coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی‌های پرچمدار هواوی پورا 70 با هوش مصنوعی Xiaoyi برای بزرگان شمشیر می‌کشند

در چین، سری گوشی‌های پرچمدار هواوی پورا 70 با معرفی دستیار Xiaoyi از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای ویرایش عکس، خلاصه‌سازی مقالات و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. این سری گوشی‌ها در تاریخ 18 آوریل معرفی شده و از چیپست 5 نانومتری جدیدی بهره می‌برد که قادر است از ویژگی‌های هوش مصنوعی مختلفی مانند ویرایش عکس با هوش مصنوعی، خلاصه‌سازی مقالات، حذف دست‌نوشته، استخراج متن و جداول و تشخیص لهجه‌ها پشتیبانی کند.


بیشتر بخوانید:


دستیار هوش مصنوعی Xiaoyi در گوشی‌های پرچمدار هواوی پورا 70 چگونه عمل می‌کند؟

یکی از ویژگی‌هایی که در عکس‌های که این هوش ادیت می‌کند، حذف عناصر “ناهماهنگ” از تصویر مانند افراد در پس‌زمینه است. در واقع این هوش می‌تواند معنای تصاویر را درک کرده و با حذف تصاویر اضافی و جایگزینی تصاویر مناسب، عکس‌ها را مانند دیگر فلگشیپ‌های موجود در بازار ویرایش می‌کند.

همچنین  این سری از گوشی‌های هواوی، از یک ویژگی خاص به نام بهبود تصویر مبتنی بر ابرپشتیبانی استفاده می‌کند که کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشد. به طور کلی، این به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر خود را به یک سرویس ابری ارسال کرده و از طریق الگوریتم‌های پیشرفته پردازش تصویر، رکیفیت رنگ‌ و نور را بهبود بخشیده  و تغییرات لازم را اعمال می‌کند. این بهبود تصویر مبتنی بر ابرپشتیبانی به بهترین شکل ممکن تجربه فعالیت‌های مرتبط با تصویربرداری و مشاهده تصاویر را بر روی گوشی هواوی پورا 70 ارتقا می‌دهد.

گوشی‌های پرچمدار هواوی پورا 70 با هوش مصنوعی Xiaoyi برای بزرگان شمشیر می‌کشند
گوشی‌های پرچمدار هواوی پورا 70

ویژگی دیگری در  مدل‌های سری پورا 70 هواوی توسط هوش مصنوعی تولیدی به نام “Xiaoyi Skin Care Q&A”  وجود دارد  که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، عکسی از یک محصول مراقبت از پوست از جمله مواد تشکیل دهنده آن را بگیرند و با اشتراک گذاری آن با اسیستانت Xiaoyi، به تجزیه و تحلیل مواد تشکیل دهنده آن پرداخته و محصول سازگار با پوست را و جرئات کارایی آن را با کاربر بگوید.

ویژگی دیگری از سری پورا 70 هواوی “دید هوشمند” است که می‌تواند اسناد را اسکن کند، دست‌نوشته را حذف کند، متن و جداول را استخراج کرده و بسیاری از کارهایی که در این حوزه مورد نیاز کاربر است را به راحتی انجام دهد. با این حساب می‌توان گفت سری گوشی‌های پرچمدار پورا 70 هواوی یکی از بهترین گوشی های هواوی 2024 است که به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر