;
coinex

افزایش درآمد آسیاتک در آذر 1401

افزایش درآمد آسیاتک در آذر 1401 یه لطف خدمات اینترنت این شرکت محقق شد. آسیاتک توانست در زمان اختلالات اینترنت درآمد خود را حفظ کند.

افزایش درآمد آسیاتک در آذر 1401 به لطف کنترل هوشمندانه محقق شد. این افزایش درآمد در زمان اختلالات اینترنت بوجود آمده که نشان از مدیریت حرفه‌ای این شرکت اینترنتی کشور است. طبق صورت مالی آسیاتک، این شرکت توانست طی 3 ماه پاییز که مشکلات اینترنی در اوج بود، معادل متوسط 3 ماه تابستان درآمد کسب کند. با جزئیات خبر همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: کاربران می‌توانند از خدمات و مشکلات پلتفرم‌های ایرانی شکایت کنند!

افزایش درآمد آسیاتک در آذر 1401

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک همچون سایر بورسی‌ها، گزارش مالی یک‌ماهه خود را در کدال منتشر کرد. صورت‌های مالی منتهی به آذرماه نشان می‌دهد این شرکت موفق به کسب درآمد 121 میلیارد تومانی طی یک ماه گذشته شده است.

درآمدهای شناسایی‌شده از سوی آسیاتک در سه دسته «خدمات اینترنت»، «فناوری اطلاعات» و «فروش کالا» بوده که بر این اساس، طی آذر‌ماه درآمد خدمات اینترنت نزدیک به 80 میلیارد تومان، درآمد خدمات فناوری اطلاعات 40 میلیارد تومان و فروش کالا نیز حدود یک میلیارد تومان بوده است.

گفتنی است آسیاتک پس از تجربه روند نزولی دو‌ماهه، توانسته درآمدی معادل با متوسط درآمد سه ماه تابستان خود کسب کند. درآمد خدمات اینترنت این شرکت در آبان و مهر به‌ترتیب 64 میلیارد تومان و 65 میلیارد تومان بود، اما اکنون بیش از 23 درصد افزایش یافته است.

افزایش درآمد آسیاتک در آذر 1401

درآمد آسیاتک از خدمات اینترنت نیز در سه ماه تابستان به‌طور میانگین حدود 78 میلیارد تومان بود و در آذر‌ماه امسال بیش از این رقم کسب درآمد داشته است.

این رشد درآمد آسیاتک در‌حالی رخ می‌دهد که طی سه ماه گذشته اینترنت کشور وضعیت مناسبی ندارد. اختلال، فیلترینگ اینستاگرام و واتس‌اپ و چند اپلیکیشن کاربردی دیگر موجب شده است تا مصرف اینترنت کاهش یابد. در همین راستا نیز شرکت‌های شاتل، ایرانسل و مبین‌نت در نامه‌هایی به وزارت ارتباطات خواسته‌اند تا فکری به حال کاهش درآمد شرکت‌ها به‌دلیل محدودیت‌های اینترنت شود.

ناگفته نماند آذر‌ماه امسال مسابقات جام جهانی برگزار شد و به‌نظر می‌رسد تماشای آنلاین این مسابقات نیز با استقبال قابل‌توجهی همراه بود. وزیر ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت از رکوردشکنی ترافیک داخلی و بین‌الملل کشور در دوران برگزاری جام جهانی خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزایش درآمد آسیاتک در آذر 1401 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر