;
coinex

علت حذف سریال روزی روزگاری مریخ از نماوا مشخص شد

حذف سریال جدید پیمان قاسم‌خانی از یک پلتفرم نمایش خانگی خبرساز شده است. اما علت حذف سریال روزی روزگاری مریخ از نماوا چه می‌تواند باشد؟

اخیرا سریال جدید روزی روزگاری مریخ با نویسندگی پیمان قاسم خانی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی در نماوا عرضه شد اما بعد از پخش یک قسمت، از دسترس کاربران این پلفترم نمایش خانگی خارج شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

علت حذف سریال روزی روزگاری مریخ از نماوا

نماوا با توجه به واکنش‌های گسترده به این اقدام؛ علت حذف روزی روزگاری مریخ را نداشتن مجوز رسمی پخش اعلام کرده است. متن توضیحات پلتفرم نماوا درباره علت حذف روزی روزگاری مریخ به کارگردانی مشترک پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی، به شرح زیر است:

«نداشتن مجوز رسمی، دلیل اصلی حذف سریال «روزی روزگاری مریخ» از نماواست.

علت حذف سریال روزی روزگاری مریخ از نماوا مشخص شد

روابط عمومی نماوا ضمن این بیانیه، ادعای پیشین محسن چگینی، تهیه‌کننده و کارگردان این سریال مبنی بر حذف سریال به علل فنی را تکذیب کرد و علت اصلی را نداشتن مجوز رسمی ساترا عنوان کرد. در این بیانیه آمده که مدیران نماوا پیگیر دریافت مجوز رسمی ساترا هستند و بعد از اخذ مجوز، ادامه سریال از نماوا پخش خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پخش «سریال روزی روزگاری مریخ» با بازی سام درخشانی و ویشکا آسایش، از روز سه شنبه (۲۱ تیر ماه) همزمان از دو پلتفرم آغاز شد اما پس از پخش یک قسمت، یکی از پلتفرم‌ها اقدام به حذف این سریال کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص علت حذف سریال روزی روزگاری مریخ از نماوا چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر