coinex
راهنمای خرید تکراتو

اینستاگرام قابلیت ساخت کالکشن‌ را آزمایش می‌کند؛ قابلیتی شبیه به پینترست

قابلیت ساخت کالکشن‌ در اینستاگرام که بی شباهت به پینترست نیست را آزمایش می‌کند. با آغاز سال نوی جدید میلادی، شرکت‌ها مشغول نوسازی برنامه‌هایشان هستند. اینستاگرام که پرطرفدارترین رسانه‌ی اجتماعی است نیز از این قائله مستثنی نیست و بر روی قابلیت ساختن کالکشن خود کار می‌کند.

اینستاگرام قصد دارد ویژگی جدیدی به نام Public Collections را به امکانات خود اضافه کند. این قابلیت به کاربران این امکان را می‌دهد تا پست‌هایی که یک موضوع مشترک دارند را دسته‌بندی کرده و در پروفایل خود به اشتراک بگذارند. به نظر می‌رسد این ویژگی که اینستاگرام قصد توسعه آن را دارد چیزی شبیه به ا‌پ پینترست باشد.

بیشتر بخوانید: الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟

اولین بار الساندرو پالوزی با به اشتراک گذاشتن تصویری که در ماه سپتامبر منتشر کرده بود، نشان داد که چطور کاربران می‌توانند از قابلیت Public Collections استفاده کرده و کالکشن‌های موضوعی ساخته و آن را با برخی یا تمام کاربران به اشتراک بگذارند؛ حالا او با انتشار پستی دیگر مهر تائید بر پست قبلی خود گذاشته و می‌گوید که اینستاگرام همچنان سرش به توسعه Public Collections گرم است.

این خبر با انتشار اسکرین‌شاتی به اطلاع رسانده شد و در صفحه‌ی اول آن به معرفی این ویژگی پرداخته شده است.

در توضیح این ویژگی که اینستاگرام قصد توسعه آن را دارد، باید گفت که کاربران می‌توانند به مانند پلتفرم پینترست محتوای دسته‌بندی شده‌ی زیادی را یکجا تماشا کنند.

البته اینکه توسعه این قابلیت تا چه حد می‌تواند رقیب سختی برای پینترست باشد، بستگی به میزان استقبال کاربران و افرادی که محتوای اینچنینی تولید می‌کنند، دارد. از آنجایی که پینترست بیشتر بر ساخت کالکشن‌ها و کشف محتوای بصری جدید تمرکز دارد همچنان می‌تواند نسبت به اینستاگرام برتری خود را حفظ کند. بااینحال، در صورتیکه متا بتواند این ویژگی را با موفقیت در پروفایل کاربران به اجرا دربیاورد، احتمال اینکه افراد بسیاری جذب آن شوند زیاد است.

هنوز تاریخ دقیقی از اینکه چه زمانی این ویژگی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و نحوه‌ی استفاده از آن مشخص نیست و تنها در حد یک فرضیه است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت ساخت کالکشن‌ در اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر