;
coinex

دستمزد حیرت انگیز واکین فینیکس برای جوکر 2

اخیرا مجله ورایتی مبلغ دریافتی برخی از ستاره‌های سینما را فاش کرده و به دستمزد حیرت انگیز واکین فینیکس برای بازی در فیلم جوکر 2 نیز اشاره کرده است.

مدتی پیش که حدس‌ها و شایعاتی در رابطه با ساخت فیلم جوکر دو آغاز شد، تعدادی بیان کردند که احتمالا واکین فینیکس برای حضور دوباره در این فیلم محبوب، مبلغ هنگفتی را به عنوان دستمزد دریافت می‌کند.

حال در جدیدترین نسخه مجله هفتگی ورایتی به دستمزد بعضی از بازیگران سینمای هالیوود اشاره شده است که آمار و ارقام عجیبی در میان آن‌ها دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2022 

دستمزد حیرت انگیز واکین فینیکس در جوکر 2

بر طبق آماری که توسط ورایتی اعلام شده، قرار است در فیلم جوکر دو، دستمزد ۴.۵ میلیون دلاری واکین فینیکس که برای بازی در فیلم جوکر یک دریافت کرده بود، به ۲۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند. مجله ورایتی در گزارشی درباره این ستاره سینما، واکین فینیکس، نوشت:

همین امر در مورد واکین فینیکس نیز صدق می‌کند. وقتی او برای اولین بار در فیلم جوکر سال ۲۰۱۹ یکی از بدنام‌ترین ویلن‌های گاتهام را به تصویر کشید، فینیکس ۴.۵ میلیون دلار درآمد داشت. این فیلم بیش از ۱ میلیارد دلار فروش کرد و برای این بازیگر جایزه اسکار را نیز به ارمغان آورد. اگر برادران وارنر بخواهد واکین فینیکس را باز هم در نقش جوکر داشته باشد، ۲۰ میلیون دلار برای استودیو هزینه خواهد داشت.

دستمزد حیرت انگیز واکین فینیکس

با اینکه ۲۰ میلیون دلار مبلغ بسیار زیادی است، اما درخواست فینیکس برای این مقدار دستمزد دور از انتظار نبوده و کاملا عاقلانه و منطقی به نظر می‌رسد.

بازیگران دیگری نیز در کنار فینیکس در این لیست حضور داشتند. برای مثال دستمزد تام هاردی با بازی در فیلم venom 3، بیست میلیون دلار، تام کروز با حضور در فیلم Top Gun: Maverick، بیش از صد میلیون دلار، مارگو رابی و رایان گاسلینگ برای فیلم Barbie هر کدام ۱۲.۵ میلیون دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دستمزد حیرت انگیز واکین فینیکس برای بازی در فیلم جوکر 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر