;
coinex

نخستین هندست تاشو اپل چه زمانی عرضه می‌شود؟

نخستین هندست تاشو اپل چه زمانی معرفی می‌شود؟ بی‌شک بسیاری از طرفداران اپل در انتظار آی‌پدمینی تاشوی اپل هستند اما تا کی باید صبر کنند؟

یکی از مطرح‌ترین افشاگران دنیای تکنولوژی جهان، اخیرا تاریخ رونمایی نخستین هندست تاشو اپل را تعیین کرد. مینگ چو کو معتقد است که نخستین هندست تاشو اپل تا سال 2025 معرفی نخواهد شد. پس می‌توان گفت اپل در فکر تولید محصولات تاشو است اما رونمایی از آنها را در زمان کنونی به صلاح نمی‌داند. احتمالاً اپل منتظر است تا این محصولات به پختگی کامل برسند و تکنولوژی ساخت آن فرارتر رود و بعد شروع به تولید محصولات تاشو بکند.

بیشتر بخوانید: تشخیص رنگ پوست و تعصب نژادی اپل واچ منجر به شکایت دسته‌جمعی از اپل شده است!

زمان رونمایی نخستین هندست تاشو اپل مشخص شد

این روزها تب و تاب محصولات تاشو به عنوان نوآورانه‌ترین گجت‌های دنیای تکنولوژی بسیار بالاست. دلیل این موضوع شاید کمرنگ شدن نوآوری در چند سال اخیر باشد. با این حال این روزها تقریبا هر شرکتی مشغول توسعه محصولات تاشو خود است. در مورد اپل، گویا آیپد مینی تاشو تا سال ۲۰۲۵ عرضه نخواهد شد.

زمان رونمایی نخستین هندست تاشو اپل مشخص شد

مینگ چی کو، که یکی از صاحب نظران و افشاگران برتر دنیای تکنولوژی است، به تازگی اطلاعات خود را در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه اپل در حال توسعه یک آیپد مینی تاشو می‌باشد، به اشتراک گذاشته است. بنابراین می‌توان گفت این شرکت برنامه‌هایی مهم برای دستگاه‌های تاشو دارد. به گفته وی:

چنین حرکتی نه در حال حاضر و نه در سال ۲۰۲۵ (که شایعات قبلی به آن اشاره داشتند)، انجام نخواهد شد.

کاملا منطقی است که مینگ چی کو به این فکر می‌کند که یک دستگاه تاشو اپل، یک دستگاه فوق‌العاده است که واقعا با ماهیت آیپد مینی سازگاری ندارد. بنابراین، یا می‌توان از خانواده آیپد پرو به‌ عنوان یک آیپد تاشو استفاده کرد یا اینکه اپل می‌تواند با سری جدید آیپد خود ماهیت تاشوی دستگاه شایعه‌شده را بهتر منعکس کند.

مینگ چی کو در این رابطه می‌گوید: «من فکر می‌کنم بعید است که اپل در سال ۲۰۲۵، آیپد مینی را با یک آیپد تاشو جایگزین کند. زیرا این موضوع برخلاف آن چیزی است برخی رسانه‌ها قبلا پیش بینی کرده‌اند.» دلیل این موضوع به این خاطر است که یک آیپد تاشو قیمت بسیار بسیار بالاتری نسبت به iPad mini خواهد داشت، بنابراین چنین جایگزینی معقول نیست. علاوه بر این، اپل در حال حاضر روی نسخه جدیدی از آیپد مینی مجهز به پردازنده جدید به عنوان نقطه اصلی فروش تبلت‌ها کار می‌کند و انتظار می‌رود که تولید انبوه آن تا پایان سال ۲۰۲۳ یا در نیمه اول ۲۰۲۴ آغاز شود.

زمان رونمایی نخستین هندست تاشو اپل مشخص شد

به گفته PhoneArena، اگرچه چند سالی است که گوشی‌های تاشو در بازار حضور پیدا کرده‌اند، اما اپل هنوز به این رقابت‌ها ملحق نشده است. با نگاهی به وضعیت آیپد مینی، مینگ چی کو می‌گوید:

یک آیپد مینی جدید در حال حاضر در این شرکت در حال توسعه است.

انتظار می‌رود این تبلت شایعه شده با یک پردازنده جدید به عنوان نقطه‌ فروش اصلی اپل در بخش تبلت‌ها عرضه شود. هنوز نمی‌توان حدس زد که اپل از تراشه M1 یا M2 برای تبدیل جمع‌ و جورترین آیپد خود به یک محصول جذاب استفاده کند.

تراشه‌های قدرتمند مبتنی بر ARM اپل در حال حاضر در سری آیپد پرو و آیپد ایر استفاده می‌شوند، بنابراین منطقی است که آیپد مینی نسل هفتم نیز بتواند این پیشرفت را در خود ببیند. مینگ چی کو می‌گوید تا آنجایی که ممکن است برای عرضه آیپد مینی بعدی، اپل زمانی در نظر گرفته باشد، باید به اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ تمرکز داشت که تولید انبوه این محصول در کنار احتمال معرفی آیفون ۱۵ در سپتامبر ۲۰۲۳ چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین هندست تاشو اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر