاری از خدمات چندمنظوره دیگر را ارائه خواهد داد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ و البته بسیار جالب سند باد این است که رانندگان خود را بدون دریاف هیچ‌گونه هزینه‌ای ثبت نام می‌کند. تاکسی اینترنتی سندباد در وبسایت خود می‌گوید:

سندباد، برای اولین بار در کشور، در راستای حمایت از حقوق رانندگان و با آگاهی از نیازهای ایشان، بدون دریافت هزینه، رانندگان و خانواده‌شان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

در بررسی اولیه وبسایت پلتفرم سندباد به نشان sandbad دات io با وبسایت بی‌سروسامان و به‌هم‌ریخته مواجه شدیم. با وجود حجم قابل توجه تبلیغاتی که در صدا و سیما از این سامانه در حال پخش است، هنوز اپلیکیشن آن ارائه نشده است. همچنین سایت سندباد به طور غیرحرفه‌ای و بدسلیقه‌ای طراحی شده است. به تصاویر زیر دقت کنید:

سندباد چیست
با وجود تبلیغات عظیم، سایت به طور قابل توجهی ضعیف است. به طوری که حتی رنگ متن با بک‌گراند یکسان است و متون دیده نمی‌شوند. این تجربه کاربری بسیار ضعیفی است.

بروزرسانی 16 فروردین: اکنون بسیاری از نقطه‌ضعف‌های سایت بویژه مواردی که تکراتو به آنها اشاره کرده بود مرتفع شده است.

نظرات شما کاربران برای تکراتو بسیار ارزشمند است. مجموعه‌ای مهمترین نظرات شما را در مطلب زیر جمع‌آوری کردیم. همچنین برای ارتباط با سندباد تلاش کرده‌ایم که تاکنون ثمری در پی نداشته است. 

بیشتر بخوانید: استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

ویژگی ها و خدمات سامانه سندباد

در سایت تاکسی اینترنتی سندباد ادعا شده که این سرویس قرار است ویژگی ها و خدمات زیر را ارائه دهد. به نظر می رسد با رقیبی باپشتوانه مالی برای تپسی و اسنپ مواجه هستیم. هنوز اطلاعات قطعی در خصوص مالکین و بنیانگذران این برنامه در دست نیست. ما در تکراتو در ادامه برای ارتباط با صاحبین این کسب و کار تلاش خواهیم کرد و نتیجه بررسی ها را در اخبار و مقالات بعدی منتشر خواهیم کرد. 

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی؟

  • حمل‌ونقل مسافر: پشتیبانی ۲۴‌ساعته تاکسی اینترنتی سندباد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان درخواست سرویس حمل و نقل داشته باشید؛ بدون هیچ دغدغه‌ای.
  • تامین کالا و خدمات:‌ درخواست از شما، تامین کالا و خدمات از ما
  • پرداخت امن اینترنتی: خریدوفروش در بستر مجازی با روش‌های ابتکاری
  • خدمات رستوران و سوپرمارکت: تامین درخواست آنلاین غذا و کالاهای موردنظر شما
  • خدمات گردشگری: انجام تمامی خدمات گردشگری از رزرو بلیت تا برگزاری تور
  • مسیریاب اختصاصی: سیستم مسیریابی سندباد، مسیری راحت با حداقل ترافیک را در اختیار رانندگان خود قرار می‌دهد تا مسافران در کمترین زمان و با امنیت کامل به مقصد خود برسند.

نحوه ثبت نام در سندباد

نحوه ثبت نام در سندباد بسیار ساده است. سندباد در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:

با سندباد، خود و خانواده‌ی عزیزتان بدون دریافت هزینه‌، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. ثبت‌نام اولیه:

  • دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی 99977 بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
  • کاربران عزیز سیم کارت های ایرانسل، با شماره گیری 091299977 می توانید با سندباد تماس بگیرید.

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای اطلاعات بیشتر و دانلود اپ به اینجا مراجعه کنید.

آیا پتفرم سندباد رانندگانش را بیمه می‌کند؟

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین اخیرا فاز یک خود را استارت زده و وعده‌ بیمه تامین اجتماعی را نیز به رانندگان داده است. این یکی از چالش‌های جدی بین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ و تپسی است.

بیشتر بخوانید: تاکسی اینترنتی سندباد وعده بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان داده است

پلتفرم سندباد در سایت خود نوشته است: «حمایت از حقوق رانندگان و ایجاد امنیت شغلی برای ایشان، تامین امنیت مسافران، سهولت دسترسی به امکانات در یک پلتفرم آسان، پشتیبانی 24‌ساعته و محاسبه کمترین هزینه برای حمل‌ونقل و ارسال بار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سندباد است.»

همچنین در اکانت اینستاگرام این پلتفرم استوری زیر منتشر شده:

بیمه سندباد

سوالات متداول

سندباد چیست؟

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که به تازگی وارد این حوزه شده و گویا قرار است رقیب اسنپ و تپسی باشد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

ثبت نام رانندگان سندباد کی آغاز می‌شود؟

اپلیکیشن سندباد رانندگان و مشتریان هنوز منتشر نشده است. در سایت رسمی این سامانه حمل و نقل آمده که ثبت نام رانندگان سندباد از 17 فروردین آغاز می‌شود.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (333 نظر)

    اسنپ نهاد استسمارگر هست که یک کارتل تجاریه ،که کارش فقط ظلم به راننده هست

    پاسخ

    اسنپ لعنتی داره۱۷درصد کمیسیون میگیره
    بدون هیچ خدماتی،فقط الکی تبلیغ میکنن لاستیک و روغن تعاونی واسه رانندگان اسنپ، که وقتی میری اونجا میبینی هم قیمت بیرونه

    پاسخ

    عالی مرسی

    پاسخ

    امیدوارم که مثل اسنپ نباشه فقط روزای اولش خوب بود سندباد هم که بیاد باید مشتری جمع کنه راننده با توانشو بده با کرایه کم قبلا اسنپ هوای راننده رو یکم داشت الان که بازارش گرفت حتی جواب تلفن پشتیبانیش هم نمیده

    پاسخ

    این همه دفتر و دستک داشته باشه وقتی راننده نداشته باشه اسنپ چ فائده ای داره
    تو خیلی اسنپ دوست داری بمون همکاری کن
    این همه سال اسنپ از ما سواستفاده کرد همین بیمه من خودم الان 5سال بیمه آزاد دارم میدم
    گور بابای اسنپ

    پاسخ

    یعنی بیاد این اسنپ دزد برداشته بشه
    خیلی زوره ب خدا 20 درصد کمیسیون بدون هیچ گونه خدماتی

    پاسخ

    انشا الله مثل اسنپ وتپسی نباشه .واقعا کرایهاش بیخوده .فقط به نفع خودشونه

    پاسخ

    با سلام لطفا کرایه هاش مثل اسنپ و تپ سب نباشه و بیمه واقعا مهمه طرح پاداش هپ مثل اسمپ بزارین عالی میشه ارادتمند شما مهدی از گرمترین و آلوده ترین شهر جهان اهواز

    پاسخ

    حالا ببینیم چی میشه استپ هم وقتی که اومد خوب بود بعداً مزخرف شد. حالا ببینیم این سندباد چی میشه

    پاسخ

    تجربه نشون داده که اولش با وعده و وعید فراوان ثبت نام میکنن و بعد یه مدت که ازت کار میکشن یادشون میره که چه حرفای قشنگی میزدن،،،اینم یکی مثل بقیه لطفا گول نخورین …

    پاسخ

    فقط خداکنه مثل اسنپ نباشه

    پاسخ

    من بیکارهستم درهرزمینه ای حاضربه همکاری هستم وبزودی دراستان مرکزی فراگیرمیکنم برای شمافقط اعتمادکنید

    پاسخ

    سلام هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره .اولش همیشه سرو صدا دارن صبر کن ببین آخرش چی میشه

    پاسخ

    سلام خیلی خوشحال شدم که بیمه میکنیدحقیر۲۱سال ریس اتاق اصناف بودم الان آسنپ کارمیکنم آماده همه نوع همکاری هستم یک زمانی خودم پروانه های مجازی امضامیکردیم دوره انتخابات اتحادیه هامارانذاشت ثبت نام کنیم بیمه بشه راننده حله یاعلی

    پاسخ

    من راننده اینترنتی هستم. هر شرکتی وارد این حوزه بشه .اول کرایه پایین به نفع شرکت وبه ضرر راننده.
    2.بعداز مدتی مثل بقیه کمیسیون بالا می‌بره و به سود شرکت و به ضرر راننده وهیچ فرقی برای ما نداره

    پاسخ

    سند باد فقط اگه کرایه هاشو برای بهبود وضعیت معیشتی راننده هاش فقط 30 درصد بالاتر از اسنپ و تپسی کنه و کمیسیون خودش رو 10 درصد کنه همه راننده ها میرن سند باد.. هوشمندانه ترین کار برای جذب اول راننده هاش

    پاسخ

    مشکلی نداره من مسافر حاضرم مسیر داخلی ۵ دقیقه ای که ۲۰.۰۰۰تومان رو ۳۰٪ اضافی بدم ب شما وقتی شما ب ما مسافرا ب عنوان دشمن نگاه میکنید پس وقتی ک‌اومدی مثلا یه لباس بخری مچمن فروشنده ۸۰٪ میزارم‌رو قیمت و این پروسه همچنان ادامه داره این یک‌مثال بود دقت کنید ما مثل دومینو ب هم ضربه میزنیم من ب تو تو به من اون ب تو اینکه کمیسیون بالای قبول دارم اینکه باید خدمات بدن ب راننده ها کاملا عقلانی ولی عجیبه ک فکر کردید مسافرا همه وزیر یا کاره ای هستن تو این مملکت دوست من .ما به هم وابسته ایم و این بازی ک بین مسافر راننده راه افتاده اخر ببینید ب ضرر کدوم طرف در میاد دوست من اگه فقط یک ماه بدون وسیله باشی متوجه میشی ک فقط کرایه ماشینت نصف در امد ماهت میبره . راننده نباشه مسافر نیست.مسافر نباشه راننده نیست درک نمیکنم چطوری تمام حقتون از مسافرای بدبخت میخوایید بدون اینکه فکر‌کنید اون مسافرم تو این جامعه است اون مسافر هم … بی خیال

    پاسخ

    سلام
    اگر درصد سود راننده ها بالاتر بره یا کرایه ها بیشتر بشه خوب میشه
    سهمیه بنزین و حواسشون باشه که نسبت به اسنپ بهتر باشه
    اگر فقط ۲۰ درصد کرایه ها اضافه بشه عالی میشه
    راننده ها راضی میشن
    مسافرها هم پرداخت می‌کنند…
    به هر حال امیدوارم سندباد بتونه طوری مدیریت کنه که از همه لحاظ از اسنپ بهتر باشه
    وگرنه کسی سندباد و انتخاب نمیکنه
    امیدوارم بتونن واقعا مشکل بیمه رانندگان رو هم حل کنن
    ممنونم

    پاسخ

    امیدوارم فقط از راننده ها برای منفعت خودشون استفاده نکنن و بعدش بهانه های الکی بیارن و بزنن زیر تمام وعده هاشون….اگر واقعا بیمه تامین اجتماعی بشیم و کرایه ها و کمیسیون عادلانه باشه و منفعت راننده هم در نظر گرفته بشه عمرا در اسنپ کار نخواهم کرد

    پاسخ

    داخل متنتون میبایست مینوشتین سندباد بدون هیچگونه هزینه ای رانندهاشو بیمه میکنه
    اشتباهاً نوشتین بدون هیچگونه هزینه ای ثبت نام میکنه
    لطفاً اصلاح کنید

    پاسخ

    داستان اینه که سندباد میاد با تبلیغات و وعده های الکی تعداد زیادی راننده را از اسنپ و تپسی میکشه سمت خودش و بعد به دلایل نامعلوم ضعیف میشه و در عرض چند ماه کلا از بین میره، حالا دوباره راننده ها میخوان برگردند اسنپ و تپسی ولی دیگه اون … را لولو برده.! کرایه های اسنپ و تپسی کمتر میشه و کمیسیون بیشتر. این چیزیه که قراره اتفاق بیفته. این پیام را به خاطر داشته باشید.

    پاسخ

    با عرض سلام، اسنپ و تپسی، دو ظالم و برده دار بزرگ، به سبک نوین هستند، در عصری که برده داری دیگر در افکار عمومی مردم جهان، مقبولیتی ندارد و در مجامع بین المللی، بصورت رسمی جایگاهی ندارد، اسنپ و تپسی به سبکی جدید، دارند برده داری می کنند، و کمپانی ابر برده داری را راه اندازی کرده اند، و مسولین مملکت برای اینکه سهم خودشان را از این ظلم و اجحافی که، در حق جوانان این مملکت دارد می شود، می گیرند، به اسم کارآفرینی، از این دو، حمایت می کنند، لعنت بر اسنپ و تپسی، و لعنت بر کسانی که به خاطر منافع خودشان از این دو، حمایت می کنند.

    پاسخ

    سلام هیچ وقت نشده یک بدی بره و بهتر بیاد همیشه جوری هست که به قبلی خدا بیامرزی میدند
    حتما بیمه رانندگان بر اساس کارکرد آنها هست یک مبلغی برای بیمه در نظر گرفته میشه بعنوان تقسیم بر ۳۰ یعنی کل ماه میشه بعنوان مثال اگر شما ۱۵ میلیون تومان کار کرده باشید بیمه بر اساس کارد روزانه شما یعنی حداقل ۵۰۰ هزار تومان را برای یک روز در نظر می گیره حال اکر کارکرد ۷/۵۰۰ هزار تومان باشه بیمه بر اساس ۱۵ روز محاسبه میشه یعنی ۱۵ روز به سابقه کاری اضافه میشه
    یک میلغی هم برای صندوق بیمه از هر راننده دریافت میشه بعنوان پشتولنه کاری که هملن مبلغ را سپرده بلند مدت میشه و از محل آن بیمه پرداخت میشه
    ان شاء الله که فرجی باشه برای بیمه این قشر زحمتکش

    پاسخ

    تو خارج راننده تاکسی اینترنتی هاشون دارن کیف میکنن لذت میبرن از شغلشون اینجا باید راننده تاکسی اینترنتی ها باید با ترس به مسافر بگن آقا میشه سفرو لغو کنی بدون کمسیون بریم.

    پاسخ

    سلام ازبس کرایه هاپایینه من تاشب فقط تونستم یه سرویس ۲۵تومنی راقبول کنم

    پاسخ

    لعنت به اسنپ و تپسی خون خوار حداقل بیمه تکمیلی هم نکردین که راحت با ناهی ۶۰.۷۰ تومن میشد از بیمه تکمیلی استفاده کرد
    منتظر اومدنت هستیم اما میدونم که هر کسی رو برای سندباد استخدام نخواهند کرد هم خودرو هم شخص

    پاسخ

    فاتحه شرکت تپسی و اسنپ رو خوندن

    پاسخ

    خدا کنه اینایی که میگید دروغ سیزده نباشه ، چون همه بخاطر همین بیمه شدن مشتاق شرکت در سندباد هستن

    پاسخ

    طرح خوب و عالی خدا کنه شعار نباشه و توی اون اما و اگر نباشه انشاالله هرچه زودتر راه بیوفته

    پاسخ

    طرح خوب و عالی خدا کنه شعار نباشه و توی اون اما و اگر نباشه

    پاسخ

    به امید حق علیه باطل بیاد ببینیم چجوریه
    اسنپ و تپسی که ……..
    تا ببینیم عمو سندباد چقدر مفته کرایه هاش
    فعلا که مثل مسئولین مملکتی زیادی وعده میدن
    بخاطر این بیمه که شده جوان های زیادی سمتش میرن.

    پاسخ