coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی [+آموزش تصویری حل مشکل]

آموزش حل مشکل گوشی پوکو ام 3 شیائومی که در ادامه آمده است به شما کمک می‌کند تا در مورد مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی به اطلاعات کاملی دست یابید و به حل مشکل گوشی خود بپردازید.

پوکو m3 همچون بسیاری از میان‌رده‌های شیائومی، یکی از به‌صرفه‌ترین گوشی‌های این برند چینی است. هر گوشی‌ ممکن است نقاط ضعفی داشته باشد که این مورد در رابطه با پوکو m3 هم صدق می‌کند. البته فهرست‌کردن معایب پوکو ام 3 به‌معنای آن نیست که نباید این گوشی را خرید.

تعداد زیادی از کاربران این گوشی گزارش داده‌اند که این گوشی دارای مشکلات و معایبی است که باعث شده آنها را دچار مشکل کند. اگر شما هم از جمله این کاربران هستید و با مشکلات شیائومی POCO M3 رو به رو شده‌اید، با آموزش حل مشکل گوشی پوکو ام 3 شیائومی همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل اینترنت گوشی پوکو M3 شیائومی [آموزش تصویری]

مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی

پوکو ام 3 یک گوشی مقرون به صرفه بوده که نسبت به قیمت خود مشخصات بسیار عالی و کیفیت خوبی دارد اما موضوعی که باعث شده این گوشی به یکی از پر طرفدارترین محصولات دنیا تبدیل شود، طراحی و دیزاین آن بوده است.

در این مطلب که آموزش حل مشکل گوشی پوکو ام 3 شیائومی است، ما به شما کمک می‌کنیم تا در مورد معایب و مشکلات گوشی پوکو ام 3 خود آگاهی پیدا کنید و در صورتی که با آنها رو به رو شدید بتوانید نسبت به حل مشکلات پیش آمده اقدام کنید.

در ادامه برای حل مشکلات شیائومی POCO M3 راهکارهایی ارائه شده است. شما می‌توانید به دقت ادامه مطلب را مطالعه کنید و آگاهی لازم را به دست آورید.

مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی

رفع مشکل کند باز شدن برنامه‌ها در پوکو M3

مشکل باز شدن آهسته برنامه‌های گوشی شیائومی POCO M3 در برخی گوشی‌ها رایج است. به این ترتیب اگر اپلیکیشن‌ها در گوشی شما کند باز می‌شوند، می‌توانید برای حل مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی خود به نکات زیر توجه کنید:

  • بررسی کنید و ببینید حافظه داخلی گوشی به اندازه کافی فضا دارد.
  • از نسخه لایت lite بعضی از اپلیکیشن‌ها مثل فیسبوک، توئیتر، یوتوب و غیره استفاده کنید.
  • در صورتی که مراحل بالا نتیجه نداد می‌توانید گوشی را فکتوری ریست کنید.

دانلود نشدن برنامه از پلی استور در پوکو M3

از جمله مشکلات شیائومی POCO M3 دانلود نشدن برنامه از پلی استور است. برای رفع این مشکل پوکو M3 می‌توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • اول از همه گوشی را ریبوت کنید و ببینید مشکل رفع می‌شود.
  • حالا تاریخچه جستجوی گوگل پلی استور را پاکسازی کنید.
  • در آخر وارد تنظیمات Settings شده و بعد به App Manager بروید و کش پلی استور Play Store Cache را پاکسازی کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل اینترنت گوشی شیائومی [آموزش تصویری]

مشکلات گوشی شیائومی POCO M3 بعد از آپدیت

بسیاری از کاربران از مشکلاتی که با گوشی پوکو ام 3 دارند ناراضی هستند. عمده این افراد اعلام کرده‌اند که بعد از آپدیت کردن گوشی مشکلات آنها بروز کرده است. یکی از این مشکلات خاموش شدن گوشی شیائومی است.

در اغلب موارد، مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو M3 مربوط به بروزرسانی آخر این گوشی در آن زمان بوده است؛ به این شکل که کاربران بعد از آپدیت گوشی با مشکل خاموشی گوشی مواجه شده‌اند و قادر به روشن کردن گوشی با دکمه پاور به روش معمول نیستند.

این مشکل در ابتدا کمی برای کاربران سخت بود اما راه حل رفع آن از سوی شرکت شیائومی و برخی کاربران حرفه‌ای اعلام شد. اما سوال این است که چرا آپدیت گوشی شیائومی پوکو M3 باعث خاموشی گوشی می‌شود؟

براساس شواهد، آپدیت ارائه شده برای فریمور در بخش بهبود عملکرد حافظه دچار ایراد بوده است و موجب بروز این مشکل شده است.البته بروز این مشکل باعث از دست رفتن اطلاعات کاربران نشد و حتی تعدادی نیز اصلا با این مشکل رو به رو نشدند.

در صورتی که با این مشکل رو به رو شدیم، چگونه آن را حل کنیم؟ 3 روش کلی برای حل مشکل خاموش شدن این مدل گوشی بعد از آپدیت وجود دارد که آنها را در ادامه بررسی می‌کنیم.

روش اول: دکمه پاور

اولین اقدام برای حل مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو M3، نگه داشتن دکمه پاور به مدت 13 ثانیه است. با این کار گوشی روشن می‌شود. توصیه ما این است که دکمه پاور را تا زمانی که گوشی روشن شود نگه دارید ( حداکثر 1 دقیقه ). در صورتی که گوشی روشن شود، در دفعات بعدی روشن کردن گوشی، دستگاه را به روش معمول با نگه داشتن دکمه پاور برای 1 تا 2 ثانیه روشن کنید.

روش دوم: استفاده از فست بوت

برای ورود به فست بوت و حل مشکلات شیائومی POCO M3 (خاموش شدن بعد از آپدیت)، ابتدا گوشی را به مدت 2 ساعت در شارژ قرار دهید (حتی اگر شاهد تغییری در صفحه نمایش نباشید).

سپس دکمه پاور و ولوم پایین را همزمان فشار دهید و تا 7 ثانیه نگه دارید تا وارد حالت فست بوت شود. در این حالت تصویر خرگوش شرکت شیائومی را در حالت تعمیر روبوت اندروید میبینید.

گوشی را به مدت 20 ثانیه تا 1 دقیقه در این حالت رها کنید و سپس با نگه داشتن دکمه پاور گوشی را خاموش کنید و یا دکمه ولوم پایین و پاور را با هم فشار دهید و نگه دارید. حالا گوشی را به حالت عادی روشن کنید.

روش سوم: دانگرید سیستم عامل

در این روش که نسبت به دو روش قبل بسیار پیچیده‌تر است و نیاز به حدی از دانش و تجهیزات دارد، برای حل مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی پوکو M3، اقدام به حذف بروزرسانی انجام شده بر روی سیستم عامل می‌کنیم.

برای این کار باید رام نسخه قبلی سیستم عامل بر روی گوشی نصب شود و شما در عمل تمامی اطلاعات خود را از دست می‌دهید. این روش تنها زمانی به کار می‌آید که دو روش قبلی مشکل گوشی را برطرف نکرده باشد. از آنجایی که پیدا کردن رام رسمی و آزموده شده و همچنین مراحل انجام آن زمان بر است و هرگونه اشتباه در آن ممکن است موجب بریک شدن گوشی و یا بروز مشکلات جدی‌تر شود، بهتر است در این روش به مراکز معتبر مراجعه کنید.

مورد بعدی که مهم است و باید به آن اشاره کرد، وارد شدن آسیب به CPU است. این مشکل زمانی پیش می‌آید که گوشی در هنگام آپدیت متصل به شارژ باشد و از آنجایی که فاصله باطری و CPU در این گوشی بسیار کم است، داغ شدن باطری به CPU آسیب زده و سبب خاموشی آن می‌شود.‌

در این حالت نیز باید گوشی را به تعمیرگاه ببرید.

‌خاموشی ناگهانی پوکو m3

از جمله مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی خاموش شدن ناگهانی آن است. خاموشی ناگهانی این گوشی دلایل مختلفی در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد. با ما همراه باشید.

دلایل نرم افزاری خاموشی پوکو m3 ‌‌

از دلایل نرم افزاری می‌توان به تنظیمات نادرست، نصب بازی‌های حجیم و گرافیک بالا و در نتیجه آن داغ شدن گوشی، به روز نبودن سیستم عامل گوشی، کمبود حافظه در گوشی، استفاده از نرم افزار‌های نامعتبر و … اشاره کرد.

پس بهتر است از داغ شدن گوشی جلوگیری کرد، سیستم عامل را آپدیت کرد، نرم افزار نامعتبری نصب نکرد و بازی‌های حجیم نیز نصب نکنیم و سعی کنیم اطلاعات اضافه را از حافظه گوشی پاک کنیم تا مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل اینترنت گوشی شیائومی [آموزش تصویری]

دلایل سخت افزاری خاموشی پوکو m3‌‌

در اثر ضربه و یا فشار وارده به گوشی اتصال باتری گوشی و برد مین گوشی ممکن است دچار مشکل شود و گوشی خاموش شود که باید گوشی تعمیر شود.

مورد بعدی داغ شدن گوشی است که دلیل آن اتصالی در برد و مشکل در آی سی تغذیه است و باید آن قطعه تعویض شود. پس به تعمیرکار مراجعه کنید.

‌داغ شدن بیش از حد

از دیگر مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی داغ شدن گوشی است. این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

  • خرابی کابل USB: کابل خود را بررسی کرده و در صورت وجود خرابی آن را تعویض کنید.
  • استفاده طولانی مدت از دستگاه: در بازه‌های زمانی مختلف به گوشی خود استراحت دهید.
  • اجرای گرافیک‌های شدید
  • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید
  • فعال بودن مداوم ویژگی‌هایی مانند GPS، بلوتوث، داده تلفن همراه و وای فای: به این موارد دقت کنید و در صورتی که نیازی به آنها ندارید آنها را خاموش کنید.
  • داغ شدن بیش از حد هنگام شارژ: در این حالت شارژر را جدا کرده و برنامه‌های در حال اجرا را ببندید و تا خنک شدن مجدد دستگاه صبر کنید.

‌هنگ کردن گوشی

یکی دیگر از مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی مشکل هنگ کردن آن است. از مهم‌ترین دلایل آن هم می‌تواند حجم بالای اطلاعات ذخیره شده باشد که با ظرفیت حافظه داخلی دستگاه همخوانی ندارد.

برای جلوگیری از این مشکل می‌توانید حافظه گوشی خود را تا حد امکان خالی کنید. یکی از راه‌هایی دیگر نیز ری استارت کردن گوشی است.

رفع مشکل کند شدن گوشی پوکو M3

کند شدن گوشی هم یکی از مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی بوده که کاربران این دستگاه ممکن است با آن مواجه شوند. این مشکل در اکثر موارد زمانی اتفاق می‌افتد که حافظه رم پر از اپلیکیشن‌ها و فایل‌هایی است که استفاده نمی‌کنید یا نیاز ندارید. برای رفع این مشکل مراحل زیر را انجام دهید:

  • اگر از اپلیکیشن آنتی ویروس یا اپلیکیشن پاکسازی cleaning app در گوشی استفاده می‌کنید، آن را حذف کنید.
  • اپلیکیشن‌هایی را که استفاده نمی‌کنید حذف کنید.
  • گاهی استفاده از یک تم theme می‌توانید باعث کند شدن سرعت گوشی شود.
  • باید لانچر شخص ثالث را حذف کنید و از لانچر خود سیستم استفاده کنید.
  • از نسخه lite اپلیکیشن‌هایی مثل فیسبوک، توئیتر و یوتوب استفاده کنید.
  • سیستم عامل گوشی را آپدیت کنید.
  • تمام اپلیکیشن‌ها را از طریق گوگل پلی استور آپدیت کنید.

دلایل زود خالی شدن باتری گوشی پوکو ام 3

تمام شدن سریع باتری گوشی پوکو ام ۳ هم یکی از سایر مشکلات این گوشی بشمار می‌رود. به نکات زیر توجه کنید و مراحل گفته شده را امتحان کنید:

  • برای رفع این عیب اپلیکیشن‌های شخص ثالثی مثل Phone Cleaner را حذف کنید، چون این اپلیکیشن‌ها در پس زمینه فعال هستند و شارژ باتری را خیلی سریع خالی می‌کنند.
  • اپلیکیشن‌ها را از خود پلی استور دانلود کنید چون اپلیکیشن‌هایی که از منابع ناامن دانلود می‌شوند دارای بدافزار هستند.
  • اگر به جی پی اس نیازی ندارید می‌توانید آن را غیرفعال کنید.
  • اگر گوشی را مدتی طولانی در حالت power saving قرار بدهید شارژ باتری خیلی سریع خالی می‌شود.
  • وقتی میزان روشنایی نمایشگر گوشی بالا باشد، شارژ باتری خیلی زود تمام می‌شود.
  • تمام اپلیکیشن‌های اخیراً استفاده شده را از طریق نوار recent app tab ببندید.
  • اگر به مواردی مثل NFC، WiFi و غیره نیازی ندارید می‌توانید آن‌ها را غیرفعال کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل سیاه شدن صفحه در گوشی های سامسونگ [آموزش تصویری]

چندین راهکار ساده برای جلوگیری از بروز مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی

1- پس از خرید گوشی و تحویل گرفتن آن، گوشی را ریست فکتوری کنید. ریست فکتوری باعث باطل شدن گارانتی نمی‌شود، پس با خیال راحت، این کار را انجام دهید.

2- اگر آپدیت رام میو آی، برای شما موجود بود حتما آن را به صورت آفلاین آپدیت کنید.

3- آپدیت برنامه‌ها را فقط از طریق Google store یا فروشگاه گوگل انجام دهید.

4- تنظیمات گوشی را تغییر ندهید. اگر مجبور به تغییر تنظیمات شدید، این تغییرات را در جایی یادداشت کنید تا به راحتی به یاد بیاورید کدام قسمت‌ها را تغییر داده‌اید.

5- مراقب گلس گوشی خود باشید و دقت کنید که گلس مناسب و با کیفیت روی گوشی خود نصب کنید. چون در بسیاری از موارد، به دلیل نصب نادرست گلس، گلس نامناسب یا کثیف بودن قسمت بالایی گوشی، صفحه گوشی هنگام مکالمه خاموش نمی شود.

6- یکی از بدترین ویژگی‌های گوشی پوکو M3، این است که باید نصب برنامه‌های جدید، به مرور زمان انجام می‌شود. همچنین، این برند با نصب هر برنامه‌ای سازگار نیست و در صورت نصب برنامه‌های ناسازگار، ممکن است عملکرد رام گوشی به شدت دچار مشکل شود. پس برنامه‌های جدید را با فاصله زمانی زیاد نصب کنید.

7- همیشه همه برنامه‌های سیستمی را آپدیت کنید. برای این کار، به قسمت settings بروید و گزینه System apps updater را انتخاب کنید.

8- اجازه ندهید تنظیمات قبلی که در می اکانت ذخیره شده است، به گوشی شما بازگردد. برای این کار، هنگام بازیابی داده‌های قبلی، تیک بازیابی تنظیمات قبلی را بردارید و آن را فعال نکنید.

9- هنگام شارژ کردن یا انجام کارهای سنگین، دقت کنید که دمای گوشی، از 45 درجه عبور نکند. مکان‌های خیلی گرم و گارد و گلس نامرغوب، در افزایش دمای گوشی بسیار موثر هستند.

10- هیچگاه اجازه ندهید شارژ گوشی به کمتر از 10 درصد برسد. هنگام شارژ کردن، با گوشی بازی نکنید.

11- در صورتی که گوشی شما دارای رام گلوبال اصلی باشد، هیچ گاه خاموش نمی‌شود. اما در صورتی که رام شما، هندی، اروپایی یا چینی تغییر یافته به گلوبال باشد، امکان خاموش شدن گوشی POCO M3 زیاد است.

بیشتر بخوانید:

رفع مشکل نصب نشدن توئیتر و نحوه حل مشکلات کاربران ایرانی توئیتر

نحوه حل مشکل تیک تاک

آموزش حل مشکل گوشی پوکو ام 3 شیائومی در این مطلب ارائه شد. شما تاکنون با کدام یک از این مشکلات مواجه شده‌اید؟ آیا به جز موارد ذکر شده، گوشی پوکو ام 3 شما مشکلات دیگری نیز داشته است؟ نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

سوالات متداول

آیا حل مشکلات گوشی پوکو ام 3 امکان پذیر است؟

مشکلات شیائومی POCO M3 که تاکنون برای کاربران اتفاق افتاده است در این مطلب مورد بررسی قرار گرفت. تعدادی از این مشکلات نرم افزاری و تعدادی سخت افزاری هستند. شما می‌توانید در صورتی که با مشکلی مواجه شدید از طریق راه‌کارهای این مطلب به حل آن بپردازید. در صورتی که مشکل شما به گونه‌ای است که شما قادر به رفع آن نیستید، می‌توانید به تعمیرگاه‌های مجاز گوشی‌های شیائومی مراجعه کنید. حل مشکلات گوشی Poco M3 شیائومی به راحتی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:

.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (18 نظر)

    سلام گوشی من پوکو ام تری بعضی وقتا به گوشی فشار میومد و ارور فرایند متوقف شده رو میداد بعد عمر باطری گوشی به شدت کاهش پیدا کرده و زود شارژ خالی میکنه و یا میخوام با کسی تماس برقرار کنم تماس نمیگیره و بوق نمیخوره میشه یه راه حل بگید مشکلم حل شه لطفا

    پاسخ

    سلام ببخشید من گوشیم poco m3 هستش که به تازگی متوجه شدم که وقتی بازی های ماشینی مثل آسفات ۸ که با ژیروسکوپ کار میکند کمی مشکل دارد که در حالت افقی ماشین خود به خود به سمت راست می رود و باید گوشی را کمی به سمت چپ کج کنم تا ماشین در خط راست حرکت کند مشکل اصلی را چگونه باید متوجه شوم که سخت افزاری است یا نرم افزاری لطفا پاسخ دهید خیلی ممنون

    پاسخ

    سلام،گوشی منم سه ماه بعدازخریدن وبعداز ریست کردن،دیگه روشن نشد،همه ترفندارو زدم نشد که نشد،تادادم گارانتی بعداز۴۰روز دادن بمن،ولی درست شد خود بخود،اصلاگارانتی بازش نکرده بود چون من چند جاشو نشان گذاشتم که اگه یه موقع باز شد بفهمم،میخواستم اینو بگم که اگه یه وقت گوشیتون مثل گوشی من شد بزارینینش یه جا که شارژبرقی اش کاملا خالی بشه مثلا ده روز یادوهفته،بعد به شارژ بزنین درست میشه،مال منم توی این مدت که فرستادمش گارانتی شارژ خالی کرده بود وقتی هم گارانتی گوشیمو زد شارژ صفحه روشن شد وگفتن ایرادی نداره وبمن برگرداندن،ممنون

    پاسخ

    سلام به دوستان
    خیلی عالیه من راضیم
    ۱ساله دارم هیچ چیزیش نشده
    خیلی عالیه باطری عالی

    پاسخ

    لعنت به هرچی برند آشغال

    پاسخ

    سلام
    من یدونه از این گوشیه دارم فقط بروز رسانی ک کردم علامت شارژ باطری روی 50% مونده و نمی دونی چقدر شارژ داری و مجبوری گوشیت رو تند تند شارژ کنی هیچ کاری هم نمی تونی انجام بدید برای شارژ گوشی این یکی از مشکلات شیائومی است و رفع هم نمیشه راه حلی سراغ دارید ک ریسین فاکتوری نکنم ممنون از شما

    پاسخ

    با سلام
    – لازم است که بنده هم یک نکته را که از ابتدای ورود گوشی های اندروید به بازار جهانی مرتباّ گوشزد کردم ، و تا حدودی به مرور زمان به فراموشی سپرده شده یادآوری کنم و آن هم این است که بهترین و ضروری ترین کار ممکن و لازم فکتوری ریست کردن هر گوشی اندرویدی ، در زمان خرید و قبل از شروع استفاده ، و سپس حتماً بعد از هر آپدیت سیستمی ( آپدیت فیرم ور ، یا نسخه اندروید ، یا پچ های اصلاحیه) ، گوشی را یکبار فکتوری ریست باید کنید.
    متاسفانه بدلیل وجود عکس و فایل و گفتگو های بسیار در اپلیکیشن های متفاوت مثل تلگرام و واتس اپ و..و.. و همچنین فعالسازی مجدد تمام اینگونه برنامه ها ، و نداشتن حوصله کافی ، یا بلد نبودن بک آپ گیری توسط افراد ، از انجام این کار تفره میرویم.
    بعد از آپدیت نسخه اندروید ، ضروری است ، و اگر لازم است و بلد نیستید ، از کسی کمک بگیرید و این کار را در مورد هر مدل گوشی و برندی که باشد انجام دهید . حتماً پشیمان نخواهید شد و سیستم به نرمی و بدون ایراد کار خواهد کرد.
    موفق باشید

    پاسخ

    سلام من گوشیم خودبه خود خاموش شد الان چهارماهه روشن نمیشه تعمیرگاهم بردم درست نشد لطفاراهنمای کنید

    پاسخ

    سلام احتمال هستش آپدیت جدید miui13برای pocom3بیاد یا ن چ زمانی آپدیت جدید اجرا میشه

    پاسخ

    سلام منم ردمی ۹تی دارم
    الان برا ردمی ۹تی و پوکو ام ۳ رام چین اومده
    فقط گلوبال مونده که تا وسطای شهریور میاد

    پاسخ

    در آینده نزدیک میاد

    پاسخ

    سلام گوشی من هم بعد اپدیت خاموش شد .البته رامش هم گلوبال هس.بعد اینک دادم گارانتی تعمیر دیگ مشکلی پیش نیومدش

    پاسخ

    گوشی شیائومی اشغال هیف پولم ریختم چاه فاضلاب گوشی سامسونگ هزار برابر بهتر و با کیفیت تر هستش تا اشغال های چینی
    مجبورم دست گرفتم چون بفروشم کلی ضرر میکنم

    کسانی که این پیام میخونه گوشی شیائومی نگیره ضرر میکنین پولت بدی یه گوشی ساده خیلی بهتر از گوشی شیائومی گوشی که با یه بروزرسانی خراب بشه نباید نگاه کنی بهش بروزرسانی برای گوشی عالی چینی بروزرسانی میکنه واسه خرابی گندت بزنن چین

    پاسخ

    سلام گوشی شما اینطوری شده من با آپدیت اصلا به مشکل بر نخوردم و تنها مشکلم این بود بعد آپدیت تم عوض شد که با برنامه تم خود گوشی درست کردم مامان من سامسونگ a22 رو داره وقتی چند چیز مشترک رو بینشون مقایسه کردم پوکو m3 خیلی بهتره و من ازش راضی ام و خود مامانم میگه پشیمون شده که شیائومی نگرفته

    پاسخ

    ممنون از راهنمایی تون خیلی خوب بود

    خدارو شکر به این مشکلات بر نخوردم

    فقط روزای اول یه بروزرسانی کردم گوشیم خاموش میکردم سخت روشن میشد که فرستادم گارانتی مشکلش حل شد فقط دور شارژ میشه قبلاً خیلی زود شارژ میشد بعداز اون تعمیر خیلی طول میکشه تا شارژ بشه حداقل یک ساعت پنجاه تا دو ساعت طول میکشه تا کامل بشه هیچ وقت نزاشتم کمتر از سی بشه و کامل همین جور صد که شد از برق جدا میکنم

    میخواستم اینو بگم گندترین و اشغال تراز شیائومی گوشی دست نگرفتم

    پاسخ

    سلام من هم poco m3 دارم و یکی از مشکلاتش اینه که ژیروسکوپ یا همون جیروسکوپش تاخیر داره یعنی وقتی گوشی رو میچرخونی یه ثانیه دیگه واکنش نشون میده
    ممنون میشم راه حل اینو بگید

    پاسخ

    ببین تو تنظیمات فست شارژ روشنه

    پاسخ

    والله من چند نفر بودیم با هم پوکوام 3 خریدیم.موقعه اپدیت فقط برا من خاموش شد دادم روشنش کردند گارانتی تو این یک ونیم سال بقدری از این گوشی راضی هستم که نگو مخصوصاً با اپدیت واندروید 11خیلی خوب شده داغی وهنگ وباگ نداره فقط اینو بگم بعضی از برنامه ها که از بازار میگیرم معلومه گوشی کند میشه نمیدونم مشکل داره با برنامه بازار بعد چیزه دیگه همون رام هست که مشکل درست میکنه اگه مشکل سخت افزاری و نرم افزار هست که باید برای همه باشه ولی بعضی‌ها تو ایران مشکل دارند که همون رام هست حالا گلوبال فکر کنم بهتره.ممنون

    پاسخ