;
coinex

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی رانندگان را بیمه می‌کند

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری است که این روزها اسمش را می‌شنویم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که وارد این حوزه شده. ظاهرا سندباد تمام خدمات جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی ازائه می‌داند را ارائه می‌دهد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری چیست؟

به گفته سندباد این سامانه علاوه بر حمل ‌و نقل مسافر و ارسال بار و خدماتی از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و …، در آینده‌ای نزدیک، تامین کالا و خدمات، پرداخت امن اینترنتی، فود و رستوران، سوپرمارکت، گردشگری و بسیاری از خدمات چندمنظوره دیگر را ارائه خواهد داد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ و البته بسیار جالب سند باد این است که رانندگان خود را بدون دریاف هیچ‌گونه هزینه‌ای ثبت نام می‌کند. تاکسی اینترنتی سندباد در وبسایت خود می‌گوید:

سندباد، برای اولین بار در کشور، در راستای حمایت از حقوق رانندگان و با آگاهی از نیازهای ایشان، بدون دریافت هزینه، رانندگان و خانواده‌شان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

در بررسی اولیه وبسایت پلتفرم سندباد به نشان sandbad دات io با وبسایت بی‌سروسامان و به‌هم‌ریخته مواجه شدیم. با وجود حجم قابل توجه تبلیغاتی که در صدا و سیما از این سامانه در حال پخش است، هنوز اپلیکیشن آن ارائه نشده است. همچنین سایت سندباد به طور غیرحرفه‌ای و بدسلیقه‌ای طراحی شده است. به تصاویر زیر دقت کنید:

سندباد چیست
با وجود تبلیغات عظیم، سایت به طور قابل توجهی ضعیف است. به طوری که حتی رنگ متن با بک‌گراند یکسان است و متون دیده نمی‌شوند. این تجربه کاربری بسیار ضعیفی است.

بروزرسانی 16 فروردین: اکنون بسیاری از نقطه‌ضعف‌های سایت بویژه مواردی که تکراتو به آنها اشاره کرده بود مرتفع شده است.

نظرات شما کاربران برای تکراتو بسیار ارزشمند است. مجموعه‌ای مهمترین نظرات شما را در مطلب زیر جمع‌آوری کردیم. همچنین برای ارتباط با سندباد تلاش کرده‌ایم که تاکنون ثمری در پی نداشته است. 

بیشتر بخوانید: استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

ویژگی ها و خدمات سامانه سندباد

در سایت تاکسی اینترنتی سندباد ادعا شده که این سرویس قرار است ویژگی ها و خدمات زیر را ارائه دهد. به نظر می رسد با رقیبی باپشتوانه مالی برای تپسی و اسنپ مواجه هستیم. هنوز اطلاعات قطعی در خصوص مالکین و بنیانگذران این برنامه در دست نیست. ما در تکراتو در ادامه برای ارتباط با صاحبین این کسب و کار تلاش خواهیم کرد و نتیجه بررسی ها را در اخبار و مقالات بعدی منتشر خواهیم کرد. 

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی؟

  • حمل‌ونقل مسافر: پشتیبانی ۲۴‌ساعته تاکسی اینترنتی سندباد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان درخواست سرویس حمل و نقل داشته باشید؛ بدون هیچ دغدغه‌ای.
  • تامین کالا و خدمات:‌ درخواست از شما، تامین کالا و خدمات از ما
  • پرداخت امن اینترنتی: خریدوفروش در بستر مجازی با روش‌های ابتکاری
  • خدمات رستوران و سوپرمارکت: تامین درخواست آنلاین غذا و کالاهای موردنظر شما
  • خدمات گردشگری: انجام تمامی خدمات گردشگری از رزرو بلیت تا برگزاری تور
  • مسیریاب اختصاصی: سیستم مسیریابی سندباد، مسیری راحت با حداقل ترافیک را در اختیار رانندگان خود قرار می‌دهد تا مسافران در کمترین زمان و با امنیت کامل به مقصد خود برسند.

نحوه ثبت نام در سندباد

نحوه ثبت نام در سندباد بسیار ساده است. سندباد در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:

با سندباد، خود و خانواده‌ی عزیزتان بدون دریافت هزینه‌، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. ثبت‌نام اولیه:

  • دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی 99977 بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
  • کاربران عزیز سیم کارت های ایرانسل، با شماره گیری 091299977 می توانید با سندباد تماس بگیرید.

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای اطلاعات بیشتر و دانلود اپ به اینجا مراجعه کنید.

آیا پتفرم سندباد رانندگانش را بیمه می‌کند؟

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین اخیرا فاز یک خود را استارت زده و وعده‌ بیمه تامین اجتماعی را نیز به رانندگان داده است. این یکی از چالش‌های جدی بین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ و تپسی است.

بیشتر بخوانید: تاکسی اینترنتی سندباد وعده بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان داده است

پلتفرم سندباد در سایت خود نوشته است: «حمایت از حقوق رانندگان و ایجاد امنیت شغلی برای ایشان، تامین امنیت مسافران، سهولت دسترسی به امکانات در یک پلتفرم آسان، پشتیبانی 24‌ساعته و محاسبه کمترین هزینه برای حمل‌ونقل و ارسال بار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سندباد است.»

همچنین در اکانت اینستاگرام این پلتفرم استوری زیر منتشر شده:

بیمه سندباد

سوالات متداول

سندباد چیست؟

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که به تازگی وارد این حوزه شده و گویا قرار است رقیب اسنپ و تپسی باشد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

ثبت نام رانندگان سندباد کی آغاز می‌شود؟

اپلیکیشن سندباد رانندگان و مشتریان هنوز منتشر نشده است. در سایت رسمی این سامانه حمل و نقل آمده که ثبت نام رانندگان سندباد از 17 فروردین آغاز می‌شود.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (333 نظر)

    من راننده اسنپ وتپسی هستم خودم باکرایه های پایین که میزنن.کارنمیکنم..ولی مردم هیچ وقت ازخدا نخواهید که ورشکست بشن.یانفرین کردن برای هرکی ..کار خوبی نیست..اونها بد هستن..ما چرا بد باشیم..اینجوری خدا بیشتر عنایت میکنه..

    پاسخ

    سلام من فکرمیکنم.شخصی که این کار رو داره انجام میده..همین سندباد..بالاخره فکر همه مشکلات و رقابت کردن بااسنپ وتپسی رو فکر کردن.که دست بکار شدن..سیاست هایی دارن.صددرصد.موفق باشن..اگر واقعا نیت خیر دارن.خدا پشت وپناهشون باشه.

    پاسخ

    باسلام .من هم پاره وقت در اسنپ کار میکنم.پیشنهادی برای دست اندر کاران سند باد دارم که دوستان اسنپ توجه به پیشنهاد اینجانب نکردن.به نظر من طرحی بگذارن که رانندگان نسبت به روز کردن و نو کردن خودرو به وسیله یارانه و حواله اقدام کنن.بعد از رانندگان تعهد کار مثلاحداقل در هفته بگیرند، ویا ماه با ناوگان نو وبه روزانجام بپذیرد..تا با
    حذف خودرو های فرسوده.اینجوری هم نیاز رانندگان رو برطرف کرده و هم همشهریان جدید رو…به امید بهتر شدن حمل ونقل و الی بودن دو طرف.یا علی

    پاسخ

    اگه واقعا بیمه کنه حرف نداره

    پاسخ

    خدا کنه سندباد زودتر بیاد علی بابا رو هم همراهش بیاره بلکه بریم به جنگه این غول بی شاخ و دم به اسم اسنپ داغونش کنیم

    پاسخ

    لعنت به اسنپ بیاد

    پاسخ

    شما راننده ها هم که فقط فکر خودتونید هم خدارو می‌خواید هم خرما.کرایه باید برای مسافر مناسب باشه چون شما کلی طرحهای مختلف دارید که به نفعتونه.همش دوست دارید جوری حرف بزنید که انگار گرونی برای شماست فقط.همین بیمه ای که شما میشید یه فرد عادی باید ماهی یه ملیون بده تا بیمه بشه.ما مسافرا که یه مشت کارگر رورمزدیم که نه بیمه داریم نه امتیازات دیگه دادن کرایه بالا ظلمه در حقمون.پس از اپلیکیشن سندباد می‌خوایم که کرایه برای مسافراش رو مناسب حساب کنه بادتشکر

    پاسخ

    حالا چرا اسمشو گذاشتین سندباد آدم یاد غم باد می افته😅

    پاسخ

    سلام آماده گی اخذ نمایندگی در شهر همدان

    پاسخ

    آماده دریافت نمایندگی استان همدان هستم چطور اقدام کنم؟؟

    پاسخ

    حالا که این سامانه اومده و راننده ها رو بیمه میکنه و خیال اونارو راحت کرده باید کرایه هاش هم برای ما مسافرا به صرفه باشه نه بیشتر از اسنپ و تپسی باشه فقط در این صورت برامون ارزش داره

    پاسخ

    شما خودشو ناراحت نکن ، معلومه به مفت رفتن عادت کردی ، هر چیزی هزینه ای داره اگه اتوبوس سواری با اتوبوس برو هم کم بده ولی بده تا آخر

    پاسخ

    شاهنامه آخرش خوش هست دلخوش به این تبلیغات نباشین در عمل مشخص میشه

    پاسخ

    فرم افزار موبایل رانندگان را از کجا دانلود کنیم؟

    پاسخ

    منم درخدمت گذاری بااین نرم افزار هستم

    پاسخ

    خدا پدر و مادر تون را بیامرزد.
    نکند میانه راه با کم گذاشتم مثل اونا بشید.

    پاسخ

    خداشاهده اگه واقعا سندباد جان،پشت راننده هاباشی،تمام ما اسنپی ها میاییم برای شماکارمیکنیم و دیگه دراسنپ فعالیت نمیکنیم.ماهی چندمیلیون کمیسیون میدیم دریغ از یک بیمه تامین اجتماعی….مارو از استعمار اسنپ تپسی دربیار،مردانه ما برای شما حرفه ای کارمیکنیم….اسنپ وتپسی به پایان سلام کنید….خدایا شکرت

    پاسخ

    خداخیرت بده حرف حساب زدی

    پاسخ

    دوران اسنپ و تپسی به سررسید، بالاخره تاوان مسدود کردن راننده ها رو پس میدن، خداحافظ اسنپ، خداحافظ تپسی

    پاسخ

    شب دراز است و قلندر بیدار ۴۳ ساله انقلاب شده فقط ۱ کار بگید که برای ملت درست انجام شده

    پاسخ

    سلام ،اگه حرفاشون درست باشه از این میرم سندباد

    پاسخ

    این شرکت ها همه چیزو رو حساب میکنن منم چندین ساله اسنپ کار میکنم اینو فهمیدن تو اسنپ نباید مسیر دور بری مسیر نزدیک کرایه هاش خوبه اما مسیرای دور واقعا خر حمالی محض هستش هر چند من موتور کار میکنم ماشین اصلان با این هزینه ای سنگین نزدیک و دورشم نمی صرفه واقعا قطعه و دستمزد مکانیک وحشناک رفته بالا

    پاسخ

    زمونه ی کاری کرده ک برادر برادرا نشناسه اونوقت توقع چ‌دارین اون خوب خوبه کیه ک میگه من جا اینا بودم ال میکردم مافقطدر حد حرف خوب بل بلا دستش…..

    پاسخ

    دوستان لطفا جو گیر نشین، اینجا ایران است، قیمت سفر را استپ و تپسی و دینگ و ماکسیم و این تازه از راه رسیده بی نام و نشان و حتی تاکسیرانی و آژانس ها هیچ وقت تعیین نکردند و نخواهند کرد، اینجا همه چیز دستوری است و حکومت قیمت گزاری میکند و با این هزینه های سرسام آور بنزین و روغن و لاستیک و لوازم یدکی و ترافیک قفل و هزینه بیمه و اجاره خانه و مایحتاج زندگی این قیمت های دستوری کاملا بی معنی هستند، من راننده استپ و تپسی و ماکسیم هستم و زیر کیلومتری سه هزار تومان اصلا دیگه کار کردن معنی نداره و اگر قیمت سفر به روز و منطقی نشود این شرکت ها چه بیمه تامین اجتماعی بکنند یا نکنند دیگر کار کردن کاملا بی معنی است، ما داریم مثل سه سال پیش هنوز کرایه میگیریم و هزینه زندگی ده برابر شده

    پاسخ

    اسمش هم قشنگه (سنباد) هرکی میپرسه خب حالا کجا مشغول بکاری؟ میگیم تو شلوار سنبادی😜😜😜

    پاسخ

    عمرا بتونه با اسنپ رقابت کنه

    پاسخ

    سلام.فقط سواری یا باری هم دارید منظورم وانت

    پاسخ

    قطعاً اسنپ نابود میشه تا دلت بسوزه :))))

    پاسخ

    زمان مشخص می کنه چی میشه

    پاسخ

    خخخخخ جالب بود

    پاسخ

    اکبری هستم از تهران

    پاسخ

    سه ساله اسنپ کار میکنم سند باد بیاد اسنپ بیخیال میشم

    پاسخ

    امیدوارم هرچه زودتر بیاد منم اماده حضور در سند باد هستم در بوشهر تا از شر اسنپ که هیچ امکاناتی را برای راننده فراهم نمیکند خلاص شم به امید موفقیت سند باد

    پاسخ

    سندباد داره عالی کار میکنه، مطمئن باشید اسنپ بزودی تعطیل میشه، همه کارهاشون با برنامه و دقیق هستش، مدیران عالی و باسوادی دارن، بفکر منافع خودشون نیستن و میخوان همه راننده هاشونو بیمه تامین اجتماعی کنن، امکاناتش از اسنپ هم بیشتر خواهد بود، منتظر خبرهای خوبی از سندباد باشید

    پاسخ

    اصلا این سندباد هنوز نیومده و شروع به کار نکرده که بعضی ها براش پپسی باز میکنن، استپ و تپسی چند ساله اومدن و دفتر و دستک دارن و در تمام ایران دفاتر متعدد و سرور دارن و صدها کارمند و میلیونها کاربر مسافر و راننده دارن، فقط با یک شانتاژ بیمه تامین اجتماعی که نمیشه کار کرد، وقتی مسافر درخواست سفر میدهد به قیمت و سرعت و کیفیت ارائه شده اهمیت میدهد و همینطور وقتی راننده میخواهد شروع به کار کند تعداد درخواست ها و زمانی که باید منتظر بماند تا سفری پیشنهاد شود و مسافت و زمان و قیمت سفر و فاصله تا مسافر بسیار اهمیت دارد و ماکسیم و دینگ هم با تبلیغ فراوان آمدند و رفتند و هیچ اثری از آنها نیست، این سندباد که فعلا فقط در حد حرف است و حتی یک سفر هم ارائه نکرده فقط با بیمه کردن شعاری راننده ره به جایی نمیبرد تا زمانی که بتواند هزینه سفر را برای مسافر و راننده چنان مدیریت کند که هر دو طرف راضی باشند که چنین کاری در رقابت با استپ و تپسی محال است چون مسافر به قیمت های سه سال پیش عادت کرده و حکومت هم از این نرخ گزاری استپ و تپسی حمایت میکند و راننده ها به خاطر شرایط اسفناک بیکاری مجبور به مفت بری هستند و همه استثمار حکومتی شده ایم و سندباد تازه از گرد راه رسیده اجازه ندارد در فرمت بلاک چین اجازه توافق قیمت را به مسافر و راننده بدهد و در ایران تا بود ملا و مفتی به روز بدتر از این هم بیفتی

    پاسخ

    حالا که این سامانه اومده و راننده ها رو بیمه میکنه و خیال اونارو راحت کرده باید کرایه هاش هم برای ما مسافرا به صرفه باشه نه بیشتر از اسنپ و تپسی باشه فقط در این صورت برامون ارزش داره

    پاسخ

    ای بر این کار لعنت بر این مسئولین دزد و بی شرف لعنت هیچ کس به فکر به صرفه بودن یا نبودن برای راننده نیست همه دنبال اینن که یه 500تومن کمتر از دیگران باشه دوست عزیز اسنپ و تپ سی کرایه ش نصف آژانسه و عملا توهینه به رانندس یعنی از این مفت تر میخواید!!!!!؟

    پاسخ

    چرا نمیری اژانس کار کنی

    کاملا با شما موافقم اگر کرایه ها بالاتر باشه استفاده نخواهم کرد

    پاسخ

    هر چقدر هم بد باشه راننده ها از اسنپ و تپسی بیزار شدن برای ضربه زدن به این دو سامانه هم که شده اکثراً میرن و وقتی راننده در اسنپ وتپسی کم بشه مسافراشم کم میشن

    پاسخ

    اسنپو الکی بزرگ نکنید از حماقت مردم ایران داره سو استفاده میکنه، برنامه جدید با منطق عاقلانه بیاد قطعا اسنپ نابود میشه

    پاسخ

    کاملا موافقم.بیانات حضرت العالی کاملا بجا وشایسته .مدیریتی قوی رو مشخصا نیاز داره.اگر بتونه رضایت طرفین رو جذب کنه و در پروسه ای زمانی خاص اپلیکیشن رو بین مردم رواج بده مشخص میشه.بیمه هم یکی از طاخصه های قوی ابلیغی و البته دو سویه و کار آمد.آرزوی موفقیت دارم برای تیم شون.

    پاسخ

    سلام.فقط سواری یا باری هم دارید منظورم وانت

    پاسخ

    واقعا راننده ها از این چند سی خسته شدند
    مخصوصا تو سی که چند وقتی هست که موقع گرفتن سفر قیمت رو میزنم مثلا12500-بعد دقت که می‌کنی میزنه دریافتی از مسافر 12/500_ودریافتی راننده از سفر۱۲٫۲۷۰_و واقعا عجیبه که سر راننده ها رو می‌خوان….
    واین نکته ریز رو خیییلی از راننده ها دقت نمی‌کنند بیچاره هاو…
    باید یه پلتفرم قوی مثل سنباد بیاد یا گروهی بهتر تا راننده ها کمی شرایطشون بهتر بشه.حداقل بیمه و…
    وگروهی از راننده هاهم وکیل بگیرند با حمایت سازمانهای حامی شکایت کننده از دست این دو اپلیکیشن وگروهشون بخاطر استثمار راننده بیچاره_مسافرها هم ناراضی هستن‌د_
    اصلا کمیسیون در وبر۹%و در اینجا 20%؟؟؟!!

    پاسخ

    از اسنپ و کرایه های کنش خسته شدیم فقط بیگاری از راننده است

    پاسخ

    بیمه می‌کنه به شرطی که ماهی ده میلیون خالص کار کنی یعنی کمیسیون در رفته ده میلیون برات بمونه میخوان یه سنگ بزرگ بندازه

    اگه باسواد هستند پس چرا سایتشون داغونه

    پاسخ

    از 17اسفند قراره اپلیکشن بیاد برای نصب

    پاسخ

    سند باد اگر میخواهد موافق باشد
    باید خدمات متمایز ی بدهد
    تا رقیبی جدی برای استپ باشد
    چون اگر بخواهد قیمت سفر را نسبت به استپ کمتر بگیرد از ان ور رانندگان جذب نمیشوند ویا بال عکس که مسافر از دست میدهد
    پس در نتیجه خدمات مهم است
    چه نون خدماتی میتواند اورا متمایز سازد از رقیبش

    پاسخ

    درست گفتی ، ببین دور از جون چقدر بد بخت شدیم ک قیمتهای زیر 10 هزار تومن میاد که بصرفه نیست و راننده رو خرد و ذلیل میکنه، دنبال برده داری هستند البته بصورت مدرن تر، امیدوارم ستد باد خوب باشه ولی باید ببینیم عملکردش چ شکلیه ، بنظرم تپسی نمره 12 میگیره ، اسنپ نمره 15 انشاالله سند باد بالاتر باشه

    پاسخ

    سلام من هرگونه برای نمایندگی یا همکاری با شما را اعلام میکنم خمینی شهر اصفهان

    پاسخ

    من در اسرع وقت از تپ سی به سند باد نقل مکان میکنم

    پاسخ

    هول نشو
    اول ببین چه امکاناتی دارهـ

    پاسخ

    سلام اینجانب جهت همکاری و درخواست نمایندگی در استان آ.ش کلانشهر تبریز با فضای مناسب در مرکز شهر و در نزدیکی نقطه مرکزی ادارات و تجاری تبریز ( دارای دفتر تجاری با محیط بهداشتی و ارامش و با تجربه بیست و چهار سال در زمینه تامین خودرو و تامین نیروی مجرب و …) آمادگی خود را اعلام می دارد.

    پاسخ

    اگه تموم شد بیا پایین سرمون درد گرفت

    پاسخ

    بیاد ببینیم چیه کنجکاو شدیم بدونیم که در عمل هم مثل شعارش هست یانه اگر بخواد کرایه هاش مثل اسنپ و تپ سی باشه هیچ خدمات دیگه ای به چشم منِ راننده نمیاد و کرایه ی نصف قیمت آژانس با بیمه کردن و بن کالا دادن جبران نمیشه من ماشین صفرم رو 5 ساله تو تپ سی و اسنپ داغون کردم جوری که الان پول تعمیرشم ندارم و مجبور شدم برم کارگری

    پاسخ

    من هم دقیقا مثل شما ماشینم مدل ۹۷ از صفر انداختم تو اسنپ خراب شده و میرم کارگری

    پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    زمان ثبت نام و دانلود اپلیکیشن سندباد به چه صورت است

    پاسخ

    اگه بیمه کنه من با کله میرم

    پاسخ

    سلام.ما رانندگان منتظر سندباد هستیم انشااله زودتر بیاد و رانندگان رو از قوانین و تبعیضات اسنپ خلاص کنه. اسنپ حدود یک دهه اومده و تو این مدت علی رغم درخواست رانندگان مبنی بر بیمه خود و خانواده شان هیچ توجهی به خواسته های آنان نداشته! درود بر سندباد. منتظر آومدنت هستیم.. من که بیاد دیگه اسنپ و تبسی تعطیل

    پاسخ

    بیشتر بت میخوره بازاریاب و مبلغ باشی تا راننده تاکسی!

    پاسخ

    آنقدر ذوق نکن معلوم نیست این چه گلی بسر راننده و مشتری میذاره

    پاسخ

    سلام،عزیزان همه منتظر سندبادهستیم تا پرقدرت باهاشون همکاری کنیم به عشق بیمه تامین اجتماعی وگرفتن انتقام از تپسی واسنپ که حق راننده های زحمتکش رو خوردن….وعده ما سندباد….شک نکن وقتی اسنپ تپسی بدون ماشین بمونن،مردم از سندباد استفاده میکنن…زنده باد همکاران عزیزم که توسرماگرما ترافیک،شب نصف شب،صبح زود…..نون حلال درمیارن،ولی یه بیمه ندارن…..دمتون گرم شیرمردان وشیرزنان وطنم.خداقوت

    پاسخ

    دمت گرم بابا روی این اسنپ رو کم کن

    پاسخ

    سلام من هرگونه برای نمایندگی یا همکاری با شما را اعلام میکنم خمینی شهر اصفهان

    پاسخ

    فکر میکنم در کل از اسنپ و تپسی بهتر باشه… همین که راننده رو بیمه تامین اجتماعی میکنن ارزش داره..

    پاسخ

    📣آزموده را آزمودن خطاست 📣رانندگان بادقت گوش کنید 📣ما چیزی داریم بعنوان تجربه و اینکه کاملاً حرفه ای شدیم 📣این بزرگترین سرمایه ما رانندگان هست 📣تا اپلیکیشن سندباد تمام شرایط رو شفاف توضیح نداده قدمی به سمت آن برندارید 📣هوشیار باشید 📣ما از رقیبی که جلوی اسنپ و تپسی قد علم کنه بی صبرانه استقبال خواهیم کرد اما با صبر و حوصله و دیدن تمام شرایط آنها که بصورت شفاف باشد 📣ما هوشیار و آگاه و زخم خورده از اسنپ و تپسی هستیم وبخاطر یه قلم بیمه تامین اجتماعی همه چیزمان را چشم بسته دراختیار این اپلیکیشن جدید نخواهیم گذاشت 📣چون سندباد هوشیارانه و زیرکانه نقطه ضعف رانندگان رو هدف گرفته که این یکی از جزئی ترین خواسته های حقوق اولیه ما هست 📣پس تو اشتراک گذاری پلتفرم سندباد حتماً این نکات رو زیر تبلیغات آنها بنویسید تا از همین ابتدای کار به گوششان برسد ما 💪هوشیار 💪آگاه 💪درخواست قرارداد شفاف 💪حقوق اولیه رانندگان ذکر شود 💪📣

    پاسخ

    از اسنپ و کرایه های کنش خسته شدیم فقط بیگاری از راننده است

    پاسخ

    ضمن تایید آقا بابک باید عزم ملی مردمی صورت بگیره در مورد شرکتهای تپسی و اسنپ
    تپسی رو خیلی وقته پاک کردم
    اگه سند باد خوب باشه مطمئن باشید اسنپ به زباله دان تاریخ ملحق میشه

    پاسخ

    سلام من نیسان وانت دارم
    اسنپ که فاتحه خونده توی کرایه ها
    سه تن بار میخاد جابجا بشه با پنجاه هزار تومن
    خداییش برای نیسان صرف نداره حتی استارت بزنی واسه پنجاه تومن
    ایشالا که اسنپ و بانی اسنپ سرگون بشه که حق راننده رو نخورن
    به امید اینکه این برنامه برای همه راننده ها چه سواری چه باری برنامه های منصفانه ای داشته باشه

    از صبح تا غروب تو این ترافیکها و هوای گرم برا۲۰۰تومن داریم کار میکنیم،مسئولین اسنپ وتپسی واقعا خاک تو سرتون که به فکر کرایه رانندگان زحمتکش نیستید با این هزینه های زیاد برای ماشین و زندگی.
    واقعا خاک تو سرتون آشغالا.

    پاسخ

    روتو برم کرایه ها کمه! کرایه ها سرسام آوره

    پاسخ

    آره جون خودت.
    کجاش زیاده.فقط بیگاریه.
    امثال تورو نباید اجازه داد دست به دستگیره ماشین بزنی…
    مسافر گدای هیچی ندار

    دمتون گرم دوسال بدون هیچ برا اسنپ کار کردم

    پاسخ

    سلام
    چقدر طمع کارید ، کرایه ها زیاد هم هستند همینم زیاده براتون

    پاسخ

    شما بیا اسنپ موتوری پنج کیلومتر تو ترافیک و چراغ قرمز بار ببر و ۷ هزار تومن دستمزد بگیر که ۲۰ درصدش هم کمیسیونه ببینم دستمزد زیاده یا نه

    تو چرا اتیشی شدی پس صددرصد شما خودت از اون دسته رانندگانی هستی ک سرویس6/500 تومنی رو هوا میزنه درکل بخودتون بفکر خودتونباشید همینه کرایها

    شما مسافری عزیز، از مشکل راننده ها و هزینه های ماشین بی اطلاع
    اگه ماشین برای قبول سفر شما نباشه، اونوقت متوجه میشی یه من ماست، چقدر کره میده

    زرشک…. همشون مزخرفند
    سندباد هم مثل اسنپ لعنتی هست. لعنت به جفتشون

    شما یک تخته داری میگازی اون راننده بی انصاف و بی وجدانی که غالبا سه لا پنج لا کرایه رو حساب میکنه یا وقت بارندگی دندان طمع تیز میکنه فقط دربست سوار میکنه یا اگر یک مسافر بیچاره اهل شهر دیگر باشه خواسته باشه جایی بره گولش میزنه کرایه الکی ازش میگیره در صورتی که اگر ادرس درست بده پیاده میتونه بره ولی تیغش میزنه و حرفی به زبان نمیاره فقط برا کرایه اینها رو یادت نمیاد فقط چون اسنپ دست شیادان رو با اعلام نرخ رو کرده ناراحت هستی انصاف داشته باشیم هم مسافر گرانی را تجربه میکند هم راننده و مالک خودرو

    پاسخ

    انشالله که زودتر بیاد تمام رانندها برن سنباد از دست کرایه های اشغالی اسنپ راحت بشیم فقط روی عصاب راننده و درخواست کننده

    پاسخ

    لعنت به اسنپ و تپسی واقعا دارند در حق راننده های زحمت کش با این گرونی قطعات و تورم اجحاف میکنند و در مقابل بیشترین کمیسیون دریافت میکنند حتی زمانی که کرایه مقت و مجانیه .درست آدم یاد زمان برده داری و حق خوری میفته .ما ها که راضی نیستیم خدا هم ازتون راضی نباشه .جوری راننده ها رو خار کردند که مسافر وقتی سوار میشه انگار راننده و ماشین خریده فقط دستور میده اینجا نگهدار پول بگیرم اونجا نگهدار دوستم سوار بشه نگهدار نون بگیرم وووو…..

    پاسخ

    دمشون گرم

    پاسخ

    انشاا… اگر سندباد به قول های خودش عمل کنه و برای رانندگان ارزش قائل بشه تمام رانندگان به سمت این شرکت مهاجرت خواهند کرد و توی دهنی محکمی به اسنپ و تپسی میزنند

    پاسخ

    اینکه مردم گرفتار و بیکار باشند..وعده ای از این وضعیت سواستفاده کنند… واقعا این کار دزدی نیست…مثل اسنپ و تپسی که هزینه وقت و اصتحلاک ماشین وغیره رو در کرایه ملاک نمیکنه.و ما سر مجبوری و غم نان زن و بچه باید به اسنپ رو بیاوریم.شرم بر شما باد

    پاسخ

    من راه حل مشکل رانندگان اسنپ وتپسی را میدانم ولی یک سرمایه‌گذار نیاز است

    به امید سند باد که مثل باد اسنپ و رو حذف کند . فقط امید است مدیران سند باد هم مثل اسنپ نباشن

    پاسخ

    آقا خواهشاً از کمیسیون تخفیف بده به مسافر

    پاسخ

    باسلام
    سال نو را به شما رانندگان محترم تبریک عرض نموده وبا شما در مورد نابودی کامل اسنپ هم رای وهم نظر هستم
    ۱.مال مردم خورن
    ۲.دقیقا از کیسیون خودش کم نمیکنه همش از راننده کم میکنه.تا هم راننده هم مسافر درگیر باشن
    ۳.راننده رو مثل انسانهای اولیه ب چشم یک برده نگاه میکن
    ۴.چ مدیر اسنپ چ کارکنان اسنپ افرادی نالایق و زورگو درحق رانندگان شریف وزحمتکش میدونم
    ۵.حتی یک قاضی تا دوطرف کامل حرفش نزنه و جرم کامل ب قاضی ثابت نشه رای صادر نمیکن.اما اسنپ بر ده داری و رای با حرف یک مسافر ک اصلا نمیدونه کی هست صادر میکن
    ۶.چطور یک شرکت روزانه میلیاردها پول ب جیب بزنه راننده با ماشین خودش عمرش روزانه ۳۰۰هزارتومن درآمد نداشته باش اونوقت حرف زور امثال مدیران اسنپ بشنوه
    ۷.چرادر وطن ما اینهمه ظلم در حق راننده میش همه ساکتن هیچکس صداش درنمیاد
    ۸.همه باهم یکصدا باید اسنپ از گوشیمون پاک کنیم
    ۹.گدای کن اما اسنپ نرو.
    واما راه حل ..جناب مسولین محترم شرکت حمل نقل زیر نظر سازمان تاکسیرانی خیلی بهتر بود تا مدیران بی چشم وروی اسنپ
    یا حمل ونقل درون شهری برگردانید به سازمان تاکسیرانی…یا واگذار کنید ب خود رانندگان مثل سایر مشاغل اتحادیه داشته باشن.واز خود راننده ها هر سال جهت اداره این نهاد انتخاب بشه ک درد راننده رو بدونه.
    وقتی فعالیت گسترده درسطح کشوری انجام میشه حتی کمیسیون یک درصد هم پول بسیار کلانی جمع میشه.چ برس ۱۷ الی ۲۰ درصد..فرصت طلبانی مثل مدیران اسنپ ویران کرده اند بنیان خانوادگی رانندگان محترم وزحمتکش را.یکصدا بلند شید اسنپ از گوشی خود حذف کنید بخدا چند روزی طول نمیکش روال کار ب نحو احسن درست میش
    برادر راننده نکن اینکار اون نمیره من برم امروز زیاد کارکنم.اینطوری ظلم همیشه پابرجا خواهد بود ومدیر نالایق اسنپ همچنان ب راننده ب چشم یک برده نگاه خواهد کرد
    لطفا برده نباشید. کار می‌کنید زحمت می‌کشید آقا باشید. از ظلم این ظالمان اسنپ دفاع نکنید.ممنون

    پاسخ

    من هم با تمام قوا میگیم اسنپ باید از روزگار حذف بشه

    با سلام وقت بخیر
    اگه واقعا عرضه داری شرف داری اسنپ تپسی از گوشیت حذف کن

    دمت گرم ناموسن حرف دلمو زدی

    سلام خسته نباشیدمن یک راننده اسنپ هستم وماشینم وانت بارهست درکل وانت اسنپ هستم اسنپ درسته کمیسیون نداره برای وانت وموتور ولی کرایهاش خیلی خیلی کمه ااگه کمیسیون میگرفتن هیچی برای راننده نمیماندبعداین خدماتشون که دیگه هیچ من که ندیدم توی این چندماه بیشتراز6 الی 7ماه من خدماتی که گفتن روندیدم یعنی ندادن بهم بعدش روز اول رفتم ثبت نام گفتن برای وانت 500هزارتومان پاداش داری که اگرتوی یک هفته 10تاسرویس موفق داشته باشی بهت میدن پاداش رومن توی یک هفته 12تادرخواست موفق داشتم اونم تاحالابهم ندادن اگه میخواین مثل اسنپ حرف بزنیدیاقول توخالی بدین هیچ این سندبادروراه نیندازیدبهتره برای خودتونم فحش درست نمیکنید. اگه راه میندازیداین سرویس خدمات روپس خواهشن خواهشن به عنوان یک راننده که صبح ازساعت 7نیم سرکارم تا9الی 10شب زحمت میکشم دروغ نگیدبهمون وحرفی روکه میزنیدروعملی کنیدنه توخالی

    اقا بیست درصد چیه از کرایه ۲۰ هزاری پنج پانصد مال خودشه چن درصد میشه
    فقط خدا باعث بانی این مملکت رو لعنا کنه

    لعنت به اسنپ تو شهرکرد قیمتارو میزنه ۵ هزارتومن راننده دوپای میپره روش میگرش اینقدر ادم هستن ک اگ هزارتومن بزنه خیلیا بازم مسافر میبرن

    پاسخ

    من تماس گرفتم با شماره ای که دادن
    ولی حوصله تو صف تلفن موندن نداشتم
    اومدم توی گوگل اپلیکیشن سندباد رو سرچ کردم
    از بازار دانلود کردم و خطای ارتباط با سرور رو زد
    چند بار امتحان کردم ولی نتونستم وارد برنامه بشم
    به صورت حضوری میرم ثبتنام میکنم

    پاسخ

    دقیقا دوستان راست میگن رو دادن به مسافر بیشخصیت که احترام حالیش نیست نوکر شخصیش اومده دنبالش…..من فحش خواهر و مادر خوردم زنگ زدم پشتیبانی میگه شما نباید بحث کنی خدا الهی ازتون نگذره….

    پاسخ

    باسلام اگربخوادبیمه تامین اجتماعی کنه حتمابایدبا راننده قراردادببنده واونهم مدت معین چونکه معلوم نیستش راننده چه شخصیتی داره ودرطول روزچه مقدارکارمیکنه وچه مقدارمسافرازش راضی هستن ومقدارحقوقی که میخوادبرای بیمه تامین اجتماعی لیست ردکنه چه مقداره ودرضمن برای رانندهای بازنشسته میخوادچیکارکنه چون اونهانیازبه بیمه ندارن واگربیمه براشون ردبشه جلوی حقوق بازنشستگی آنهاگرفته میشه وکمی حرفهاشون غیرمعقول هستش من چون20سال توی کارگزینی کارکردم ومعایب دیگه ایی هم داره که اگرخواستین تماس بگیرین تاعرض کنم

    پاسخ

    دوست عزیز چند تا کتاب مدیریت بخون بعد نظر بده نمیگن همیشه با مشتری است میگن مشتری حق اولویت داره به شرطی که مشتری هم حق و حقوق خودش بدونه نه اینکه مشتری بیاد تو مغازه لباس فروشی لباس پاره کنه تو هم چون مشتری هست بهش چیزی نگی پس درستش اینه که بگیم همیشه حق با مشتری نیست . و اگر دیدی جایی جمله همیشه حق با مشتری نوشتن بدون تنها هدفشون خر کردنه مشتریه. یا حق

    سلام اره داداش دقیقاحرفهات طلاست بخدااین مسافرا طوری باادم رفتارمیکنن که انگارنوکر کاخشونی من که خیلی ازاین وضعیت اعصابم خوردمیشه👍👍

    پاسخ

    خدا وکیلی حق گفتی

    پاسخ

    آخ که حرف دل منو زدی ..حلالت باشه ایشالا ببینن این کامنتتو مسئولای سند باد

    پاسخ

    شما هم مفت نمیبرین … خیلی هم تو دماغ نباش

    پاسخ

    مفت نمیبریم که تو خودتا بزار جای راننده.پول گاز و یا حتی بعضی ها بنزین.قطعات مصرفی ماشین که یکی دو تا هم نیست.سرمایه ای که راننده داده ماشین خریده(خدا را شکر پراید شد۲۰۰ میلیون!!).و بعد اینها خرجی زندگی راننده را بزار رو حرفت که میگی مفت نمیبرین.

    موی دماغ نباید باشن اگر مسافر سر موقع اش دم در یا….باشه زنگ میزنی دو دیقه دیگه میامو…. تو راه اینا سوار کن و پول از خودپرداز بگیرم و…..دست اخرم یا پول خورد نداره یا برو تو کوچه بن بست اومد پایینم ستاره نمیده به راننده چون شیشه اش یه کم پایین بود یا دست انداز سر کوچه را ندید….(چی؟؟ندید)
    و ستاره ندادن های…….خلاصه خودت قضاوت کن

    پاسخ

    سلام اثنپ همیشه حق راننده روخورد ازنظر راننده روخار وزلیل مسافر کرده تا حق بنزین تا کمسیون بالا که هیچی برای راننده نمیمونه بعدتااز مسافر شاکی بشی درحین رسیدن به مبدا لغو میکنه هیچ اقدامی نمیکنه وحق راننده ذایع میشه

    پاسخ

    شما لطف کنید اول این اسم مزخرف تکراتو رو تغییر بدید خیلی خوبه مزخرف

    پاسخ

    سلام آمادگی خودم را برای تبلیغات و همکاری با سندباد اعلام میدارم خراسان شمالی بجنورد

    پاسخ

    ببخشید قضیه سندبادچیه

    پاسخ

    ایشالا سندباد بیاد من یکی دیگه نه اسنپ و نه توسی کار میکنم اینقدر قیمت ها پائینه که بیشتر وقتا از صرافت روشن کردن جفتشون پشیمون میشم

    پاسخ

    امادگی خودم را برای ثبت نام اعلام میکنم

    لعنت به اسنپ

    پاسخ

    همشون یکین.اولش بهت حال میدن بعدش بدتر از اون یکی میشن

    پاسخ

    اسنپ برای کلیه راننده سفر تشویقی را فعال کرده
    یعنی بمیره ماشینمو واسه مسافر اسنپ روشن نمیکنم از قبل عید هر دو اپیکیشن اسنپ رو پاک کردم زرشک😇😇😇😇

    پاسخ

    منم اسنپ مرده باد #

    پاسخ

    دمتون گرم بیاین جایگزین این اسنپ بشین که داره حق خوری میکنه بااین هزینه های بالای کرایه های پایین و مزخرفی رو تعیین میکنه ولی حتی راضی نیستن از کمسیون خودشون کم کنن فقط از کرایه راننده کم میکنن

    پاسخ

    اسنپ کمترین ارزشی برای راننده قائل نیست، مردم هم تحت فشارن، محبورن، تن به این کار لعنتی میدن، من خودم راننده اسنپ هستم، لیسانس دارم،از لحاظ برخورد و احترام به مسافر چیزی کم نمیذارم،ماشینمم پژو هست، مدل بالا و ترو تمیز، اما با این وجود میام میبینم بعضیا امتیاز کم دادن! چرا؟! چون مثلا گفتم لطفاً
    تو ماشین سیگار نکشید! یا سگ نیارید، موهاش میچسبه به صندلی… کلا انگار فقط رضایت مسافر شرطه! ما راننده ها هیچ! بعضیا هم که خیلی بی ادب و بی شخصیت، انگار بردشونیم!
    کرایه ها هم که بسیار پایین، کمسیون هم بالا! یعنی تو این گرونی هرچی در بیاری میشه هزینه استهلاک، خدا نکنه ماشینت چیزیش شه!
    هر لحظه هم ممکنه با گزارش یه روان پریش مریض کلا مسدود شی! چون چیزی که زیاده راننده! اصلا نمیان بگن چرا؟! چی شده! مسدودت میکنن، چون تو این شهر بیچاره زیاده…. یکی دیگه جات میاد.
    نه بیمه ای نه چیزی…
    پولشم خیلی بی برکته،
    خداوکیلی اگر پای آبرو در میون نبود آدم گدایی کنه بهتره، منکه از اسفند دیگه اسنپ کار نکردم و گفتم از سال جدید دیگه هرگز به این خفت تن در نمیدم، امیدوارم این اپلیکیشن جدید جای اسنپ ۲زاری رو بگیره و رضایت راننده هاشو جلب کنه.
    دوستان، خواهش میکنم تجدید نظر کنید، به خودتون بیاید و اسنپ رو تحریم کنید.

    پاسخ

    موافقم

    پاسخ

    تو خود سایت سند باد نوشته قیمت های پایین پی چی میگید

    پاسخ

    باسلام، حالا انشالله که همینجور باشه که همه میخوان. اما بنظرمن هرچیزی، ازکوچکترین چیز تا بزرگترین چیزا، تا چیزی مثل همین اپلیکیشن یا برنامه
    کاربردی همچون سنبادکه چندوقتی، ذهنو فکر خیلی از
    ماها مخصوصاً ما راننده‌هارو بخودش مشغول کرده..
    خدایناکرده نمیخوام ذره‌ای به وجودیت، یا نام این سایت یا اپلیکیشن سندباد، توهینی کنم، یا بابت اینکه اصل این سایت رو چه محوریو. روچه اصولی میخوادپیش بره، وبعده‌ها چه روشیو پیش بگیره‌و پیش‌ببره، وبازخورد، مردم، یا ما راننده‌ها به اون‌ روش
    یا اصول چی میشه یا میخواد باشه. بهیچ عنوان نه
    نطری میدم، ونه بحثی دارم درحال حاضر،،
    فقط بنطرمن درحال حاضر چیزی که خیلی مهم وباید مدنظر مخاطبان، خصوصاً کسانی که میخوان‌به عنوان‌راننده‌ انشالله دراین سایت مشغول بکاربشن..
    این باشه، که تاجایی که میتونن تا هنوز نه این سایت
    اومده و نه هنوز کسیم توش مشغول بکارشده، و بقول
    گفتنی هنوز حتی درصد کمی نه امتحانشو پس داده و
    مشخص نیست که آیا واقعاً حتی روهمین قولی که بابت رایگان بیمه کردن راننده‌ها، با خانوادشون داده
    به انجام‌میرسونه، یا نه بعد مدت کوتاهی که فقط موفق شد تعداد زیادی حتی میلیونی راننده جزب کنه.
    این سایتم.مثل سایتای قبلی که خیلیامون..اولش خیلی گُندشون کرده بودیم.بعد دیدیم‌که‌ای بابا همه اون حرفای قشنگو وئده‌ها تبل توخالی بوده، این سایتم
    مثل اون‌ سایتا، جز همین رفتارو با راننده‌ها پیش نگیره و حتی بدتر ازاینا..نباشه؟ پس بنظرمن‌ برادرا.‌
    کمی صبرکنین..سایت بیاد بعدچندوقت جواب خودشو پس بده..بعد بیایم..براش اینهمه سنگا بسینه بزنیمو.
    بسش تعریفا کنیم..اونم.ازنوع نجومیش..العان که نه
    کسی سایتی دیده..نه‌‌ رفته توش مشغول بکارشده، ونه
    امتحانی از سایت داده نشده که، بخوایم.بابتش یا تعریفای بیجاو، بدون دلیل بکنیم..ونه قضاوتای جورواجور، اونم.بدون‌هیچ‌سندومدرکی..یاعلی باتشکر

    پاسخ

    حالا مثلاً فکر می‌کنی این کرایه هاش بیشتره؟ تازه این قرارها راننده رو بیمه کنه پس مطمعن باش کرایه هاش نصف اسنپ میشه که واسشون بصرفه

    پاسخ

    سلام بخش زیادی از رانندگان تاکسی اینترنتی بازنشسته هستند که نیازی به بیمه شذن ندارند برای اینها هم فکری شده بنظرم باید پورسانت‌ها پایین باشه تا بتونه رقابت کنه و اختلاف قیمت بین ماشینها بر اساس برند و مدل داشته باشه تا مسافر انتخاب کنه و گرته عادلانه نیست کسی که استهلاک پراید میده کرایه‌ سمند با اون استهلاک بالا را بگیره

    پاسخ

    من دوسال برای اسنپ کار کردم الان یه ماه دیگه کار نمیکنم کلا ضرره تازه یکاری باراننده کردن مسافر سوار میشه انگارصاحب راننده و ماشینه صبح تاشب کار میکنی درامد با میزان کاری که کردی اصلا همخوانی نداره اصتلاک ماشین توهین به راننده کمیسون میشه نتیجه کارت .ممنون میشم برای ثبت نام راهنمایی کنید

    پاسخ

    این چه حرفیه عزیز دل خب پراید بگیر هزینه استهلاک بیشتر نده

    پاسخ

    موافقم
    آخه اون سند باد گفته هر کی میخواد بیمه بشه باید ماهی ده میلیون خالص کار کنه که یه کار نشدنیه
    اونم به لطف مفت بر ها کارش میگیره و بعداً پوست راننده ها رو میکنه

    پاسخ

    به خدا مامردم لیاقتمون هم اینه یه مشت ترسو که نمیتونیم یه اسنپو تپسی رو تحریم کنیم فقط خرف مفت. میزنیم همین که درخواست 5500 میاد شیرجه ر.و گوشی میزنن حتی برا خودت ووقتط احترام نمیزاری یاد بگیرید که زیر 30 تومن حتی ترمز هم برا کسی نزنی من اسنپ بودم مسافر سوار شدمقصد رسیدم گفت جلوتر هست گفتم شرمنده گفت زنگ میزنم بخدا پیاده شدم بجای 35 تومن 50 گرفتم مثل اشغال پرتش کردم پایین به درک که اسنپ مسدود شده بهتر کارگری میکنم هم ماشینم سالمه همم ساعت 5 خونمم.. مرد باشید. مرد باشید

    پاسخ

    بنده خدا مگه سندبادگفته کرایه زیادمی کنیم گفته بیمه می کنیم اونم مهم نیست خیلی هاکاردوم شونه بیمه لازم ندارن بعدش سندباد حالا کو تاتجربه اسنپ رو بدست بیاره اونقدرحالا حالاها گندکاری کنه تابعد ،،خیلی دلت رو خوش نکن

    پاسخ

    اولا تنها چیزی که تو این مملکت هنوز مفته همین کرایه تاکسی اینترنتیه.درثانی این سند بادم فقط به فکر پر کردن جیب خودشه وفشارش روی رانندست.ثالثا هیچکدوم نمیتونن بااسنپ رقابت کنن.خواهید دید

    پاسخ