coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی A13 فورجی هم اندروید 14 را دریافت کرد

عرضه اندروید 14 برای گوشی‌های قدیمی و جدید سامسونگ همچنان ادامه دارد. در جریان انتشار آخرین ورژن اندروید، گلکسی A13 فورجی هم به جمع این خانواده اضافه شد.
پس از عرضه رسمی سری جدید پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 24  مشخص شد که این سری از گوشی‌ها تا هفت سال بروزرسانی را دریافت می‌کنند؛ در حالی این خبر اعلام شد که A13 تنها برای دو ارتقای اصلی سیستم عامل واجد شرایط است و اندروید 14 آخرین نسخه‌ای خواهد بود که به آن آپدیت می‌شود.

بیشتر بخوانید: سری ردمی نوت 13 فورجی رسما معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

کاربران کره‌ای می‌توانند به‌روزرسانی را به‌عنوان نسخه سیستم‌افزار A135NKSU5DWL5 از طریق تنظیمات/ منوی بروزرسانی نرم‌افزار گوشی خود پیدا کنند. انتظار می‌رود این نسخه به زودی در مناطق بیشتری در دسترس کاربران قرار گیرد.

در این بروزرسانی قابلیت‌های زیادی اضافه شده؛ اکنون استفاده از Quick Panel ساده‌تر خواهد بود و به تنظیماتی که بیشترین استفاده را دارید دسترسی سریع خواهد داد. بعلاوه اینکه کتابخانه ایموجی به روز شده و پیام‌های شما را سرگرم کننده‌تر و گویاتر نشان‌ می‌دهد.

همچنین، یک فونت پیش‌فرض جدید و واضح‌تر طراحی شده است که جلب‌توجه می‌کند. در کنار این ویژگی، قابلیت ویجت پخش کننده رسانه با شکل موج‌های پویا ظاهر جدید و جالبی دارد که شما را مجذوب خود می‌کند؛ اکنون می‌توانید اندازه، سبک و مکان ویجت ساعت صفحه قفل را سفارشی کنید.

در بروزرسانی اندروید 14 برنامه‌های سامسونگ مانند گالری، اینترنت، پیام‌ها، تلفن و یادآوری ظاهری جدید و تمیزتر دارند. برخی از برنامه ها حتی نام سامسونگ به جهت راحتی استفاده حذف کرده اند. ویرایشگر عکس کاربرپسندتر است و ویرایش تصاویر شما را آسان‌تر می‌کند. همچنین یک ویرایشگر ویدیوی جدید به نام «Studio» برای همه نیازهای ویرایش ویدیوی شما وجود دارد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی درافت اندروید 14 توسط گلکسی A13 فورجی چیست؟  نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر