;
coinex

سونی Xperia Ace 3 رونمایی شد؛ فایوجی مقرون به‌صرفه

سونی Xperia Ace 3 با قابلیت‌هایی از جمله صفحه‌نمایش +HD، چیپست Snapdragon 480 کوالکام، اتصال 5G و در نهایت باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد. در ادامه این مطلب قصد داریم به مشخصات و ویژگی‌های این گوشی پایه بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

کمپانی سونی همزمان با معرفی گوشی‌های پرچمدار Xperia 1 IV و میان‌رده Xperia 10 IV، حال از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی خود یعنی سونی Xperia Ace 3 با اتصال 5G رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند جدید نسبت به نسخه قبلی خود که گوشی Xperia Ace II بوده و دارای اتصال 4G است، از لحاظ اتصال به شبکه اینترنت، توسعه یافته و از اتصال 5G بهره می‌برد. با این حال، با توجه به تمام ویژگی‌هایی که این گوشی ارائه می‌دهد، اما با قیمت بسیار مناسبی به بازار عرضه می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های سونی Xperia Ace 3

سونی اکسپریا Ace 3 با ابعاد 140x69x8.9 میلی‌متر و وزن 162 گرم، دارای یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی +HD با رزولوشن 720×1496 است. در قسمت مرکزی این صفحه‌نمایش سوراخ پانچ قطره‌ای تعبیه شده که محل قرارگیری دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی این گوشی است. همچنین این نمایشگر از محافظ گوریلا گلس ویکتوس نیز بهره می‌برد. ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی تنها جایگاه یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED است.

سونی Xperia Ace 3

در رابطه با ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، باید بگوییم که سونی Xperia Ace 3 از چیپست Snapdragon 480 کوالکام با اتصال 5G بهره می‌برد. همچنین این  دستگاه تنها در نسخه 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه می‌شود. البته سونی اکسپریا Ace 3 طبق روال گوشی‌های دیگر سونی، به منظور پشتیبانی از فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر، از اسلات کارت microSD بهره می‌برد. گفتنیست که این گوشی با رابط کاربری اختصاصی کمپانی سونی مبتنی بر اندروید 12 عرضه می‌شود. همچنین وظیفه تامین انرژی این گوشی مقرون‌به‌صرفه، بر عهده باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی است که این باتری از شارژ USB-PD و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی، می‌توان به اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری دستگاه و همچنین ویژگی‌هایی همچون 5G ،Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS ،NFC و پورت USB-C اشاره کرد. سونی اکسپریا Ace 3 همچنین به دلیل مقاومت در برابر گرد غبار و همچنین نفوذ مایعات، به ترتیب از گواهینامه‌های IP6X و IPX5/IPX8 نیز بهره می‌برد.

سونی Xperia Ace 3

در آخر باید بگوییم که این دستگاه در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی و نارنجی آجری موجود است و در حال حاضر تنها برای پیش‌فروش در ژاپن، قابل دسترس است. با توجه به گزارشات، به احتمال زیاد تا اواسط ماه ژوئن (خرداد ماه) با قیمت 34408 ین (معادل 265 دلار) به صورت رسمی، عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد گوشی سونی Xperia Ace 3 چیست؟ به نظر شما این گوشی با توجه به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار است؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر