coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی آیکو زد 9 (iQOO Z9) فاش شد [+ طراحی]

اخیرا صفحه تبلیغاتی جدیدی در وب‌سایت آمازون ظاهر شده و در آن از طراحی و برخی مشخصات گوشی آیکو زد 9 پرده برداشته شده است.

ظاهرا قرار است که در تاریخ 22 فوریه از گوشی آیکو نئو 9 پرو در کشور هند رونمایی شود. در حالی که هنوز درباره قیمت و نحوه عرضه این گوشی در هند اطلاعاتی منتشر نشده، گزارش‌هایی درباره عرضه گوشی دیگری از برند آیکو در هند پخش شده است. این گوشی هوشمند آیکو زد 9 نام دارد و به زودی در کشور هند در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی آیکو زد 9

به تازگی یک صفحه تبلیغاتی برای گوشی آیکو Z9 در وب‌سایت هندی آمازون (Amazon.in) باز شده و به برخی از مشخصات کلیدی این گوشی اشاره کرده است. در این صفحه هیچ چهارچوب زمانی برای انتشار این گوشی مشخص نشده و تنها به عبارت “coming soon” بسنده شده است. بنابراین طبق ادعای این صفحه، iQOO Z9 به زودی روانه بازار هند خواهد شد.

مشخصات گوشی آیکو زد 9
طراحی آیکو زد 9

با تصویری که در آمازون قرار گرفته طراحی iQOO Z9 به وضوح قابل مشاهده است. آمازون می‌گوید که این گوشی هوشمند به تراشه دایمنستی 7200 مدیاتک مجهز خواهد شد و این مطلب با اطلاعات قرار گرفته در پایگاه اطلاعاتی گیک‌بنچ مطابقت دارد.

علاوه بر این، این اسمارتفون از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX882 با لرزش‌گیر OIS و احتمالا یک سنسور عمق سنج به عنوان دوربین ثانویه برخوردار خواهد بود. از دیگر مشخصات آیکو زد 9 که تاکنون فاش شده می‌توان به صفحه نمایش اولد با وضوح 1.5K و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گوشی آیکو زد 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر