;
coinex

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی نشان می‌دهد که این گوشی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، از بسیاری جوانب می‌تواند گزینه‌ای عالی برای خرید باشد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 فایو جی گوشی مقرون‌به‌صرفه و باکیفیتی است که از قابلیت اینترنت سریع 5G پشتیبانی می‌کند و درعین‌حال، باتری باکیفیت آن می‌تواند شما را از شارژ مداوم بی‌نیاز کند. البته، برای بهره‌مندی از مزایایی مانند اینترنت فایو جی و باتری باکیفیت، باید از قابلیت‌هایی مانند نمایشگر و دوربین با کیفیت بالا چشم‌پوشی کنید.

این گوشی هوشمند مزایای زیادی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به طراحی زیبا، عمر باتری فوق‌العاده و پشتیبانی از اینترنت سریع 5G اشاره کرد. درعین‌حال، برخی از معایب این گوشی شامل مواردی مثل نداشتن لنز اولترا واید، عملکرد متوسط و نمایشگر ال‌سی‌دی 90 هرتزی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی

شیائومی تلاش کرده که در گوشی ردمی نوت 10 فایو جی قابلیت‌های اصلی که در هر گوشی هوشمندی وجود دارد، یعنی نمایشگر دوربین و باتری را با قیمت کمتر از 300 دلار قرار دهد. با اضافه کردن قابلیت اینترنت فایو جی، قیمت این گوشی کمتر از 250 دلار است و این موضوع می‌تواند یک اتفاق هیجان‌انگیز برای دوست‌داران شیائومی باشد.

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی
بررسی ردمی نوت 10 فایو جی

اگرچه گوشی ردمی نوت 10 فایو جی در این بازه قیمتی عملکرد خیلی خوبی دارد، اما از نظر کیفیت نمایشگر، دوربین و عملکرد، از گوشی‌هایی مانند شیائومی پوکو X3 NFC عقب می‌ماند. بااین‌حال، طراحی این گوشی بسیار جذاب و شیک بوده و به دلیل داشتن روکش مات، احساس خوبی به شما دست می‌دهد. ماژول دوربین این گوشی هم اصلاً شبیه به گوشی‌های میان‌رده یا پایین‌رده نیست.

نمایشگر LCD این گوشی دارای کیفیت +FHD است. بااین‌حال، نقطه‌ضعف این گوشی در برابر رقبای خود، این است که به‌جای نرخ نوسازی 120 هرتزی، با نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی عرضه می‌شود. تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 این گوشی هم عملکرد نسبتاً خوبی دارد و برای کارهای روزمره و حتی بازی‌های مختلف، شما را راضی می‌کند.

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی این گوشی به شما امکان ثبت‌های خیلی خوبی را می‌دهد، با این‌حال، فقدان لنز اولترا واید کاملاً احساس می‌شود. لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق تصویر در این گوشی بیشتر جنبه تزیینی دارند.

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی نشان می‌دهد که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، باتری فوق‌العاده باقدرت آن است. این گوشی با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، به شما اجازه می‌دهد که با یک بار شارژ کردن تا دو روز از آن استفاده کنید.

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی

به‌طورکلی، ویژگی‌های خیلی خوبی در گوشی ردمی نوت 10 فایو جی وجود دارند، اما خریداران قبل از خرید باید اولویت‌های خود را برای یک گوشی هوشمند تعیین کنند. برای مثال، باید مطمئن باشید که آیا داشتن اینترنت نسل جدید برای انتخاب یک گوشی از نظر شما فاکتور مهمی است یا خیر. در اینجا برخی از مهم‌ترین مشخصات فنی شیائومی Redmi Note 10 5G را به اختصار توضیح می‌دهیم.

بررسی شیائومی ردمی نوت 10 5G مشخصات ردمی نوت 10 فایو جی
طراحی و ساختار
  • 161.8×75.3×8.9 میلی‌متر
  • 190 گرم
  • پنل جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 3)، پنل پشتی و فریم پلاستیکی
  • نانوسیم، dual stand by
نمایشگر
  • IPS LCD، نرخ نوسازی 90 هرتز، روشنایی 400 نیت در حالت typ، روشنایی 500 نیت در حالت HBM
  • 6.5 اینچ، نسبت نمایشگر به بدنه 83.7 درصد
  • 1080×2400 پیکسل،‌ نسبت تصویر 20:9، تراکم پیکسلی 405 پیکسل در هر اینچ
  • گوریلا گلس 3
پردازنده
  • مدیاتک دایمنسیتی 700 (7 نانومتر)
  • پردازنده هشت هسته‌ای (2×2.2 GHz Cortex-A76 ،6×2.0 GHz Cortex-A55)
  • پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2
نرم‌افزار اندروید 11، رابط کاربری MIUI 12
رم و حافظه
  • رم 4 و حافظه 64 گیگابایت
  • رم 4 و حافظه 128 گیگابایت
  • رم 6 با حافظه 128 گیگابایت
  • رم 8 با حافظه 128 گیگابایت
  • رم 4 با حافظه 256 گیگابایت
  • رم 8 با حافظه 256 گیگابایت
  • نوع حافظه UFS 2.2
  • پشتیبانی از کارت حافظه
دوربین اصلی
  • لنز واید 48 مگاپیکسل، 26 میلی‌متر، دیافراگم f/1.8، سایز سنسور 1/2.0 اینچ، سایز پیکسل 0.8 میکرومتر، فوکوس خودکار تشخیص فاز
  • لنز ماکرو 2 مگاپیکسل، دیافراگم f/2.4
  • لنز تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسل، دیافراگم f/2.4
  • فلش Dual LED dual tone، پانوراما، HDR
  • ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه
دوربین سلفی
  • لنز واید 8 مگاپیکسل، دیافراگم f/2.0
  • ضبط ویدیوی 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه
باتری
  • غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 5000 میلی‌آمپرساعت
  • شارژ سریع 18 وات
اسپیکر
  • اسپیکر مونو
  • پشتیبانی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری
شبکه و قابلیت‌های اتصال
  • Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
  • بلوتوث 5.1
  • GPS
  • NFC
  • رادیو FM
  • USB Type-C 3.2
سایر ویژگی‌ها
  • اثر انگشت لبه گوشی
  • شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب‌نما

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی از نظر طراحی و ساختار

مهم‌ترین مسئله‌ای که درباره طراحی گوشی ردمی نوت 10 فایو جی می‌توان گفت، این است که هنگام در دست گرفتن آن اصلاً احساس نمی‌کنید که یک گوشی میان‌رده و ارزان‌قیمت در دست دارید. این‌درحالی‌است‌که ما گوشی‌هایی مانند ریلمی 8 فایو جی و اوپو A54 5G را نیز در دست گرفته‌ایم و هیچ‌یک از آن‌ها به‌اندازه ردمی نوت 10 5G خوش‌دست نبودند.

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی
بررسی شیائومی ردمی نوت 10 5G

البته این بدان معنی نیست که بخش جلوی گوشی با دو مورد قبلی متفاوت است؛ از نظر پنل اصلی، تفاوتی میان آن‌ها دیده نمی‌شود. دوربین سلفی گوشی در قسمت پانچ هول در مرکز و بالای نمایشگر قرار گرفته است.

پنل پشتی این گوشی جنس درجه یکی دارد و رنگ خاکستری آن می‌تواند توجه هر مشتری را به سمت خود جلب کند. مانند بقیه گوشی‌های میان‌رده، شیائومی در ساخت این گوشی هم از مواد باکیفیت پلاستیکی استفاده کرده است که به لطف داشتن روکش مات در پنل پشتی، احساس بسیار خوبی به شما دست می‌دهد و باعث جذابیت بیشتر ظاهر آن می‌شود. البته تا حدی جای اثر انگشت روی پنل پشتی می‌ماند، اما اصلاً به‌اندازه گوشی‌های ارزان قیمت موجود در بازار نیست.

ماژول دوربین این اسمارت‌فون نسبت به بقیه گوشی‌های هم‌رده خود، جذاب‌تر به نظر می‌رسد. این ماژول که به شکل فلزی ساخته شده است، روکش براقی دارد.

بیشتر بخوانید:

در بررسی ردمی نوت 10 فایو جی مشاهده می‌کنیم که این گوشی دارای ابعاد 161.8×75.3×8.9 میلی‌متر و وزن 190 گرم است که می‌تواند یک مزیت برای آن در نظر گرفته شود. شیائومی در این گوشی تصمیم گرفته که حسگر اثر انگشت را در لبه کناری قرار دهد. با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید قفل گوشی خود را در کمترین زمان ممکن باز کنید و سرعت خیلی خوبی هم دارد.

یکی از مزایای گوشی ردمی نوت 10 فایو جی، پشتیبانی از درگاه اینفرارد بوده که در بالای گوشی قرار گرفته است. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که از این اسمارت‌فون به‌عنوان ریموت کنترل استفاده کنید. بااین‌حال، این قابلیت برای کسانی که از قبل هم گوشی شیائومی داشتند، چندان عجیب نیست.

بررسی مشخصات فنی شیائومی Redmi Note 10 5G از نظر نمایشگر

بهترین چیزی که از یک گوشی میان‌رده با این قیمت می‌توان انتظار داشت، داشتن نمایشگر 120 هرتزی است که این موضوع در گوشی شیائومی پوکو X3 NFC صدق می‌کند، یا گوشی ریلمی 8 فایو جی که دارای یک پنل OLED باکیفیت است. بااین‌حال، ردمی نوت 10 فایو جی هیچ یک از این قابلیت‌ها را ندارد.

مشخصات فنی شیائومی Redmi Note 10 5G

با بررسی شیائومی ردمی نوت 10 5G متوجه می‌شویم که این گوشی از نمایشگر 6.5 با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، از نوع IPS LCD و نرخ نوسازی 90 هرتز بهره می‌برد.

می‌توان گفت که تقریباً همه قابلیت‌های نمایشگر این گوشی نسبتاً ضعیف هستند و بررسی ردمی نوت 10 فایو جی نشان می‌دهد که نمی‌توانید برای کارهای حرفه‌ای از آن استفاده کنید. البته این بدان معنی نیست که نمایشگر گوشی ردمی نوت 10 فایو جی کیفیت خوبی ندارد و نمی‌توان از آن استفاده کرد. بااین‌حال، روشنایی حداکثری 400 نیتی این گوشی برای روزهای آفتابی چندان خوب نیست. علاوه‌براین، برخی مواقع این نمایشگر برخی رنگ‌ها را به‌خوبی نمایش نمی‌دهد. هنگامی که از کنار به نمایشگر نگاه می‌کنید، کیفیت آن به طور قابل‌توجهی پایین می‌آید.

نمی‌توان نرخ نوسازی 90 هرتزی را یک نقطه ضعف دانست. حتی گوشی آیفون 12 پرو مکس هم با نرخ نوسازی 60 هرتزی عرضه می‌شود و بسیاری از گوشی‌های ارزان قیمت 120 هرتزی، محدودیت‌های زیادی دارند که نمی‌توانید از آن‌ها انتظار سرعت بالا داشته باشید. اما باید بدانید که نمایشگر گوشی ردمی نوت 10 فایو جی نسبت به هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، کمی شما را ناامید می‌کند.

جالب اینجاست که برای دسترسی به نمایشگر OLED و نرخ نوسازی 120 هرتزی، فقط کافی است کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید و گوشی ردمی نوت 10 پرو را با قیمت 279 دلار خریداری نمایید. البته این گوشی از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند و باز هم همه چیز به اولویت خود شما بستگی دارد.

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی از نظر عملکرد

گوشی ردمی نوت 10 فایو جی به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 700 مجهز شده که بر پایه معماری 7 نانومتری ساخته شده است. این پردازنده شباهت بسیار زیادی به تراشه گوشی ریلمی‌ 8 فایو جی دارد. عملکرد این تراشه 7 نانومتری این گوشی چندان تعریفی ندارد و رم 4 گیگابایتی آن هم کمکی به بهبود عملکرد نمی‌کند.

مشخصات فنی شیائومی Redmi Note 10 5G
مشخصات فنی شیائومی Redmi Note 10 5G

این‌درحالی‌است‌که گوشی ریلمی‌ 8 5G با همین تراشه و نسخه‌های رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه می‌شود و عملکرد مناسب‌تری برای استفاده سنگین دارد. بااین‌حال، باز هم این پردازنده دایمنسیتی 700 برای کارهای روزمره و امور معمولی می‌تواند کار شما را راه بیندازد. اگرچه امتیاز بنچمارک این گوشی برای عملکرد سخت‌افزاری آن 1677 است که از امتیاز 1765 گوشی ریلمی‌ 8 فایو جی پایین‌تر به نظر می‌رسد، اما باز هم می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

گوشی ردمی نوت 10 قابلیت‌های خیلی خوبی برای بازی‌های ویدیویی مختلف دارد. با استفاده از این اسمارت‌فون، می‌توانید بازی‌هایی مانند پابجی و Genshin Impact را اجرا کنید و برای عملکرد بهتر، پیشنهاد می‌کنیم تنظیمات گرافیکی را روی حالت متوسط قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

بازی پابجی موبایل در این گوشی تنظیمات فریم ریت را به صورت خودکار روی high و HD قرار می‌دهد. این اسمارت‌فون در بازی‌های قدیمی بتل رویال هم عملکرد روان و خیلی خوبی دارد.

بررسی مشخصات شیائومی ردمی نوت 10 فایو جی از نظر نرم‌افزاری نشان می‌دهد که این گوشی از رابط کاربری مخصوص این برند، یعنی MIUI استفاده می‌کند. ردمی نوت 10 فایو جی دارای اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12 است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید عملکرد نرم‌افزاری این گوشی مانند بسیاری از گوشی‌های رده بالای شیائومی، یعنی شیائومی می‌ 11 اولترا و پوکو F3 است.

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی

باید اعتراف کنیم که میزان آشنایی کاربران، تأثیر زیادی در رضایت آن‌ها از رابط کاربری شیائومی دارد. این رابط کاربری کاملاً روان و ساده بوده و کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه خود، آیکون‌ها و بخش‌های مختلف آن را شخصی‌سازی کنند.

برای تغییر بخش‌های مختلف گوشی، فروشگاه بزرگی از تم‌های مختلف در اختیار شما قرار دارد. بااین‌حال، یکی از مهم‌ترین معایب این سیستم و رابط کاربری این است که تعداد زیادی از برنامه‌های از پیش نصب شده دارد که شاید برای بسیاری از کاربران چندان خوشایند نباشد.

شیائومی برای این اسمارت‌فون، نسخه رم 4 گیگابایتی را در نظر گرفته که چندان نمی‌توانید روی آن حساب باز کنید. این‌درحالی‌است که نسخه‌های رم 6 و 8 گیگابایتی آن عملکرد خیلی بهتری دارند و برای استفاده بهتر، پیشنهاد می‌کنیم این نسخه‌ها را خریداری کنید.

با بررسی ردمی نوت 10 فایو جی متوجه می‌شویم که شما می‌توانید نسخه‌های حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی را برای این گوشی انتخاب کنید که همه چیز به نیاز به هزینه خود شما بستگی دارد. همچنین این گوشی دارای یک درگاه حافظه microSDXC است که می‌توانید فضای ذخیره گوشی را تا حد زیادی افزایش دهید.

بررسی مشخصات ردمی نوت 10 فایو جی از نظر دوربین

گوشی ردمی نوت 10 فایو جی دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. اگرچه بسیاری از گوشی‌های هم‌رده ردمی نوت 10 فایوجی سنسور تله فوتو ندارند، اما لنز اولترا واید در اکثر گوشی‌های این بازه قیمتی دیده می‌شود و عدم حضور آن در گوشی ردمی نوت 10 فایو جی کمی تعجب‌برانگیز است.

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی
بررسی ردمی نوت 10 فایو جی

اگرچه برای خرید این اسمارت‌فون هزینه نسبتاً پایینی پرداخت می‌کنید و شاید بگویید به لنز اولترا واید نیازی ندارید، اما به نظر ما بهتر بود که شیائومی لنزهای ماکرو و تشخیص عمق را برداشته و به‌جای آن یک لنز اولترا واید قرار می‌داد.

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی نشان می‌دهد که این گوشی برای عکاسی کیفیت قابل‌قبولی دارد و در این گوشی هم مانند گوشی‌های پوکو F3 و پوکو X3 پرو، سنسور سونی IMX 582 بکار رفته شده است. اگرچه دوربین این گوشی‌ها برای کارهای روزمره مناسب هستند، اما نمی‌توانید انتظار کیفیت خارق‌العاده‌ای از آن‌ها داشته باشید.

به همین دلیل هم به‌ندرت پیش می‌آید که موقع عکاسی با گوشی ردمی نوت 10 فایو جی، بتوانید عکس‌های چندان فوق‌العاده‌ای بگیرید. بااین‌حال، این گوشی در شرایط نوری مناسب، کیفیت قابل‌قبولی دارد. البته توجه داشته باشید که در روزهای آفتابی که نور زیاد باشد، تا حدودی کنتراست از بین می‌رود. قابلیت HDR هم نمی‌تواند این موضوع را حل کند.

اما هنگامی که نور کمتر باشد، هوش مصنوعی دوربین گوشی می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و تعادل بهتری بین سوژه و محیط اطراف برقرار می‌کند. اگرچه با استفاده از حالت شب این گوشی هم می‌توانید عکس‌های قابل‌قبولی بگیرید، اما رقیب آن، یعنی ریلمی‌ 8 از این نظر عملکرد بهتری دارد و برنده میدان می‌شود.

سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو در گوشی ردمی نوت 10 فایو جی عملکرد خوبی ندارد و بیشتر برای تزیین در پنل پشتی این گوشی قرار گرفته است. این لنز نمی‌تواند به‌خوبی سوژه را از بک‌گراند جدا کند و همچنین در نشان دادن رنگ‌ها هم ناتوان است.

با بررسی ردمی نوت 10 فایو جی متوجه می‌شویم که هوش مصنوعی این گوشی در این بازه قیمتی برای عکاسی پرتره می‌تواند قابل‌قبول باشد. هنگام عکاسی پرتره با این اسمارت‌فون، متوجه می‌شوید که نویز بسیار کمی در تصاویر وجود دارد و جزئیات به‌خوبی در سوژه نشان داده می‌شود.

 

عکس‌های گرفته شده با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی این گوشی جزئیات بسیار کمی دارند و همچنین کنتراست بدی را به نمایش می‌گذارد. بااین‌حال، برای عکاسی معمولی از خودتان می‌تواند کار شما را راه بیندازد.

بیشتر بخوانید:

بررسی شیائومی ردمی نوت 10 5G از نظر باتری

گوشی ردمی نوت 10 فایو جی دارای یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است. در صورت استفاده معمولی از این گوشی می‌توانید تا یک روز از عملکرد شارژدهی آن لذت ببرید. حتی اگر از آن برای کارهای معمولی‌تر استفاده کنید و بازی‌های ویدیویی را فراموش کنید، می‌تواند عملکرد شارژ خود را به دو روز هم برساند.

در بررسی شیائومی ردمی نوت 10 5G از نظر باتری مشخص شد که در مدت زمان پخش یک فیلم 90 دقیقه‌ای، تنها 10 درصد از شارژ باتری کم می‌شود. این‌درحالی‌است‌که گوشی‌های قدرتمندتری مانند پوکو F3 و شیائومی می‌ 11 لایت، برای انجام این کار به ترتیب 7 و 11 درصد شارژ خود را از دست دادند. پس با بررسی ردمی نوت 10 فایو جی متوجه می‌شویم که باتری این گوشی هم مثل بسیاری از گوشی‌های رده‌بالا عمل می‌کند.

بررسی ردمی نوت 10 فایو جی
مشخصات ردمی نوت 10 فایو جی

البته باید توجه داشته باشید که نمایشگر گوشی ردمی نوت 10 فایو جی با نرخ نوسازی 90 هرتزی عرضه می‌شود. درحالی‌که اگر نرخ نوسازی را روی 60 هرتز قرار دهید، متوجه می‌شوید که عملکرد باتری آن افزایش پیدا می‌کند.

ارائه یک شارژر 18 واتی در این گوشی چندان جذاب نیست. در مقایسه، گوشی پوکو X3 NFC دارای شارژر 33 واتی است که عملکرد سریع‌تری دارد. برای این‌که بتوانید گوشی ردمی نوت 10 فایو جی را از صفر تا 50 درصد شارژ کنید، باید بیشتر از یک ساعت صبر کنید.

بررسی مشخصات فنی Redmi Note 10 5G از نظر کیفیت صدا و قابلیت‌های اتصال

در گوشی ردمی نوت 10 فایو جی خبری از اسپیکرهای استریو نیست و شیائومی تصمیم گرفته در آن فقط اسپیکر مونو استفاده کند. در این بازه قیمتی، کیفیت و بلندی صدا در این گوشی قابل‌قبول است. به لطف داشتن قابلیت جک 3.5 میلی‌متری، می‌توانید هندزفری خود را به این گوشی وصل کرده و از آن لذت ببرید.

مطمئناً تاکنون متوجه شدید که این اسمارت‌فون از قابلیت اینترنت سریع 5G پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از قابلیت اینفرارد یکی از مهم‌ترین مزایای آن به شمار می‌رود. علاوه‌براین، ردمی نوت 10 نسخه فایو جی از قابلیت‌های NFC و رادیو FM نیز پشتیبانی می‌کند. در بررسی ردمی نوت 10 فایو جی مشاهده می‌کنیم که این گوشی هوشمند دارای USB Type-C 2.0 است که از قابلیت OTG نیز پشتیبانی می‌کند.

حسگرهای شتاب‌سنج، مجاورت، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز در این گوشی وجود دارند. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز سرعت خیلی خوبی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن، قفل گوشی را باز کنید.

قیمت ردمی نوت 10 فایو جی

قیمت ردمی نوت 10 فایو جی

این گوشی هوشمند که در تاریخ 4 مارس 2021 معرفی و 13 آوریل همان سال هم در بریتانیا با قیمت 199 پوند برای مدل 64 گیگابایتی در اختیار مردم قرار گرفت. علاوه‌براین، قیمت ردمی نوت 10 فایو جی برای نسخه 128 گیگابایتی نزدیک به 250 دلار است. پس می‌توان گفت که قیمت ردمی نوت 10 فایو جی تا حد بسیار زیادی به نسخه‌های حافظه داخلی آن بستگی دارد و به‌طورکلی، یک گوشی مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود.

سؤالات متداول

گوشی ردمی نوت 10 فایو جی ارزش خرید دارد؟

گوشی ردمی نوت 10 فایو جی یکی از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه شیائومی محسوب می‌شود که از اینترنت سریع 5G پشتیبانی می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزایای این گوشی، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن است که عملکرد شارژ خیلی خوبی دارد. ازاین‌رو، این اسمارت‌فون برای افرادی که می‌خواهند با پرداخت هزینه منطقی از این قابلیت‌ها بهره‌مند شوند، گزینه مناسبی است. اگر هنگام استفاده از یک گوشی هوشمند به نمایشگر آن اهمیت زیادی می‌دهید، بهتر است به سراغ ردمی نوت 10 فایو جی نروید. در عوض، گوشی‌هایی که نمایشگر OLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی دارند، برای شما مناسب‌تر هستند. همچنین نداشتن لنز اولترا واید یکی از مهم‌ترین دلایلی است که خرید این اسمارت‌فون را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. اگر می‌خواهید از گوشی خود برای عکاسی استفاده کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید.

قیمت شیائومی ردمی نوت 10 فایو جی در بازار ایران چقدر است؟

قیمت شیائومی ردمی نوت 10 فایو جی در بازار ایران حدود 4.500.000 تا 6.000.000 تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

نظر شما درباره بررسی ردمی نوت 10 فایو جی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    گوشی خوبیه من یه سالی میشه دارم ولی داخل کالاف یا گیم های بتل زیاد لگ داره بالای ۱۰ بارم گوشیم افتاده زمین و جالب اینجاس گلس نداشته و نشکسته بخاطر همین شاید سخت افزارش ضربه دیده یعنی ربطی داشته ؟😂🤘

    پاسخ

    سلام من دیروز نسخه 128 گیگ با رام 8 گیگ رو خریدم واقعا گوشی خوب و روونی هست ولی فک کنم شما با شیاومی مشکل دارید 🥳.

    پاسخ