coinex
راهنمای خرید تکراتو

در صورت تولید محتوای خوب در تلگرام پاداش آن با تون کوین پرداخت می‌شود

صاحب تلگرام شیوه درآمدزایی جدیدی پیش روی کاربران خود گذاشت. اگر بتوانید محتوای خوب تولید کنید دورف به شما تون کوین هدیه می‌دهد.

پاول دورف، مدیر عامل تلگرام، در جریان رویداد Token2049 اعلام کرد که سیستم جدید پاداش دهی به محتوای خوب با استفاده از ارز دیجیتال تون کوین به تلگرام اضافه خواهد شد. این قابلیت به زودی در تلگرام فعال شده و کاربران می‌توانند با استفاده از تون کوین، به سایر کاربرانی که محتواهای خوب در کانال‌ها منتشر می‌کنند، پاداش دهند.به گفته دورف، ۷۰ درصد از این درآمد به کاربران خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: نسخه جدید تلگرام به شما اجازه می‌دهد به راحتی استیکرها را ویرایش کنید

پیش‌تر پاول دورف طی اعلامیه ای اعلام کرده بود که قصد دارد ۵۰ درصد از سود حاصل از تبلیغات در کانال‌های تلگرامی را به صاحبان کانال‌ها، پرداخت کند اما به نظر می‌رسد نظرش تغییر کرده و می‌خواهد کاربران بیشتری را به این امر تشویق کند. این طرح قرار است در ۱۰۰ کشور دنیا اجرا شود و برای اطمینان از سرعت و امنیت پرداخت‌ها، از تکنولوژی بلاکچین TON استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص دریافت تون کوین از تلگرام چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مابه اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر