;
coinex

فروش بین المللی بی نظیر مینیون ها ؛ عبور از مرز 600 میلیون دلار!

فروش بین المللی بی نظیر مینیون ها حکایت از موفقیت این پروژه دارد که حالا در سراسر دنیا، فروشی بیش از 600 میلیون دلار ثبت کرده است.

مینیون‌ها با فروش فوق‌العاده خود در کنار فیلم‌های پرفروشی همچون تاپ گان قرار گرفته و روز به روز به صدر جدول فیلم‌های پرفروش گیشه نزدیک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2022

فروش بین المللی بی نظیر مینیون ها

با اینکه چهار هفته از اکران مینیون‌ها می‌گذرد، این انیمیشن همچنان فروش بین المللی بالایی دارد. این فیلم در چهارمین هفته از اکران خود توانسته با فروش ۱.۱ میلیون دلاری در کره جنوبی، فروش کلی خود در جهان را به ۶۰۰ میلیون دلار برساند و بزرگ‌ترین فروش روز افتتاحیه استودیو سازنده را رقم بزند. علاوه بر این، پس از فروش فوق العاده روز افتتاحیه در کره جنوبی، مجموع فروش Rise of Gru در این کشور تا پایان آخر هفته به ۶.۳ میلیون دلار رسید.

البته قبل از آن هم، این انیمیشن توانسته بود در بزرگ‌ترین افتتاحیه آخر هفته فرانسه به فروش ۷.۱ میلیون دلاری دست یابد و رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه انیمیشن از زمان شیوع کووید 19 را به نام خود ثبت کند. همچنین با توجه به این فروش، Minions: Rise of Gru دومین افتتاحیه بزرگ انیمیشن استودیو Illumination را نیز از آن خود کرده است.

مینیون ها

انیمیشن جدید مینیون‌ها در بریتانیا و ایرلند ۱۳ درصد رشد داشت و ۳.۶ میلیون دلار به دست آورد تا در مجموع ۳۳.۶ میلیون دلار از این دو کشور به دست آورد. همینطور فروش این فیلم در در آخر هفته در مکزیک به ۳۲.۳ میلیون دلار رسید و در آلمان نیز توانست با فروش ۲.۵ میلیون دلار در مجموع ۲۰ میلیون دلار به جیب بزند.

در ژاپن مینیون‌ها در آخر هفته ۱۰.۷ میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش در برزیل نیز به ۱۵.۲ میلیون دلار رسید. ۱.۷ میلیون دلار نیز از ۲۰۵ اکران در کشور تایوان به دست آمده است.

انیمیشن مینیون ها : ظهور گرو داستان گرو 12 ساله را روایت می‌کند که چگونه رویای تبدیل شدن به یک ابرشرور را در سر می‌پروراند و برای رسیدن به آن چه کارهایی می‌کند.

استیو کرل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رابرت فیتزجرالد دیگز و ژان-کلود ون دام از جمله صداپیشگانی هستند که در این انیمیشن حضور دارند. کایل بالدا و برد ابلسن نیز کارگردانان انیمیشن هستند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این انیمیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر