;
coinex

فیلمبرداری نگهبانان کهکشان 3 به پایان رسید؛ تاریخ اکران فیلم چه زمانی است؟

تاریخ اکران فیلم نگهبانان کهکشان 3 مشخص شد. حال مخاطبان باید برای پایانی بر ماجراجویی‌های استارلرد و گروهش لحظه شماری کنند.

پس از یک دهه، سرانجام فیلم «نگهبانان کهکشان» جیمز گان به پایان خود نزدیک شد. با اکران قسمت سوم نگهبانان کهکشان، داستان تیم استارلرد به پایان می‌رسد. هنوز مشخص نیست، شخصیت‌های سه گانه نگهبانان کهکشان، آیا در دیگر آثار دنیای مارول حضور خواهند داشت یا نه؟

جیمز گان کارگردان نگهبانان کهکشان 3 در توییتر خود عکسی از بازیگران در حال جشن گرفتن پایان فیلمبرداری به اشتراک گذاشته است.

اعلام خبر پایان فیلمبرداری و تاریخ اکران فیلم نگهبانان کهکشان 3

غیبت زوئی سالدانا در عکس دسته جمعی عوامل فیلم، باعث شد تا طرفداران بلافاصله گمانه‌زنی‌های‌شان را شروع کنند؛ اینکه احتمالا گامورا در نگهبانان کهکشان 3 حضور نخواهد داشت. هر چند جیمز گان بلافاصله واکنش نشان داد و این حدس را رد کرد. او در توییتی نوشت: «عکس جدیدی از زوئی با خودم نداشتیم.»

تاریخ اکران فیلم نگهبانان کهکشان 3

سپس عکسی از جنیفر هالند و زوئی سالدانا گذاشت. تا به شایعات دامن بزنند. هالند که در سریال Peacemaker ایفای نقش کرده بود (سریالی به کارگردانی جیمز گان)، شایعه‌ای مبنی بر حضور هالند در نقشی نامعلوم در فیلم نگهبانان کهکشان 3 را به راه انداخت.

تاریخ اکران فیلم نگهبانان کهکشان 3 برابر با 5 می 2023 (15 اردیبهشت 1402) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ اکران فیلم نگهبانان کهکشان 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع:slashfilm

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر