coinex
راهنمای خرید تکراتو

رشد شدید 50 درصدی AAVE توجه نهنگ‌های اتریوم را به خود جلب کرد

رشد شدید 50 درصدی AAVE در هفته گذشته باعث شد که نهنگ‌های اتریوم مجدداً به خرید این رمزارز علاقه‌مند شوند. AAVE به توسعه استیبل کوین GHO ادامه می‌دهد.

AAVE، توکن یکی از بزرگترین پلتفرم‌های وام‌دهی رمزنگاری در جهان و همچنین یکی از بزگترین پروژه‌های مبتنی بر اتریوم، به یکی از پرمعامله‌ترین توکن‌های نهنگ‌های اتریوم تبدیل شده و در 24 ساعت گذشته، بسیاری از نهنگ‌های اتریوم اقدام به خرید آن نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

رشد شدید 50 درصدی AAVE

میزان استفاده از توکن AAVE در هفته گذشته 25 درصد افزایش یافته است. بر اساس داده‌های WhaleStats، رمزارز AAVE در حال حاضر جزو پراستفاده‌ترین قراردادهای هوشمند بازار به شمار می‌رود.

با تجزیه و تحلیل داده‌ها به این نتیجه می‌رسیم که میانگین حجم خرید نهنگ‌ها 144 توکن AAVE برابر با 14.272 دلار است. میانگین حجم فروش AAVE نیز نصف این میزان یعنی 81 توکن AAVE یا 7.97 دلار محاسبه شده است. رمزارز AAVE تنها 0.45 درصد از کل پرتفوی هولدرهای بزرگ ETH را تشکیل می‌دهد.

نهنگ‌های اتریوم در حال حاضر 19.47 میلیون دلار از این رمزارز را در اختیار دارند. رمزارز AAVE پس از افزایش مومنتوم صعودی موفق به اتمام روند نزولی شد. علت اصلی رشد شدید 50 درصدی AAVE فعالیت نهنگ‌ها به شمار می‌رود.

رمزارز AAVE در ماه گذشته به رشد ثابت خود ادامه داده است. این رمزارز در اواخر ماه می افت شدید 60 درصدی را تجربه کرد. روند ریزشی AAVE در تاریخ 20 ژوئن به پایان رسید. در این تاریخ شاهد افزایش مومنتوم در نمودار AAVE بودیم. با شروع روند صعودی، قیمت AAVE حدود 120 درصد رشد کرد.

رشد شدید 50 درصدی AAVE توجه نهنگ‌های اتریوم را به خود جلب کرد

همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید، رمزارز AAVE موفق به تثبیت در محدوده 88 دلاری شده است. رشد شدید 50 درصدی AAVE تداوم روند صعودی نمودار را پیش‌بینی می‌کند. مقاومت پیش‌روی رمزارز AAVE، سطح قدرتمند 113.5 دلاری است.

یکی از مهم‌ترین دلایل رشد شدید 50 درصدی AAVE، تداوم توسعه استیبل کوین غیرمتمرکز GHO توسط اکوسیستم AAVE به شمار می رود. طبق انتظارات، استیبل کوین GHO ماهیتی مشابه با استیبل کوین DAI دارد. این استیبل کوین توسط مجموعه متنوعی از دارایی‌ها پشتیبانی می‌شود. این دارایی‌ها عمدتاً بر پایه اتریوم فعالیت می‌کنند.

توکن AAVE، به لطف معرفی استیبل کوین GHO به رشد خود ادامه خواهد داد. AAVE توکن حاکمیتی شبکه AAVE DAO به شمار می‌رود. شرکت کنندگان این شبکه علاوه بر حق رأی، از درآمد حاصل از گردش مالی AAVE بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد شدید 50 درصدی AAVE چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر