;
coinex

پوکو F4 5G با رم 12 گیگابایتی عرضه می‌شود

پوکو اخیرا جزییات زیادی از مشخصات پوکو F4 5G را فاش کرده است. این کمپانی اخیرا اطلاعاتی را درباره سیستم خنک‌کننده و تراشه این گوشی منتشر کرده بود و حالا، با انتشار یک توییت، از نسخه رم 12 گیگابایتی در این گوشی خبر داد.

پوکو چند روزی است که با انتشار پست‌هایی در توییتر، مشخصات گوشی POCO F4 5G را به رخ می‌کشد. این کمپانی رسما اعلام کرد که این اسمارت‌فون به تراشه اسنپدراگون 870 و سیستم خنک‌کننده LiquidCool 2.0 برای عملکرد پایدار مجهز خواهد شد.

مشخصات فاش شده از پوکو F4 5G

این کمپانی یک بار دیگر در توییتر دست به افشاگری زده و از رم 12 گیگابایتی LPDDR5 در گوشی جدید خود خبر داده است. این رم 12 گیگابایتی با حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می‌شود.

پوکو F4 5G با رم 12 گیگابایتی عرضه می‌شود

گفته می‌شود POCO F4 5G نسخه‌ای ری‌برند شده از Redmi K40S است که به‌جای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در K40S، به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با قابلیت OIS مجهز خواهد شد. نسخه‌ای از این گوشی با رم 8 گیگابایتی در Geekbench نیز رویت شده و امتیازهای جالبی را دریافت کرده است.

Redmi K40S در ماه مارس (اسفند ماه گذشته) رونمایی شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن +FullHD و نرخ‌ تازه‌سازی 120 هرتز است. از دیگر مشخصات ردمی K40S می‌توان به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت در لبه دستگاه، بلندگوهای استریو و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 67 واتی اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که Poco F4 5G چه زمانی عرضه خواهد شد، اما می‌توان انتظار داشت که POCO در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات رم POCO F4 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر