;
coinex

آنباکسینگ پوکو F4 GT را تماشا کنید

پوکو اخیرا از گوشی گیمینگ خود با نام پوکو اف 4 جی تی به طور رسمی رونمایی کرده است. با این خبر همراه ما باشید تا ویدیو رسمی آنباکسینگ پوکو F4 GT را مشاهده کنیم.

یکی از گوشی‌های گیمینگ که در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد، گوشی گیمینگ پوکو F4 GT بوده که این گوشی توسط شرکت بزرگ شیائومی تولید و روانه بازار شده است. داشتنِ تراشه‌ پرچمدار و بلندگو سه گانه، محبوبیت این گوشی را افزایش می‌دهد.

آنباکسینگ پوکو F4 GT

گوشی پوکو اف 4 جی تی تحت عنوان یک گوشی گیمینگ که از برند معروف شیائومی است، به طور رسمی معرفی شد. این دستگاه تراشه‌ پرچمدار 2022 را داشته که این تراشه، اسپندراگون 8 نسل 1 نام دارد. از جمله مواردی که موجب جذابیت و طراحی منحصر به فرد این گوشی جذاب شده است، عبارتند از:

  1. تراشه اسپندراگون 8 نسل 1
  2. وجود بلندگوی 4 گانه استریو همسان
  3. وجود دکمه‌های پاپ-آپ بر روی لبه دستگاه برای عملکرد گیمینگ

از نقاط اصلی و قوت این دستگاه، می‌توان به وجود یک عدد شارژر در درون جعبه دستگاه اشاره کرد. شارژر این گوشی گیمینگ، 120 واتی بوده و دارای یک عدد کابل اورجینال و مخصوص پوکو، با زاویه 90 درجه است. از طرفی این کابل توانایی شارژ باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی را در مدت 17 دقیقه دارد.

آنباکسینگ این گوشی را در ویدیو زیر مشاهده کنید:

این دستگاه توانایی شارژ هنگام بازی را دارد. برای شاررژ کامل این گوشی در حالت بازی، 27 دقیقه زمان لازم است. از نظر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به پردازش‌گر گرافیکی آدرنو 730 اشاره کرد که سرعت آن در مقایسه با نسل قبلی، 50 درصد سریع‌تر است. این محصول پوکو از صفحه نمایش‌گر آمولد 6.67 اینچی برخوردار شده که رفرش ریت آن 120 هرتز است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد آنباکسینگ پوکو F4 GT چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بد میخوامش این هیولای گیمینگ رو 🥲🥲🥲🥲

    پاسخ