;
coinex

وزیر صمت از عرضه 12 محصول جدید به بازار خودرو کشور تا پایان سال 1402 خبر داد

وزیر صمت خبر از عرضه 12 محصول جدید به بازار خودرو کشور در سال 1402 داد. با وجود تب و تاب خودرو وجود مدل‌های جدید خودرو می‌تواند اتفاقی مثبت باشد.

طبق گفته وزیر صمت عرضه 12 محصول جدید به بازار خودرو کشور در سال آینده محقق شد. سیدرضا فاطمی امین گفت امسال 3 مدل خودرو توسط خودروسازان معرفی شد و سال آینده نیز 12 مدل به جمع آنها اضافه خواهد شد. او درباره خودروهای اقتصادی نیز توضیحاتی داد که در ادامه خواهید خواند.

بیشتر بخوانید: واردات چانگان CS35 پلاس توسط سایپا قطعی شد [+مشخصات و قیمت چانگان CS35 پلاس در ایران]

عرضه 12 محصول جدید به بازار خودرو کشور

وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه ۱۲ خودروی تولید داخل طی امسال و سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت که پیش از این هم سه محصول رونمایی شده است. سیدرضا فاطمی‌امین تصریح کرد:

با اضافه شدن ۱۲ محصول جدید به سبد محصولات خودرویی کشور طی امسال و سال آینده، تمام خودرو‌های قدیمی از رده خارج خواهد شد. ​

عرضه 12 محصول جدید به بازار خودرو کشور

وزیر صمت درباره تولید خودروی اقتصادی توضیح داد که هم ایران خودرو و سایپا و هم خودروسازان بخش خصوصی در حال پیگیری خودروی اقتصادی هستند. فاطمی امین گفت: «در ماه‌های اخیر از ۱۲ محصول جدید در دستور کار خودروسازان، سه محصول تولیدی با نام‌های شاهین، آریا و اطلس رونمایی شده است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه 12 محصول جدید به بازار خودرو کشور چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر