;
coinex

اوپو A97 5G رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

کمپانی اوپو به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان چینی موبایل، لحظاتی پیش از اوپو A97 5G به عنوان یک میان‌رده جذاب و باکیفیت رونمایی کرد.

کمپانی بزرگ اوپو که این روزها حداقل در بازار داخلی چین رقابت بسیار نزدیکی با ویوو و شیائومی دارد، معمولا در دنیای محصولات میان‌رده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و حال نیز یک دستگاه اقتصادی و خوش‌ساخت جدید به نام اوپو A97 5G روانه بازارها کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

قیمت و مشخصات اوپو A97 5G

اوپو A97 5G رسما رونمایی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

البته که بنابر روال مرسوم، بسیاری از مشخصات این گوشی نیز پیش از رونمایی رسمی توسط افشاگران لو رفته بود، اما باز هم مروری بر مشخصات فنی اوپو A97 5G خالی از لطف نیست.

محصول جدید اوپو طراحی قاب تخت دارد و در پنل پشتی آن، یک برآمدگی نسبتا بزرگ مستطیل شکل، میزبان دو دایره برای تعبیه دوربین است. ابعاد این گوشی نیز 163.8 × 75.1 × 7.99 میلی‌متر با وزنی 188 گرمی است.

این گوشی به نمایشگری 6.56 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 2408 در 1080 پیکسل مجهز شده که نرخ نوسازی صفحه 90 هرتزی را ارائه می‌کند و بریدگی قطره‌ای شکل در باای آن میزبان دوربین سلفی است. این نمایشگر با اسپیکرهای استریو دوگانه با پشتیبانی از Dirac همراه شده است.

در بخش سخت‌افزاری، شاهد استفاده از مدیاتک دایمنسیتی 810 در محصول جدید اوپو هستیم که در کنار 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، قدرت پردازشی قابل قبولی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در مورد نرم‌افزار هم، رابط کاربری ColoOS 12 مبتنی بر اندروید 12 ارائه می‌شود.

دوربین‌ها به ترتیب 48 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی هستند و گرچه از نوع دوربین دوم بی‌اطلاعیم، اما احتمالا یا ماکرو است یا عمق‌سنج. دوربین سلفی نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی است.

در بخش اتصالات نیز این گوشی از دو سیمکارت، 5G، وای فای دوبانده، بلوتوث و GNSS برخوردار است. علاوه بر پورت تایپ C، این محصول از حسگر اثرانگشت جنبی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز برخوردار است. باتری A97 5G نیز یک سلول بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات است.

این گوشی جدید اوپو در یک نسخه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در چین 1999 یوان معادل 298 دلار قیمت‌گذاری شده است و احتمالا در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اوپو A97 فایوجی چیست؟ نظرات خود درباره میانرده جدید اوپو را با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر