coinex
راهنمای خرید تکراتو

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی رانندگان را بیمه می‌کند

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری است که این روزها اسمش را می‌شنویم. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که وارد این حوزه شده. ظاهرا سندباد تمام خدمات جابه‌جایی و پرداختی را که اسنپ و تپسی ازائه می‌داند را ارائه می‌دهد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین درون شهری چیست؟

به گفته سندباد این سامانه علاوه بر حمل ‌و نقل مسافر و ارسال بار و خدماتی از قبیل انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و …، در آینده‌ای نزدیک، تامین کالا و خدمات، پرداخت امن اینترنتی، فود و رستوران، سوپرمارکت، گردشگری و بسیاری از خدمات چندمنظوره دیگر را ارائه خواهد داد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ و البته بسیار جالب سند باد این است که رانندگان خود را بدون دریاف هیچ‌گونه هزینه‌ای ثبت نام می‌کند. تاکسی اینترنتی سندباد در وبسایت خود می‌گوید:

سندباد، برای اولین بار در کشور، در راستای حمایت از حقوق رانندگان و با آگاهی از نیازهای ایشان، بدون دریافت هزینه، رانندگان و خانواده‌شان را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می‌دهد.

در بررسی اولیه وبسایت پلتفرم سندباد به نشان sandbad دات io با وبسایت بی‌سروسامان و به‌هم‌ریخته مواجه شدیم. با وجود حجم قابل توجه تبلیغاتی که در صدا و سیما از این سامانه در حال پخش است، هنوز اپلیکیشن آن ارائه نشده است. همچنین سایت سندباد به طور غیرحرفه‌ای و بدسلیقه‌ای طراحی شده است. به تصاویر زیر دقت کنید:

سندباد چیست
با وجود تبلیغات عظیم، سایت به طور قابل توجهی ضعیف است. به طوری که حتی رنگ متن با بک‌گراند یکسان است و متون دیده نمی‌شوند. این تجربه کاربری بسیار ضعیفی است.

بروزرسانی 16 فروردین: اکنون بسیاری از نقطه‌ضعف‌های سایت بویژه مواردی که تکراتو به آنها اشاره کرده بود مرتفع شده است.

نظرات شما کاربران برای تکراتو بسیار ارزشمند است. مجموعه‌ای مهمترین نظرات شما را در مطلب زیر جمع‌آوری کردیم. همچنین برای ارتباط با سندباد تلاش کرده‌ایم که تاکنون ثمری در پی نداشته است. 

بیشتر بخوانید: استقبال کاربران تکراتو از تاکسی اینترنتی سندباد ؛ رانندگان: «لطفا مثل اسنپ و تپسی نباش!»

شما می‌توانید کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

ویژگی ها و خدمات سامانه سندباد

در سایت تاکسی اینترنتی سندباد ادعا شده که این سرویس قرار است ویژگی ها و خدمات زیر را ارائه دهد. به نظر می رسد با رقیبی باپشتوانه مالی برای تپسی و اسنپ مواجه هستیم. هنوز اطلاعات قطعی در خصوص مالکین و بنیانگذران این برنامه در دست نیست. ما در تکراتو در ادامه برای ارتباط با صاحبین این کسب و کار تلاش خواهیم کرد و نتیجه بررسی ها را در اخبار و مقالات بعدی منتشر خواهیم کرد. 

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین ؛ رقیب جدید اسنپ و تپسی؟

  • حمل‌ونقل مسافر: پشتیبانی ۲۴‌ساعته تاکسی اینترنتی سندباد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در هر ساعت از شبانه‌روز، امکان درخواست سرویس حمل و نقل داشته باشید؛ بدون هیچ دغدغه‌ای.
  • تامین کالا و خدمات:‌ درخواست از شما، تامین کالا و خدمات از ما
  • پرداخت امن اینترنتی: خریدوفروش در بستر مجازی با روش‌های ابتکاری
  • خدمات رستوران و سوپرمارکت: تامین درخواست آنلاین غذا و کالاهای موردنظر شما
  • خدمات گردشگری: انجام تمامی خدمات گردشگری از رزرو بلیت تا برگزاری تور
  • مسیریاب اختصاصی: سیستم مسیریابی سندباد، مسیری راحت با حداقل ترافیک را در اختیار رانندگان خود قرار می‌دهد تا مسافران در کمترین زمان و با امنیت کامل به مقصد خود برسند.

نحوه ثبت نام در سندباد

نحوه ثبت نام در سندباد بسیار ساده است. سندباد در وبسایت رسمی خود اعلام کرد:

با سندباد، خود و خانواده‌ی عزیزتان بدون دریافت هزینه‌، تحت پوشش بیمه‌ی تامین اجتماعی قرار می‌گیرید. ثبت‌نام اولیه:

  • دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی 99977 بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.
  • کاربران عزیز سیم کارت های ایرانسل، با شماره گیری 091299977 می توانید با سندباد تماس بگیرید.

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای اطلاعات بیشتر و دانلود اپ به اینجا مراجعه کنید.

آیا پتفرم سندباد رانندگانش را بیمه می‌کند؟

سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین اخیرا فاز یک خود را استارت زده و وعده‌ بیمه تامین اجتماعی را نیز به رانندگان داده است. این یکی از چالش‌های جدی بین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و پلتفرم‌هایی نظیر اسنپ و تپسی است.

بیشتر بخوانید: تاکسی اینترنتی سندباد وعده بیمه تامین اجتماعی برای رانندگان داده است

پلتفرم سندباد در سایت خود نوشته است: «حمایت از حقوق رانندگان و ایجاد امنیت شغلی برای ایشان، تامین امنیت مسافران، سهولت دسترسی به امکانات در یک پلتفرم آسان، پشتیبانی 24‌ساعته و محاسبه کمترین هزینه برای حمل‌ونقل و ارسال بار از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سندباد است.»

همچنین در اکانت اینستاگرام این پلتفرم استوری زیر منتشر شده:

بیمه سندباد

سوالات متداول

سندباد چیست؟

سامانه حمل و نقل سندباد جدید ترین سامانه حمل و نقل است که به تازگی وارد این حوزه شده و گویا قرار است رقیب اسنپ و تپسی باشد. حجم بالای تبلیغاتی که در همین ابتدای کار برای این سامانه در حال پخش است، نشان می‌دهد با پشتوانه بالایی و احتمالا حمایت‌هایی مشخص قدم در این راه گذاشته است.

ثبت نام رانندگان سندباد کی آغاز می‌شود؟

اپلیکیشن سندباد رانندگان و مشتریان هنوز منتشر نشده است. در سایت رسمی این سامانه حمل و نقل آمده که ثبت نام رانندگان سندباد از 17 فروردین آغاز می‌شود.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سندباد سامانه حمل و نقل آنلاین چیست؟ در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (333 نظر)

    سلام واقعا چرا هیچ کس به این اسنپ و تپ سی و اون ماکسیم گانگستر رسیدگی نمیکنه اخه، اقایون مسافر فکر نکنین عجله دارم رو که میزنین فکر نکنین میاد تو جیب راننده ها دقیقا هر 10 هزار 2500 تا 3 تومن مال اسنپ میشه،لغو بزنین 3 تومن کاهش، تسویه انی بکنی 3 تومن کسر میکنه،ماکسیم از همشون بدتره، یهو 60 الی 100 تومن ازت کم میکنه، یا مسافر کرایه نمیده هیچکس تو ماکسیم جوابگو نیست تازه بعدش کرایه رو از مسافر میگیره ولی عین سگ میخوره

    پاسخ

    به نظر من موفق نمیشه پول بیمه هر سال داره می‌ره بالا، شاید حق کمیسیون بیشتری میخواد بگیره

    پاسخ

    خر همون خره پالونش را عوض کردن

    حواسمون را جمع کنیم به جای سواری گرفتن سواری ندیم

    پاسخ

    خداکنه بیاد و از اسنپ و تپسی بهتر باشه و شرایطش از اسنپ و تپسی بهتر باشه تا دیگه حق تمام راننده هایی ک زحمت میکشن پایمال نشه

    پاسخ

    هیچ برندی رقیب اسنپ و تپسی نمیشه…بایا تشریف آوردند با حجم میلیارد تومان تبلیغات برای مقابله با دیجی کلا و ترب کلا از بازار محو شد…

    پاسخ

    لعنت و هزار بار لعنت به اسنپ و تپسی که دو تا شرکت مزخرف با وعده های تو خالی و پوچ راننده های بخت برگشته رو به بیگاری کشیدن , تف به شرف شون , ۲۰ درصد کمسیون میگیرن حروم زاده ها هیچی هم نمیدن , خدا کنه سند باد اوکی بشه از شر این دوتا راحت بشیم .

    پاسخ

    اسنپ واقعا داره ظلم میکنه به رانندها،انشالله این برنامه باعث بشه اسنپ یه تودهنی محکم بخوره

    پاسخ

    با سلام خدمت همه بزرگواران و تبریک سال نو من بعنوان کسی که میخواد بخاطر شرایط بد اقتصادی تازه وارد این عرصه کاری بشم نظرات همه دوستان رو مطالعه کردم و دیدم تقریبا همه دوستان چه راننده و چه مسافر از این اسنپ و تپسی شکایت داشتن و چشم امید یه شرکت نو ظهور سند باد دوختن که لازم دونستم در حد خودم یه اطلاع رسانی بکنم اول اینکه دوستان به مالکیت اسنپ و تپسی توجه کنید و ببینید ایا این دوتا شرکت غول و بزرگ در ایران مال افرادی مثل من و شمای افراد معمولی جامعه هست که بخواد شرکتی با مالکیت فرد جدیدی بیاد تاسیس بشه و ناجی من و شماها بشه که سخت در اشتباهیم مثال روشن ترش مثل خودرو سازی های سایپا و ایران خودرو هست که منتصب به دولت و حکومت هست و اجازه هرگونه فعالیت و تولید و واردات خودرو های ارزان تر و با کیفیت تر رو به هیچکس نمیده و انحصار خودرو سازی در دست دولت باقی بماند و در مورد سندباد هم باید بگم همانطور که مالکیت اسنپ و تپسی در اختیار سپاه و حکومت ایران هست یقین بدانید که هر شرکت دیگه ای هم تاسیس بشه قطعا شخصی نیست و یقینا مربوط به زیر شاخه های سپاه میباشد که عملا همش برای تبلیغ و جذب راننده با ترفندهای مختلف از جمله بیمه رانندگان هست که به فرض هم جنین اتفاقی بیفته و بیمه هم کنند چنان شرایط سخت و طاقت فرسایی برای راننده ها میزارن که طرف یا قادر به انجام نباشه و یا در اثر دوندگی و و اصطحلاک ماشینش عطای بیمه رو به لقاش ببخشه و در پابان دوستان بگم که به هرچیزی که در ایران مجانی و مفت بود بدون شک باید بهش شک کرد که بقول یکی از کاربران کدوم خدمت مفید رو در ابن چندین سال انقلاب شما شاهد بودین که این بخواد دومیش باشه پس دوستان به هر چیزی دل خوش نکنید و با نگاه درست و کارشناسانه سعی کنید مسایل رو کارشناسی کنید که بقول قدیمی تر ها سگ زرد برادر شغاله . ارزوی بهترین ها رو برای تک تک شما نازنینان از خداوند متعال دارم یا حق

    پاسخ

    میگن تنها شرط سندباد واسه بیمه تامین اجتماعی راننده اینه که باید حتماً شلوار سندبادی بپوشه(:

    لابد؛
    اَپ راننده سندباده
    و اَپ مسافر، علی‌بابا/:

    پاسخ

    اسنپ با تعیین نرخ های پائین و کمیسیون بالا ظلم به راننده ها می کنه . ان شاءالله این انحصار شکسته بشه

    پاسخ

    سلام تورو خدا مثل اسنپ نباشید واقعا به فکر راننده ها باشید واقعا آدمای گرفتار دارن تاکسی انترنتی کار میکنن بیمه تامین اجتماعی عالیه

    پاسخ

    امیدوارم برنامه خوبی باش فقط درحدشعارنباش،واینکه مثل اسنپ تاپسی بارانندهاکه سرمایهاشرکت حساب میشن وازقبال رانندهاکسب درآمدمیکنن تامسافرین،ارزش قایل باش به سرمایهاخود،واون برنامه امتیازدهی ورضایت مسافرستاره حذف کنندچراکه این شرکت هست که بایدبه سرمایه رانندخودارزش قایل باش تارانندازجان دل جان خدمات بده به شرکتها،ازقدیم گفتن سرمایه حفظ کن تابرشکست نشی،اماراجب بیمه باقی مزایابایددیدمنتظرماندسیاست شرکت تاکجابرارانندهامفیدهست،یاآیااین اپ هم مثل اسنپ تاپسی،سیاست مسافربه ماشین راننده ترجی میده،بایدتجربه کرد

    پاسخ

    دلت خوشه ها، من به عنوان مسافر تنها ابزار دفاع از حقم همون ستاره هست که شما میگی حذف کنن.

    پاسخ

    خدایی اینو راست میگه مسافر میخواد چیکار مهم راننده ااست شما ایشالا ک‌راه افتاد برو‌داخلش بگو من مهمترین ارکانم مسافرم نمیخواد خودم اوکی میکنم از نوع کامنت بی منطق بودن داد میزنه ی شرکت ب هر دو طرف نیاز داره نیاز داره تا هم کارمندش رو راضی نگه داره هم مشتری رو ولی از نظر شما مسافر ارزشی نداره و مهمم نیست پس موفق باشی

    پاسخ

    سلام چه جوری ثبت نام کنیم

    پاسخ

    سلام ،انشاالاااااااه که این شرکت سندباد با یه تیم قوی بیادتو گود،تا بتونه درک کنه رانندهای اسنپ چقدزحمت میکشن وچقدحقشون پایمال میشه،،،انشااالاااه که خیره…فقط ازتون خواهش میکنم حق ودر نظربگیرید هم برای راننده هم مسافر،،ممنون

    پاسخ

    سلام خیلی عالی تمام راننده ها به‌سمت سندباد فعالیت خودرا انجام میدهندهمگاری لازم را انجام میدهم

    پاسخ

    همین که بیمه تامین اجتماعی میکنه یعنی برای راننده خودش ارزش قائل شده خدا خیرش بده، بخدا بزرگترین دغدغه رانندگان اسنپ وتپسی بیمه هستش

    پاسخ

    جان خودت اسمش را عوض کنید مثلاً راننده می‌ره به مسافر میرسه میگه من سندبادم

    پاسخ

    سند باد ما منتظریم بیاااااااااااا
    راننده های اسنپ بدون بیمه صبح تا شب زحمت میکشن
    دمت گرم
    منتظریم

    پاسخ

    راننده ها واقعن قشر ضعیف جامعه هستن که باید حمایت بشن با این استهلاک بالا

    پاسخ

    اگر شهر نکا از اسنان مازندران باشه و بیمه کنه منم در خدمتم

    پاسخ

    از فردا اسنپ و تپسی هم بیمه میکنن ولی خداشاهده در این دو نمانید چرا تا الان بیمه نکردن.. بزنید بیرون تا ورشکست کنن…

    پاسخ

    تاریخ آغاز به کار سنباد رو اعلام کنید فعلا فقط تبلیغ

    پاسخ

    باسلام خدمت همه،،،
    من کاری به بیمه و کرایه ها ندارم فقط امیدوارم درست برخورد کنن و رفتارشون عوض نشه اگه یکروز مثل اسنپ پربازدید وپر مشتری شدن،،،،، من بعداز ۵سال کار کردن برای اسنپ شب چهارشنبه سوری با امتیاز۴/۷۶اخراجم کرد ومن واقعا ناراحت شدم روزهای اول انقدر مودب وخوب رفتار میکردن آدم کیف میکرد الان زنگ میزنی یا زنگ میزنن از پشت تلفن میخوان راننده رو بزنن من حداقل تو این ۵سال میانگین روزی ۵سفر انجام داد وبا این امتیاز بالا بخاطر برخورد یک مسافر جلوی صفحه من رو بستن اون هم چطور شب۴شنبه سوری سفری اومد مبدا افسریه مقصد تهرانپارس۲۳ دقیقه تو مسیر بودم تا رسیدم یک پیر مرد با سبدی که داخلش ۴کیلو سمنو بود اومد و سبد رو داخل ماشین قرار داد و گفت برو بنده گفتم که سفر خدماتی انجام نمیدم اما این آقااز بنده اسرار کرد ومتاسفانه انجام دادم این سفر رو زمانی که به مقصد رسیدم مدت ۴۰ دقیقه توقف کردم تا کسی پیدا بشه و این سبد را دریافت کنه ولی نشد بعد از گذشت ۴۰ دقیقه پایان سفر رو زدم و به ادامه کارم پرداختم تو این مدت هم۲بار تماس گرفتم با پشتیبانی ودر خواست رسیدگی کردم و یک ساعت بعد آقای تماس گرفت و با لحن بد شروع کرد به بنده فحاشی کردن و توهین کردن که بنده گفتم با شما اصلاً کاری ندارم همون آقایی که سفر رو درخواست کردند بگین بامن تماس بگیرن گفتم رو حساب سن و سال شاید ایشون درست صحبت کنن ولی متاسفانه ایشون هم شروع کردن فحاشی و گفتن من اصلا سفر رو انجام ندادم ومن هم دیگه با پشتیبانی تماس گرفتم تا بفهمم چکار باید بکنم پشتیبانی اسنپ به بنده می گفت که باید تا هر زمانی که شده آنجا توقف میکردم تا کسی بیاد و بسته رو بگیره حالا یک سال یا دو سال فقط خواستم از عوامل سندباد خواهش کنم که رفتارشون با روز اول فرق نکنه اگر یک زمانی معروف شدند و درخواست های زیادی داشتن ممنون از همه

    پاسخ

    من می فهم چون راننده استپ بودم پشتیبانها فقط لحن طلبکاری و بی ادبی دارند تا واینکه وظیفه شون را در مورد حل مسله انجام بدن به خاطر همین راننده ها به تپسی کوچ می کنند لحن پشتیبان های تپسی واقعا محترمانه است. من تصور می کنم مدیریت استپ لایق نباشد و درصدد آموزش صحیح پشتیبان ها نبوده است و این به معنی پایان زود هنگام استپ است که روی بازوی رانندگان می چرخد . من اپلیکیش استپ را پاک کردم . موفق باشید برادر

    پاسخ

    امیدوارم استپ را کنار بزنه و راننده ها رو از شر این استثمارگر بی تربیت نجات بده

    پاسخ

    انشالا طوری باشه که روی اسنپ وتپسی روسفید نکنه اخرش برگردیم بگیم صدرحمت به اسنپ وتپسی تواین مملکت تاحالااینطوربوده هر کی اومده اول فحش دادیم بعدش بعدی که اومده یه طوری ماروچزونده که گفتیم صدرحمت به قبلی نمیدونم این یه سیاسته یا سرنوشت مابدبخت بیچاره ها درکل ازخدا میخوام یه باوجدان باشه که به فکر این قشرزحمتکش باشه تا بعد ازکلی زحمت لااقل یه بازنشستگی داشته باشند بماند که نه عیدی دارن نه پاداش اخرسال الهی به امیدتو

    پاسخ

    من چهارساله توی اسنپ وتپسی کار میکنم ،ازروی ناچاریه…میبینم چقدر در حق مون اجحاف میشه،،ولی خداییش اگه سندباد به این شکل که تبلیغ میکنه اگه باشه قطعا قید این دو شرکت رو میزنم.

    پاسخ

    سلام وقتتون بخیر اگر مثل این نباشه همه جوره در خدمتیم خرم آباد لرستان

    پاسخ

    پیشنهاد میکنم نقل مکان رو با حمل بار اسنپ یا تپسی انجام بدی… 😆.
    ملت چه زود جو گیر میشن

    پاسخ

    با سلام باین تبلیغات و این چیز های که نوشته باید عالی باشه

    پاسخ

    این اسنپ بار منه راننده رو بیچاره کرد. با ما مثل برده رفتار می کنه بخدا من بی حساب حرف نمی زنم بعصی از قیمتا یی که می ده نه تنها با انصاف، بلکه با عقل هم جور در نمیاد.چطور یک مجموعه اینقدر پلشت می شه؟

    پاسخ

    فکر کنم آه راننده ها اسنپ بگیره

    پاسخ