;
coinex

نخستین تریلر فیلم Don’t Worry Darling با بازی هری استایلز و فلورنس پیو

فیلم Don’t Worry Darling یکی از فیلم‌های مورد انتظار مخاطبان سینما است و حالا، بالاخره بعد از مدت‌ها می‌توانیم شاهد تریلر فیلم Don’t Worry Darling باشیم.

اولیویا وایلد که بیشتر به خاطر فعالیتش در حوزه بازیگری شناخته می‌شود، با فیلم Booksmart پا به عرصه کارگردانی گذاشت. این فیلم توانست نظر منتقدان و مخاطبان را جلب کند. حال در سال 2022، اولیویا وایلد سراغ فیلم دومش رفته است. فیلم Don’t Worry Darling ترکیبی از ستاره‌های هالیوود را در خود دارد. این فیلم نیز برای اکران در فصل جوایز در نظر گرفته شده است. باید دید اولیویا وایلد در دومین فیلم خود می‌تواند موفقت Booksmart را تکرار کند یا اینکه موفقیت فیلم اول فقط یک اتفاق بوده است.

داستان فیلم Don’t Worry Darling

چند خانواده خوش شانس در منطقه‌ای به نام ویکتوری زندگی می‌کنند؛ این منطقه مربوط به شرکتی به همین نام است. این شرکت، مردانی را که برای پروژه فوق سری ویکتوری کار می‌کنند، به همراه خانواده‌های‌شان در این منطقه اسکان داده است. زندگی عالی است و نیازهای هر ساکنی توسط شرکت برآورده می‌شود. تنها چیزی که در ازای آن می‌خواهند تعهد بی چون و چرا به آرمان پیروزی است. اما در باطن، چیزهای شومی وجود دارد. به تدریج آلیس درباره شرکت و کارهایی که باید شوهرش و دیگر مردان انجام دهد، کنجکاو می‌شود. آلیس در ازای فهمیدن راز شرکت چه چیزهایی را از دست خواهد داد و با چه عواقبی روبرو خواهد شد؟

نخستین تریلر فیلم Don't Worry Darling با بازی هری استایلز و فلورنس پیو

فلورانس پیو، هری استایلز، اولیویا وایلد، جما چان، کیکی لین و کریس پاین از جمله بازیگران فیلم Don’t Worry Darling هستند. اولیویا وایلد علاوه بر کارگردانی، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز هست.

فیلم Don’t Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد، در 23 سپتامبر 2022 (1 مهر) در سینماهای آمریکای شمالی اکران می‌شود. طبق رسم همیشگی هالیوود در اکران فیلم‌هایش، فیلم Don’t Worry Darling نیز دو روز زودتر از آمریکا در سینماهای جهان اکران می‌شود.

فلورانس پیو، هری استایلز، اولیویا وایلد، جما چان، کیکی لین و کریس پاین از جمله بازیگران فیلم Don’t Worry Darling هستند.

تریلر فیلم Don’t Worry Darling را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر فیلم Don’t Worry Darling چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر