coinex
راهنمای خرید تکراتو

مودم همراه هواوی معرفی شد؛ پشتیبانی از 16 دستگاه و افزایش 30 درصدی سرعت

هواوی به تازگی جدیدترین مودم همراه 5 را راه‌اندازی کرده است. این دستگاه کوچک و جمع و جور ویژگی‌های چشم‌گیری از جمله اینترنت با سرعت بالا، عمر باتری طولانی و پشتیبانی از چندین دستگاه را ارائه می‌دهد.این دستگاه از اتصال شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و سرعت دانلودش نسبت به نسل قبلی با 30 درصد افزایش به 195 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. علاوه بر این، سرعت آپلود نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته و تا 105 مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

 

مشخصات مودم همراه هواوی مدل 5

مودم همراه هواوی نسخه 5 با طراحی سبک و ظریف با ضخامت 13.7 میلی متر ضخامت و وزنی برابر با 96 گرم عرضه شده است. این میزان از سبکی و نازک بودن این امکان را فراهم می‌کند که به راحتی در هر جایی حتی جیب یا کوله‌پشتی شما جا شود و در همه جا همراهتان باشد، بدون اینکه باری بر دوشتان اضافه یا حجمی از شما کم کند.

قیمت معرفی شده در چین از 229 یوان (تقریبا 32 دلار) شروع می‌شود. عمر باتری مودم همراه 5 هواوی نیز به قوت قبل باقیست و با ظرفیت 2400 میلی‌آمپر، بین 8 تا 9 ساعت به طور مداوم کار می‌کند.

این دستگاه همچنین می‌تواند همزمان تا 16 دستگاه را پشتیبانی کند، که برای پروژه‌های گروهی، سفرهای خانوادگی یا حتی جلسات بازی‌های آنلاین ناگهانی با دوستان عالی است.
بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر