coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش فصل دوم سریال مستوران [+خلاصه داستان]

فصل دوم مجموعه‌ی مستوران، ساخته‌ی سید علی هاشمی، به‌زودی از شبکه یک روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش فصل دوم سریال مستوران با ما همراه شوید.

فصل دوم سریال مستوران که عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی (دوران صفویان و غزنویان) است، به قلم محمد حنیف به نگارش درآمده است. در این سریال بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ژانر رئالیسم جادویی و تاریخی هستید، می‌توانید فصل دوم سریال مستوران را از روز سه‌شنبه (28 آذر ماه 1402) از شبکه یک سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش فصل دوم سریال مستوران ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش فصل دوم سریال مستوران

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه یک، زمان پخش سریال مستوران از سه‌شنبه 18 آذر ماه هر شب ساعت 22:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 08:00 و 15:00 روز بعد که زمان پخش تکرار فصل دوم سریال مستوران از شبکه یک است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

داستان فصل دوم سریال مستوران
ساعت پخش فصل دوم سریال مستوران

در این سریال کاوه خداشناس، فرهاد آییش، فاطمه گودرزی، محیا دهقانی، خسرو دهقانی، بهنام تشکر، ثریا قاسمی، قاسم زارع، یدالله شادمانی، رابعه اسکویی و خسرو احمدی نقش‌آفرینی کردند.

محمد حنیف نویسنده‌ی فصل دوم سریال مستوران درباره‌ی نگارش این مجموعه تاریخی گفت: «برای نوشتن اولین نسخه قصه مستوران به بیش از 50 منبع و ماخذ مراجعه کرده و از برخی آثار، حکایات، قصه‌ها یا افسانه‌هایی به عاریت گرفته است.»

سید علی هاشمی کارگردان مستوران درباره لوکیشن‌های جدید سریال گفت: «در شهرک مستوران که در فصل یک هم سریال در آنجا مقابل دوربین رفته بود، تغییراتی ایجاد کرده‌ایم و در «مستوران 2» لوکیشن بزرگی به نام عمارت داریم که عمارت پادشاه مستوران است و در جای دیگری لوکیشن زدیم و یک دکور کاملا جدیدی است.»

چندی پیش عطا پناهی، تهیه‌کننده‌ی سریال مستوران در گفتگویی بیان کرد: «از آنجا که این سریال از افسانه‌ها و حکایت‌های کهن ایرانی اقتباس و استخراج شده است، دست ما برای این‌که بتوانیم شگفتی‌های زیادی را خلق کنیم باز بود. می‌توانم بگویم در این فصل اتفاقات هیجان‌انگیز بسیاری در داستان خواهد افتاد. به گونه‌ای که فانتزی و افسانه را در قسمت‌های مختلف می‌بینیم. در کنار فیلمنامه و داستان، باید به جلوه‌های‌ویژه هم اشاره کنیم که در فصل دوم از جلوه‌های‌ویژه خاصی در بسیاری از قسمت‌ها استفاده کرده‌ایم که تابه‌حال در تلویزیون مشابهی نداشته و برای اولین بار است که با این سریال خواهیم دید.»

خلاصه داستان فصل دوم سریال مستوران

پس از پرداختن به ساعت پخش فصل دوم سریال مستوران از شبکه یک سراغ قصه‌ی این مجموعه درام تاریخی می‌رویم که روایت‌گر ماجراهایی تلفیقی و عاشقانه از داستان‌های کهن ایرانی از جمله هزار و یک شب، کشکول، گلستان و شاهنامه بوده که در شهری به نام «مستوران»، حدود پانصد سال پیش رخ داده است.

داستان فصل دوم سریال مستوران
زمان پخش تکرار فصل دوم سریال مستوران از شبکه یک

گفتنی است داستان فصل دوم سریال مستوران هم در ادامه داستان فصل اول این مجمموعه روایت می‌شود. برای فصل دوم این مجموعه علاوه بر لوکیشن‌های فصل اول، دکورسازی فراوانی در اطراف تهران انجام شد. احمدآباد مستوفی و شهرک دفاع مقدس قم اماکنی هستند که در آن‌ها فیلمبرداری انجام گرفته است.

عطا پناهی تهیه‌کننده سریال مستوران گفت: «این مجموعه در فصل دوم با پروداکشنی بزرگ‌تر جلوی دوربین رفته است؛ به نحوی که می‌توان گفت در بحث جلوه‌های ویژه و لوکیشن نسبت به فصل قبل رشدی دو برابری داشته است.»

 

کارگردان سریال مستوران

داستان فصل دوم سریال مستوران
ساعت پخش فصل دوم سریال مستوران

سید علی هاشمی کارگردان سریال مستوران، دانش آموخته کارگردانی از دانشگاه هنر و معماری است که یکی از مهم‌ترین آثارش کارگردانی فیلم سینمایی زعفرانیه 14 تیر است.

او عضو کانون کارگردانان، دستیاران و برنامه ریزان خانه سینماست. فصل دوم «مستوران» نخستین تجربه کارگردانی هاشمی در عرصه سریال سازی محسوب می‌شود.

تئاتر نقش زن، تمام عطرهای تابستان، از خواب تا مهتاب، ماه در آب، از جمله نمایش‌هایی است که کارگردانی آنها را بر عهده داشته است.

سید علی هاشمی حضور در فیلم محمد رسول الله، سریال خوش‌نشین‌ها، جزیره، آچمز، باجه شماره 3، دوران عاشقی، سریال غیر علنی و رنج پنهان را در کارنامه خود دارد.

عوامل تولید سریال مستوران

  • کارگردان: سید علی هاشمی
  • نویسنده: محمد حنیف
  • تهیه‌کننده: عطا پناهی
  • مدیر تولید: اکبر کاظمی
  • مدیر تصویربرداری: مسلم تهرانی
  • مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو
  • مدیر برنامه‌ریزی: علی جودی
  • طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان
  • اصلاح نور و رنگ: فربد جلالی
  • آهنگساز: علی سینا رضانیا
  • تدوین: حسن حسندوست و عماد خدابخش
  • طراح لباس: ژاله زکی‌ زاده
  • طراح گریم: احسان روناسی
  • طراح صحنه: مرتضی پورحیدری
  • منشی صحنه: سحر غمخوار
  • مدیر تدارکات: مهدی شهرباف
  • روابط عمومی: بهنام توفیقی
  • محصول: سازمان هنری رسانه‌ای اوج

سوالات متداول

کدام بازیگرها در فصل دوم سریال مستوران نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

کاوه خداشناس، فرهاد آییش، فاطمه گودرزی، محیا دهقانی، خسرو دهقانی، بهنام تشکر، ثریا قاسمی، قاسم زارع، یدالله شادمانی، رابعه اسکویی و خسرو احمدی فصل دوم سریال مستوران نقش‌آفرینی کردند.

فصل دوم سریال مستوران چند قسمت است؟

فصل دوم سریال مستوران در 38 قسمت 50 دقیقه‌ای، به کارگردانی سید علی هاشمی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش فصل دوم سریال مستوران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر