;
coinex

با وجود تحریم‌ و محدودیت، هواوی بزرگترین تامین کننده شبکه 5G در دنیاست

هواوی هنوز هم باوجود همه تحریم‌های آمریکا، بزرگترین تامین کننده شبکه 5G در جهان است. غول مخابراتی چین همچنین یکی از تأمین‌کنندگان شبکه‌ی MCN محسوب می‌شود.

هواوی همچنان بزرگترین تامین کننده شبکه 5G در جهان است. غول ارتباطی و مخابراتی چین باوجود اینکه چندسالی‌ست مورد تحریم‌های سختگیرانه آمریکا قرار گرفته، اما همچنان در زمینه مخابراتی و شبکه 5G در دنیا بهترین است. هواوی رقبای سرسختی مانند اریکسون، ZTE، نوکیا و … در جهان دارد ولی هیچ‌کدام نتوانستند جایگاه این شرکت را به‌خطر اندازند.

بیشتر بخوانید: نگرانی سامسونگ و اپل از بازگشت هواوی به بازار موبایل ؛ هوآوی جت‌وار به اوج برمی‌گردد

هواوی بزرگترین تامین کننده شبکه 5G در جهان است

هواوی یکی از رهبران جهانی در حوزه‌ی تجهیزات شبکه محسوب می‌شود و بر اساس ادعای مؤسسه‌ی تحقیقاتی Dell’Ore، این شرکت برترین تأمین‌کننده‌ی تجهیزات شبکه‌ی 5G است و اریکسون و ZTE و نوکیا در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

غول چینی صنعت فناوری به‌همراه اریکسون، نوکیا و ZTE در سال گذشته‌ی میلادی بیشتر از هر شرکت دیگری تجهیزات شبکه‌ی چند کانالی (MCN) نیز تأمین کرد. پیش‌بینی می‌شود میزان استفاده از شبکه‌های MCN و MEC در سال جاری میلادی افزایش یابد.

هواوی بزرگترین تامین کننده شبکه 5G در جهان است

بر اساس گزارش هواوی سنترال، صنعت تجهیزات شبکه در خارج از چین در فصل پایانی سال گذشته‌ی میلادی به روند رشد بازگشت. در همین راستا، درآمد واحد شبکه‌ی هواوی برای اولین بار از فصل سوم ۲۰۲۱ به بعد رشد کرد. این خبر خوبی برای هواوی است، شرکتی که کسب‌و‌کار موبایلش به‌خاطر تحریم‌های آمریکا فلج شده است.

در حال حاضر ۳۹ اپراتور در سراسر دنیا در حال ارائه‌ی شبکه‌ی موبایلی 5G هستند. به احتمال زیاد تعداد این شرکت‌ها تا پایان سال جاری میلادی رشد قابل‌توجهی تجربه می‌کند. تاکنون بیش از سه میلیون برج مخابراتی 5G احداث شده‌اند که به بیش از ۷۰۰ میلیون نفر خدمت‌دهی می‌کنند.

رئیس موقت هیئت‌مدیره‌ی هواوی سال گذشته در اجلاسی بین‌المللی گفت:

سرعت رشد 5G بسیار بیشتر از نسل‌های قبل شبکه‌های موبایلی بوده است. هواوی هم‌اکنون روی توسعه‌ی 5.5G کار می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره موفقیت هواوی به عنوان بزرگترین تامین کننده شبکه 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر