coinex
راهنمای خرید تکراتو

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی رانندگان را بیمه می‌کند

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری است که این روزها اسمش را می‌شنویم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که وارد این حوزه شده. ظاهرا سندباد تمام خدمات جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی ازائه می‌داند را ارائه می‌دهد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری چیست؟

به گفته سندباد این سامانه علاوه بر حمل ‌و نقل مسافر و ارسال بار و خدماتی از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و …، در آینده‌ای نزدیک، تامین کالا و خدمات، پرداخت امن اینترنتی، فود و رستوران، سوپرمارکت، گردشگری و بسیاری از خدمات چندمنظوره دیگر را ارائه خواهد داد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ و البته بسیار جالب سند باد این است که رانندگان خود را بدون دریاف هیچ‌گونه هزینه‌ای ثبت نام می‌کند. تاکسی اینترنتی سندباد در وبسایت خود می‌گوید:

سندباد، برای اولین بار در کشور، در راستای حمایت از حقوق رانندگان و با آگاهی از نیازهای ایشان، بدون دریافت هزینه، رانندگان و خانواده‌شان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

در بررسی اولیه وبسایت پلتفرم سندباد به نشان sandbad دات io با وبسایت بی‌سروسامان و به‌هم‌ریخته مواجه شدیم. با وجود حجم قابل توجه تبلیغاتی که در صدا و سیما از این سامانه در حال پخش است، هنوز اپلیکیشن آن ارائه نشده است. همچنین سایت سندباد به طور غیرحرفه‌ای و بدسلیقه‌ای طراحی شده است. به تصاویر زیر دقت کنید:

سندباد چیست
با وجود تبلیغات عظیم، سایت به طور قابل توجهی ضعیف است. به طوری که حتی رنگ متن با بک‌گراند یکسان است و متون دیده نمی‌شوند. این تجربه کاربری بسیار ضعیفی است.

بروزرسانی 16 فروردین: اکنون بسیاری از نقطه‌ضعف‌های سایت بویژه مواردی که تکراتو به آنها اشاره کرده بود مرتفع شده است.

نظرات شما کاربران برای تکراتو بسیار ارزشمند است. مجموعه‌ای مهمترین نظرات شما را در مطلب زیر جمع‌آوری کردیم. همچنین برای ارتباط با سندباد تلاش کرده‌ایم که تاکنون ثمری در پی نداشته است. 

بیشتر بخوانید: استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

ویژگی ها و خدمات سامانه سندباد

در سایت تاکسی اینترنتی سندباد ادعا شده که این سرویس قرار است ویژگی ها و خدمات زیر را ارائه دهد. به نظر می رسد با رقیبی باپشتوانه مالی برای تپسی و اسنپ مواجه هستیم. هنوز اطلاعات قطعی در خصوص مالکین و بنیانگذران این برنامه در دست نیست. ما در تکراتو در ادامه برای ارتباط با صاحبین این کسب و کار تلاش خواهیم کرد و نتیجه بررسی ها را در اخبار و مقالات بعدی منتشر خواهیم کرد. 

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی؟

  • حمل‌ونقل مسافر: پشتیبانی ۲۴‌ساعته تاکسی اینترنتی سندباد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان درخواست سرویس حمل و نقل داشته باشید؛ بدون هیچ دغدغه‌ای.
  • تامین کالا و خدمات:‌ درخواست از شما، تامین کالا و خدمات از ما
  • پرداخت امن اینترنتی: خریدوفروش در بستر مجازی با روش‌های ابتکاری
  • خدمات رستوران و سوپرمارکت: تامین درخواست آنلاین غذا و کالاهای موردنظر شما
  • خدمات گردشگری: انجام تمامی خدمات گردشگری از رزرو بلیت تا برگزاری تور
  • مسیریاب اختصاصی: سیستم مسیریابی سندباد، مسیری راحت با حداقل ترافیک را در اختیار رانندگان خود قرار می‌دهد تا مسافران در کمترین زمان و با امنیت کامل به مقصد خود برسند.

نحوه ثبت نام در سندباد

نحوه ثبت نام در سندباد بسیار ساده است. سندباد در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:

با سندباد، خود و خانواده‌ی عزیزتان بدون دریافت هزینه‌، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. ثبت‌نام اولیه:

  • دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی 99977 بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
  • کاربران عزیز سیم کارت های ایرانسل، با شماره گیری 091299977 می توانید با سندباد تماس بگیرید.

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای اطلاعات بیشتر و دانلود اپ به اینجا مراجعه کنید.

آیا پتفرم سندباد رانندگانش را بیمه می‌کند؟

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین اخیرا فاز یک خود را استارت زده و وعده‌ بیمه تامین اجتماعی را نیز به رانندگان داده است. این یکی از چالش‌های جدی بین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ و تپسی است.

بیشتر بخوانید: تاکسی اینترنتی سندباد وعده بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان داده است

پلتفرم سندباد در سایت خود نوشته است: «حمایت از حقوق رانندگان و ایجاد امنیت شغلی برای ایشان، تامین امنیت مسافران، سهولت دسترسی به امکانات در یک پلتفرم آسان، پشتیبانی 24‌ساعته و محاسبه کمترین هزینه برای حمل‌ونقل و ارسال بار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سندباد است.»

همچنین در اکانت اینستاگرام این پلتفرم استوری زیر منتشر شده:

بیمه سندباد

سوالات متداول

سندباد چیست؟

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که به تازگی وارد این حوزه شده و گویا قرار است رقیب اسنپ و تپسی باشد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

ثبت نام رانندگان سندباد کی آغاز می‌شود؟

اپلیکیشن سندباد رانندگان و مشتریان هنوز منتشر نشده است. در سایت رسمی این سامانه حمل و نقل آمده که ثبت نام رانندگان سندباد از 17 فروردین آغاز می‌شود.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (333 نظر)

    وقت پابان برده داری مدرن اسنپ و تپ سی هست البته اگر سندباد حق راننده را رعایت کنه.!

    پاسخ

    آقایان و خانمهای راننده .بخونید حتما
    صد تا شرکت دیگه هم بیاد
    تا وقتی منو شما میریم‌همه شرکتها ثبت نام میکنیم و هر روز همه اپلیکیشن هارو روشن میکنیم و از همشون سرویس میگیریم،دیگه شرکتها نیازی نمیبینن قدمی پر جهت رضایت راننده بردارن،
    حتی اگر سندباد یا شرکت دیگه ای هم نیاد
    اگر متحد باشیم و همگی فقط یک اپلیکیشن رو هر روز روشن کنیم ،مثلا همه اسنپ کار کنیم یا همه تپسی کار کنیم،اون وقت شرکتی که راننده نداره مجبوره خدماتشو برای‌حذب راننده بالا ببره ،اینطوری بین شرکتها برای جذب راننده رقابت بوجود میاد.
    اگر منصف باشیم،خود ماهم وقتی نقش مسافر رو‌داریم دنبال شرکتی هستیم که کرایه کمتر‌بگیره بدون در نظر گرفتن انصاف
    اینجا هیچکس دنیال حق و حقوق دیگران نیست
    پس باید کاری کنیم که اگر مسافری درخواست داد و شرکتی کرایه کم زد،اصلا هیچ ماشینی نباشه که قبول کنه.
    باید قانونی گذاشته بشه که هر راننده فقط بتونه توی یک شرکت ثبت نام کنه،این به نفع هممونه.همه حای دنیا،این قانون هست تا شرکتها نتونن از راننده سو استفاده کنن

    پاسخ

    ما باید با تاکسی‌متر کار کنیم نرخش هم کیلومتری ورودیه دار محاسبه بشه الان باید هر کیلومتر 4000تومان محاسبه بشه مثل قدیما ک تاکسیا با تاکسی‌متر نرخ حساب میکردن نه هیچ کس دیگه

    پاسخ

    سلام.خدا لعنت کنه اسنپ و تپسی رو.انشالا سند باد بیاد همه از ای بی وجدانا راحت بشن.

    پاسخ

    به نظرم سند باد با پشتوانه ی خود اسنپ ایجاد شده تا با این ترفند ریزش های اسنپ را که بدلیل رفتار استعمارگرانه ی مدیران این اپلیکشن اتفاق افتاد و در حال اتفاق افتادن است را پوشش دهد چون حجم تبلیغات و چیزی که در واقعیت در حال اتفاق افتادن است با هم همخوانی ندارد

    پاسخ

    احسنت دقیقا برده داری از اصول نظام سرمایه است که در همین اسنپ قابل مشاهده میباشد. خدا تمام ظالمین جهان را لعنت کند ان‌شاء‌الله.

    پاسخ

    لعنت ب اسنپ
    حق راننده رو فقط میخوره

    پاسخ

    به نظرم سند باد با پشتوانه ی خود اسنپ ایجاد شده تا با این ترفند ریزش های اسنپ را که بدلیل رفتار استعمارگرانه ی مدیران این اپلیکشن اتفاق افتاد و در حال اتفاق افتادن است را پوشش دهد چون حجم تبلیغات و چیزی که در واقعیت در حال اتفاق افتادن است با هم همخوانی ندارد

    پاسخ

    اگر بیمه کنه راننده ها سریع تغییر مقصد میدن و اسنپ و تپسی تخلیه میشن و مسافرها وقتی با نبود ماشین روبرو میشن بع نصب اپلیکیشن سندباد مسافر رفته و این طور میشه که خیلی سریع جذب مسافر میشه و زنگ خوری سنباد بالا میره حالا باید این دو شرکت اسنپ و تپسی باید متوجه بشوند که نفس شرکت تپسی و اسنپ به راننده هاش نه مسافرهای مفت خور گدا گشنه

    پاسخ

    یه ضرب المثل قدیمی میگه: سگ زرد برادر شغال هست.
    مطمئنم مثل اسنپ و تپسی و ماکسیم هار میشه و پاچه ی راننده ها رو میگیره

    پاسخ

    حرفت درست ولی خدا کنه این طور نباشه

    پاسخ

    سلام هر کس که به نفع راننده کار کند و سو استفاده نکند و از او حمایت کند از هر لحاظ ما هم همکاری میکنیم هر ارگانی که باشد ولی نباید بعدداز اینکه خرشون از پل گذشت با راننده چپ کنن

    پاسخ

    سندباد جان …تورو خدا جان مادرت شرایط خوب بزار که تمام رانندگان عزیز ومادران محترم استقبال گرم داشته باشن ازت کرایه خوب ومتعادل دوطرف راننده و مسافر ….کمسیون پایین …هم برای راننده و مسافر ارزش قائل بشید علکی با حرف ی مسافر عقده ای حساب راننده رو مسدود نکنید وبرای بیمه شرایط بد نزارید که راننده با جان دل بیاد سمتتون …تولد سندباد پایان مرگ و جولان اسنپه امیدوارم

    پاسخ

    امیدوارم زودبیاد

    پاسخ

    با عرض سلام ، اینجانب رضا نامور با ۲۵ سال سابقه مدیریت شرکت حمل و نقل تبریز ترابر سهند و حمل بار درون شهری و برون شهری به سراسر کشور واقع در تبریز استان آذربایجان شرقی، داری شرکت مجهز به دفتر جهت امور اداری، سیستم دوربین های امنیتی،مجهز ب دستگاه های مورد نیاز اعم از لیفتراک،وانت،کامیون و کامیونت سبک و سنگین و انبار و سوله ی سرپوشیده به متراژ ۱۲۰۰متر و محوطه ی باز ۶۰۰متری ،آمادگی خود را برای همکاری با مجموعه محترم و معتبر حمل و نقل سندباد اعلام میدارم.
    شماره تماس 09142089595

    پاسخ

    سلام
    این اسنپ و تپسی از برده داری نوین هم فراتر رفته انشالله با ورود سندباد به سامانه و عمل به وعده هاش اسنپ و تپسی رو از صفحه محو خواهیم کرد. البته به لطف همه راننده گان دلسوز.
    موفق باشید

    پاسخ

    جهل دزد بغداد رو داشتیم فقط سندبادو کم داشتیم

    پاسخ

    جناب سندباد فقط یک چیز رو در نظر داشته باش وبهش احترام بذار تا موفق باشی البته بنده کاره ایی نیستم ولی این مورد هست که باعث تنفر اکثر رانندها از اسنپ وتپسی شده به راننده احترام بزار میدونی مشکل جامعه واسنپ وتپسی تو برخورد باراننده چی بود این هست که فکر میکنن تمام قشر راننده جز سطح پایین ترین قشر جامعه هستن اگر این تفکر رو داری از همین الان بگم سرنوشت شما تو تنفر کمتر از اسنپ وتپسی نمیشه.من خودم راننده هستم اکثر راننده هایی رو میشناسم که با لیسانس وفوق لیسانس مشغول رانندگی هستن از نظر مالی هم کسانی هستن که برا وقت بیهوده نگذره کار میکنن یا طرف خودش دستش به دهنش میرسه ولی میخواد بیکار نشینه خونه کار میکنه ولی مشکل اینجاست که اینا همه رو به یه چشم میبینند

    پاسخ

    بیاد ببینیم این چیه یک مشت دزد مفت خور نشستن دارن برا راننده بیچاره تععین تکلیف میکنن.ساعت۸شب که میشه کرایه ها میشه مجانی اخه تویی که اونجا نشستی وکاره ایی هستی تو اسنپ بیا من دوبرابر اون مبلغ که شب میزنه رو بهت میدم ببینم کار میکنی.همه چیزشون برعکسه شب که کلی ترافیک هست ماشین برا مسافر به سختی گیر میاد مجانی کرایه میزنن هیچ اصول وقاعده ایی نداره.یه مشت برنامه از پیش تععین کرده رو دارند که با اون جواب راننده رو میدن یعنی به صورت ماشینی وتکراری راننده ننه مرده گیر کرده کمک میخواد راهنمایی میخواد ماشین وار جوابش رو میدن که اونم تماما به نفع خودشون

    پاسخ

    انشالله طوری اسنپ رو زمین بزنه دیگه بلند نشه.. اگه ب راننده خدماتی مثل بیمه بده و کرایه هاش خوب باشه میتونه رانت کثیف اسنپ رو بشکنه

    پاسخ

    خدا کنه ، برای جلب مشتری در پایین آوردن نرخ کرایه ها با هم رقابت نکنن

    پاسخ

    اسنپ که از رانندگان به نفع مسافر و خودش می بخشه ، با نرخهای ناچیزش ، برای راننده هم خستگی باقی می مونه ، حالا منتظر می مونیم ببینیم سند باد چکار می کنه

    پاسخ

    امید وارم رقیب جدی باشه از راننده گان حمایت کنه قطعا موفق میشه اسنپ و تپسی راننده را برده خود میدونند انشالله سند باد راه اسنپ و تپسی را ادامه نده

    پاسخ

    کاش اگر واقعیت داره این سندباد بیاد هم از دست این کرایه های ناچیز راحت بشیم وهم به عنوان یه شغل دارای بیمه تامین اجتماعی روش حساب کنیم که بدونیم آینده‌ای داره وبیمه هم میشی

    پاسخ

    اسنپ و تپسی یکی از دزد ترین اپلیکیشانه مربوط به حملو نقله با کمترین نرخ کرایه برایه رانندگان و گرفتن بیشترین درصد کمیسیون

    جالب اینجاس که حرف بعضی از مشتریهایه دزد براشون ملاکه و برایه راننده ای که ساله داره پول تو جیبشون میکنه هیچ ارزشی قائل نیستن دزد خونه به تمام معنا باز کردن

    پاسخ

    من خودم شخصا اسنپ وتپسی رو پاک میکنم به خاطر بیمه

    پاسخ

    سلام.باعرض خسته نباشید اگر میخواهید در ضمینه تاکسی اینترنتی که تازه به این حرفه وارد شده اید موفق شوید تحط هیچ شرایطی از رانندگان اسنپ وتپسی که باعث تخریب این دو شدند هیچ وقت استفاده نکنید واقعآ رانندگانی بی ملاحظه وبی ادب هستند ونیز تمامی مردم بخاطر اینکه رانندگان این دو تاکسی اینترنتی سرویسهای زیر مبلغ 20هزارتومان رو اوکی نمیکردن که بنده خودم از شاکیان اسنپ وتپسی به همین دلیل هستم که مجبور بودم بخاطر طمع راننده بی ملاحظه اینترنتی باآژانس رفت وآمد میکردم.پس لطفآ حتمآ اینو در نظر بگیرید واز رانندگان اسنپ وتپسی استفاده نکنید.انشاالله موفق باشید

    پاسخ

    بی ادبی از خودته شما عادت به مفت رفتن کردین انشالله این بساط جمع میشه

    پاسخ

    بزرگوار،آهسته برو صبر کن ما هم تیکاف کنیم ،نه جنگ،نه مسابقه ونه انتخاب برترین راننده ومسافر،!!!؟!!!به من ارتباطی نداده که این‌ اپلیکیشن جدید چگونه رانندگانش را گزینش میکنه، به همون نسبت به شما هم ربطی نداره.کسی دم از ادب میزنه وبی ادبی رانندگان که بفهمه هر کلام حرفش چقدر بار حقوقی داره کجا بودید.اونزمان که یک بچه که دماغشوبگیری میمیره صرف اینکه ساکن امارات وبه مسیر آشنایی نداره وبا برادران قاچاقچی هم در ارتباطِ، زنگ میزنه هرچی شایسته،خواهرومادراصحاب اسنپ هست حواله راننده میکنه،اسنپ هم حساب راننده را مسدود میکنه البته به شکر خوردن افتاد.لاف نمیزنم به دلیل اختلال گفتار وشرایط ویژه‌ام کلیه مکالماتم ضبط میشدیا مسافریکه نمیدونه با خودش چند چنده؟ دوتا ماشین همزمان از دوتا اپلیکیشن سفارش میده وهردو را لغو میکنه وبعد از رسیدن به مقصد گزارش ،لغو سفر میده ،وتپسی ،هم حساب راننده را مسدود میکنه ،هنوز نشستن به این امید که برم تعهد بدم برگردم سر کار علنا گفتن تعهد بده برگرد. یارو آدم میکشه گردن نمیگیره، بعد چرا من باید تاوان اختلال دوقطبی یک مسافر رابدم.به همین خیال باشند، انقدر باشند تا صبح دولتشان بدمد.پس ایراد شما اینه که خار به این کوچکی رادر چشم راننده زحمتکش میبینید اما شاخه به اون گندگی را در چشمان خودتان نمیبینید، یقین بدانید هیچ آدمی ،حتی روانیش،تا پا رو دمش نگذارید بر نمیگرده بی ادبی گنه ،اینها که قشر زحمتکش جامعه هستند با یکدنیا مسؤلیت که از لحظه سوار شدن مسافر در ماشین تا رسیدن به مقصد بر دوششان هست ،درخصوص قبول نکردن ،زیر ۲۰تومان هم حق با راننده هست،خرجکه از کیسه مهمان رود حاتم تاعی شدن آسان بود ،کدوم عقل سلیمی،حاضره بافرض ۲۰۰۰۰تومان ازمرزداران تا یافت آباد بره مگر ازسر ناچاری در خوشبینانه ترین حالت عملا ۲لیتر بنزین که میسوزونه اگر سهمیه بنزین داشته باشه با۱۳۰۰۰ تومان اگر نداشته باشه با ۱۰۰۰۰تومان زیادی خوشبحال اسنپ وتپسی ومسافر نمیشه اونم مسافری مثل جنابعالی که انگار با ۱۳۰۰۰یا۱۰۰۰۰تومان ماشین وکل ،خاندان راننده را خریده پس به قول احمدی نژادآب رابریزیدهمونجا که میسوزه

    پاسخ

    دوست عزیز شما هم حق دارید و این حق رو به راننده بده که کرایه پایین براش نمیصرفه مسیر طولانی ترافیک بالا هزینه واستعلاک ماشین سر سام آور .بازم شما حق دارید وللاه

    پاسخ

    امیدوارم درصدی که کسر میکنه مثل این اسنپ لعنتی نباشه و کرایه ها هم مقرون به صرفه باشه امیدوارم

    پاسخ

    فرقی نداره خواهر هر دوشون گند دماغند

    پاسخ

    ,سهام سند باد هم میدم یا اینم مثل اسمی ونوسی باد هواست🤣🤣😂

    پاسخ

    سلام امیدوارم سندباد در کاشمر خراسان رضوی زودتر بیاد و ما از دست این اسنپ راحت بشیم هر چند که الان هم با اسنپ کار نمیکنم

    پاسخ

    اوبر که اصلی ترین ایده تاکسی اینترنتی هست هر ساله میلیون ها دلار ضرر نسیب سهامدارهاش میکنه. چطور؟ چون اون هم مثل تپسی و اسنپ کاریه هاش برای مسافر ها پایین تر از نرخ تاکسی رانی هست با این تفاوت که مثل ورژن ایرانی درصد خودش رو اول برنمیداره بقیشو بده به راننده. پول راننده تمام و کمال بهش داده میشه. علت؟ کسی حق نداره به کارمند و کارگراش کمتر از قانون کار پول بده. هدف؟ تخریب بازار تاکسی تلفنی و بین راهی و ایجاد مونوپولی که بعدا کرایه ها رو خودش تعیین کنه. امسال 40% روی کرایه هاش گذاشته که کمتر ضرر تولید کنه.
    ولی اینجا حتی اداره های دولتی هم بعضی کارمنداشون کمتر از قانون کار پول میگیرن…

    پاسخ