coinex
راهنمای خرید تکراتو

مدیر عامل بایننس: خبر فروش بیت کوین‌های تسلا کم اهمیت است

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس اظهار نمود که فروش بیت کوین‌های تسلا در سه ماهه دوم سال، قطره‌ای در اقیانوس کریپتوکارنسی به شمار می‌رود.

چانگ پنگ ژائو (ملقب به CZ)، فروش بیت کوین‌های تسلا را کم اهمیت دانست. او مدعی شد که روزانه بالغ بر 100 میلیارد دلار بیت کوین معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

فروش بیت کوین‌های تسلا

تسلا، سازنده پیشرو خودروهای الکترونیکی دیروز اعلام کرد که حدود 936 میلیون دلار بیت کوین را در سه ماهه دوم سال 2022 نقد کرده است. این اتفاق باعث ایجاد شوک در جامعه کریپتوکارنسی شد.

مدیر عامل بایننس: خبر فروش بیت کوین‌های تسلا کم اهمیت است

این شرکت 75 درصد از دارایی‌های رمزنگاری خود را فروخت. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، در یک کنفرانس تلفنی کریپتو را  یک “نمایش فرعی” دانست. او همچین مدعی شد که فروش بیت کوین‌های تسلا دیدگاه این شرکت نسبت به این رمزارز را اعلام نمی‌کند. این کارآفرین معروف علی‌رغم نگرانی‌هایش در مورد وضعیت آب و هوایی، خرید ارز دیجیتال توسط تسلا در آینده را تکذیب نکرد.

بیت کوین پس از انتشار اخبار تسلا به سرعت به زیر سطح 23000 دلار سقوط کرد. پس از اینکه تسلا در اوایل سال 2021 تصمیمی عجیب برای افزودن بیت کوین به ترازنامه خود گرفت، انتظار می‌رفت سایر شرکت‌های بزرگ مانند فیسبوک یا اپل نیز از این روش پیروی کنند. با فروش 75 درصد دارایی‌های تسلا، به احتمال زیاد پرونده پذیرش بیت کوین توسط سایر شرکت‌های بزرگ بسته شود.

برخی از علاقه‌مندان به بیت کوین، فروش بیت کوین‌های تسلا را خبری مثبت می‌دانند. به عقیده این افراد، مدیرعامل بی‌ثبات تسلا دیگر قدرت کافی برای تأثیر بر روی قیمت ارزهای دیجیتال ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خبر فروش بیت‌کوین‌های تسلا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر