;
coinex

ادعاهای عجیب مدیران پیامرسان‌های داخلی ؛ یک میلیارد بازدید و 70 میلیون کاربر!

در جریان برگزاری جلسه حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال در سازمان فناوری اطلاعات، شاهد ادعاهای عجیب مدیران پیامرسان‌های داخلی بودیم.

در حاشیه جلسه حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و رونمایی از پایگاه 1649 که نمایندگان پیامرسان‌ها و پلتفرم‌های بومی نیز حاضر بودند شاهد مطرح شدن آمارهای جدید پیامرسان‌ها و اپلیکیشن‌های داخلی نیز بودیم. آمارهایی که شاید هوش از سر شما ببرد!

بیشتر بخوانید: 6 ماه تبلیغ رایگان کسب و کارها در صداوسیما ؛ البته مشروط به مهاجرت به پلتفرم داخلی!

ادعاهای عجیب مدیران پیامرسان‌های داخلی

نماینده روبیکا در جلسه‌ حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال در سازمان فناوری اطلاعات مدعی شد که این پلتفرم ۷۰ میلیون کاربر دارد. در جلسه‌ای که در سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد، اعلام شد که تا اینجا 5 پلتفرم مشمول طرح حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال شده‌اند. سه پیام‌رسان داخلی ایتا، روبیکا و سروش‌پلاس در صف اول دریافت حمایت‌ها هستند. شیپور و کسبینو نیز مشمول این طرح شده‌اند.

ادعاهای عجیب مدیران پیامرسان‌های داخلی ؛ یک میلیارد بازدید و 70 میلیون کاربر!

اما در ادامه این جلسه نماینده روبیکا مدعی شد که مجموع کاربران رجیستر شده در روبیکا تقریبا به اندازه جمعیت ایران شده و در حال حاضر «به حدود ۷۰ میلیون» رسیده است! او همینطور گفت ۴۵۸ میلیون کانال و گروه در روبیکا وجود دارد! نماینده ایتا هم مدعی شد بازدید از کانال‌های عمومی در ایتا به بیش از «یک میلیارد بازدید» می‌رسد و «برابر با جمعیت هند است»!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ادعاهای عجیب مدیران پیامرسان‌های داخلی درباره آمارهای این برنامه‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر