coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویتالیک بوترین اهداف بلند مدت اتریوم را تشریح کرد

روز پنجشنبه، ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم ، اهداف بلند مدت اتریوم را تشریح کرد. اصلی‌ترین هدف ETH، راه‌اندازی یک نود کامل با سخت‌افزار سبک‌تر خواهد بود.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، در کنفرانس سالانه انجمن اتریوم (EthCC) در پاریس، چشم انداز بلندمدت خود برای اتریوم را تشریح کرد. به عقیده بوترین، اتریوم در حال حاضر در یک نقطه عطف قرار گرفته است. این اکوسیستم قبل از کاهش توانایی نیاز به یک دوره تغییر سریع دارد.

بیشتر بخوانید: استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟

اهداف بلند مدت اتریوم

ویتالیک بوترین اهداف بلند مدت اتریوم را تشریح کرد

به عقیده بوترین، در حال حاضر مهم‌ترین اولویت اتریوم ساخت یک کلاینت سبک برای لایه اجماع، لایه اجرا و لایه 2 است. از دیگر اهداف بلند مدت اتریوم می‌توان به ارائه پشتیبانی بهتر از سهامداران خانگی اشاره کرد. اتریوم به زودی کاربری خود را از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تغییر خواهد داد.

طبق اظهارات بنیانگذار اتریوم، اصلی‌ترین هدف ETH، راه‌اندازی یک نود کامل با سخت‌افزار سبک‌تر خواهد بود. بوترین قصد دارد اتریوم را با فناوری‌های رمزنگاری بهتر، برای مقاومت کوانتومی (quantom Stance) بهینه سازد. اتریوم به احتمال زیاد در آینده با ماشین‌های مجازی ETH با نام zk-EVMs ادغام خواهد شد. بوترین در ادامه افزود:

ما برای توسعه اتریوم ذهنی باز خواهیم داشت؛ زیرا در حال حاضر به طور دقیق نمی‌دانیم نیازهای سال 2032 چه چیزهایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اهداف بلند اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر