coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

برنامه ایلان ماسک برای جذب یوتیوبرها به توییتر ؛ امکان درآمدزایی بیشتر

ایلان ماسک به دنبال جذب یوتیوبرها به توییتر از طریق ارائه برنامه‌های مطلوب‌تری از جمله پیشنهاد 10 درصد دستمزد بیشتر به این سازندگان آثار یوتیوبی است.

ایلان ماسک و کارمندان توییتر اولین جلسه خود را از زمان خرید این شرکت برگزار کردند. او کارمندان را تشویق می‌کند تا تولیدکنندگان محتوای بیشتری را از YouTube پیدا کنند.

ماسک ادعا می‌کند که حاضر است برای جذب آن‌ها دستمزد بیشتری به اندازه 10 درصد افزایش درآمد به خالقان محتوای یوتیوبی پرداخت کند. او قصد جذب یوتیوبرها به توییتر برای افزایش تولید محتوای ویدئویی بیشتری را دارد.

بیشتر بخوانید: لغو قرارداد هزاران کارمند پیمانی توییتر بدون اطلاع قبلی ؛ ماسک همچنان در تلاش برای کاهش هزینه‌ها!

برنامه ایلان ماسک برای جذب یوتیوبرها به توییتر

ایلان ماسک در نشستی گفت که توییتر در حال بررسی ویدیوها برای افزایش درآمد است و ممکن است اجازه دهد ویدیوهای طولانی‌تری در این اپلیکیشن ارائه شود. در حال حاضر، بیشتر سازندگان محتوا فقط لینک‌ها را توییت می‌کنند و کاربران را به ویدیوهایشان در یوتیوب، تیک‌تاک یا دیگر پلتفرم‌ها هدایت می‌کنند.

ماسک در این رابطه گفت: «اگر آن‌ها بتوانند ویدیوهای خود را در توییتر ارسال کنند و حداقل به اندازه یوتیوب درآمد کسب کنند، طبیعتاً در توییتر نیز فعالیت خواهند کرد. اما در حال حاضر، تولیدکنندگان محتوا نمی‌توانند ویدیوهای طولانی‌تری پست کنند و کسب درآمد از این طریق به این معنی است که آن‌ها نمی‌توانند از پس هزینه‌های خود بر آیند». بنابراین تولید محتوای ویدئویی در شرایط کنونی برای یوتیوبرها در توییتر صرفه اقتصادی ندارد.

جذب یوتیوبرها به توییتر

ویدئوها در توییتر در حال حاضر به 140 ثانیه محدود شده است. ماسک افزود:

این موارد چیزهای فوق العاده پیچیده‌ای نیستند، آن‌ها به فناوری بسیار ابتدایی نیاز دارند. ما قصد نابودی یوتیوب را نداریم، فقط می‌خواهم بپرسم: آیا واقعاً باید به یوتیوب ترافیک رایگان زیادی اعطا کنیم؟

در سه ماهه سوم سال 2022، درآمد تبلیغات یوتیوب از 7 میلیارد دلار فراتر رفت. در مقایسه باید گفت، کل درآمد توییتر در سه ماهه دوم تنها 1.18 میلیارد دلار بود. ماسک از زمان تصاحب توییتر در 27 اکتبر (5 آبان ماه)، شروع به کاهش هزینه‌ها کرد، از جمله اقدامات صورت گرفته اخراج هزاران کارمند بوده است.

روز پنجشنبه، ماسک به کارکنان باقیمانده گفت این که توییتر شروع به پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا برای استفاده از این پلتفرم کند، یک امر ضروری و مهم خواهد بود. ماسک در ادامه افزود: «بیایید دسته‌ای از تولیدکنندگان محتوا را که فکر می‌کنیم در یوتیوب پرطرفدار هستند را در نظر بگیریم و بگوییم هی، بچه‌ها آیا می‌خواهید ویدیو را در توییتر قرار دهید؟ ما 10 درصد بیشتر از یوتیوب به شما می‌پردازیم، چطور است که در مورد آن فکر کنید؟»

در ادامه، ماسک کارمندان توییتر را تشویق کرد که بگویند: «فقط این کار را انجام بده. همین الان اقدام کنیم اگر بعد از این جلسه توانستید این کار را انجام دهید، من هم این کار را با اراده بیشتری ادامه خواهم داد».

ایلان ماسک ادامه داد: «من اکنون در حال مرور ویدیوها در توییتر هستم، و هنگامی که در حالت ویدیوی تمام صفحه قرار گرفتید، می‌توانید شروع به مرور ویدیوها کنید. در واقع ویژگی بدی نیست».

او سپس افزود: «ویدیوهای خنده‌دار و سرگرم‌کننده زیادی می‌بینم، فکر می‌کنم تولید محتوا بر این پایه بسیار معنادار است».

ماسک ادامه داد: «در واقع، بسیاری از مردم از ویژگی ویدیویی توییتر اطلاعی ندارند و من هم تا امروز صبح در مورد آن چیزی به آن‌ها نگفته‌ام. بنابراین، اگر ما سخت تلاش کنیم تا ویژگی ویدیویی را بهتر کنیم و موجب شناخت افراد بیشتری با این قابلیت شویم، حرکت بسیار بزرگی خواهد بود».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصمیم ایلان ماسک برای جذب یوتیوبرها به توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر