coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان [خرداد 1403]

هدفون‌ها و هندزفری‌های بی‌سیم به یکی از پرطرفدارترین گجت‌های بازار تبدیل شده‌اند. اگر می‌خواهید بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان را تهیه کنید که علاوه‌بر کیفیت صدا، ویژگی‌های قابل قبولی داشته باشد، این راهنمای خرید تکراتو برای شماست.

دنیای هدفون‌ها و هندزفری‌ها بعد از معرفی اولین هندزفری‌های بی‌سیم متحول شد و در حال‌حاضر، اکثر کاربران ترجیح می‌دهند که به‌جای هندزفری‌های سیمی قدیمی از هندزفری‌های بی‌سیم استفاده کنند که علاوه‌بر امکانات شگفت‌انگیز مانند نویز کنسلینگ یا حالت‌های مخصوص بازی و افزایش حجم صدا، طول‌عمر بیشتری نسبت به هندزفری‌های سیمی دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان

همان‌طور که گفتیم با هر بودجه‌ای می‌توانید یک هدفون بی‌سیم مناسب برای خود پیدا کنید و در صورتی که بودجه شما کمتر از 2 میلیون است، می‌توانید از راهنمای خرید بهترین هدفون بی سیم تا 1 میلیون تومان یک محصول ایده‌آل پیدا کنید؛ پس برای کاربرانی که بودجه نسبتا کمی دارند نیز دلیل برای نگرانی وجود ندارد.

برای این‌که در هر رنج قیمتی یک هدفون بی‌سیم با کیفیت صدا فوق‌العاده و امکانات قابل قبول پیدا کنیم، باید بهترین محصولات را از برندهای مختلف بررسی کنیم و در نهایت، محصولی که با بودجه و انتظارات ما سازگار است را تهیه کنیم. در این مطلب، بهترین هدفون بلوتوث تا 2 میلیون تومان را از برندهای مختلف بازار معرفی کردیم که ارزش هزینه‌ای که برای خرید آن‌ها پرداخت می‌کنید را دارند

هدفون بی‌سیم کیو سی وای مدل Melobuds ANC HT05

بهترین هندزفری بی سیم تا 2 میلیون تومان

اولین محصولی که در فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان معرفی می‌کنیم، Melobuds ANC HT05 از برند کیو سی وای است که با قیمتی حدود 1,200,000 تومان، امکانات قابل توجهی را در اختیار شما قرار می‌دهد. Melobuds ANC HT05 علاوه‌بر ظاهر شیک و جذاب، طراحی ارگونومیک و راحتی دارد. همچنین به‌خاطر بدنه سبک، در استفاده‌های طولانی وزن هدفون را روی گوش خود حس نمی‌کنید.

Melobuds ANC HT05 به درایورهای با قطر 10 میلی‌متر مجهز شده و وضوح و حجم صدای آن دقیقا همان چیزی است که از بهترین هندزفری بلوتوث تا 2 میلیو تومان انتظار دارید. محصول مذکور از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کند و مدیریت پخش موسیقی، امکان پاسخ به تماس‌ها و تنظیم حالت‌های هدفون را بیش از پیش راحت می‌کند.

Melobuds ANC HT05 از قابلیت ANC بهره می‌برد و می‌تواند محیط‌های شلوغ و پرسروصدا را مثل یک کتاب‌خانه آرام و ساکت کند. علاوه‌بر این، Melobuds ANC HT05 قابلیت حذف صدای باد را دارد و برای مکالمه در فضای آزاد مناسب خواهد بود. به صورت خلاصه، Melobuds ANC HT05 با پشتیبانی از 6 میکروفون برای کاهش نویز، قابلیت حذف نویز فعال، گواهی IPX5 و 30 ساعت شارژدهی، می‌تواند برای شما بهترین هندزفری بی سیم تا 2 میلیون تومان باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های با سیم 2024

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ

هندزفری بلوتوثی ارایمو مدل Freepods 4

اگر می‌خواهید بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان را از یک برند جدید تهیه کنید، Freepods 4 از برند ارایمو برای شما مناسب خواهد بود. مانند اکثر هدفون‌های این رنج قیمت، Freepods 4 از درایورهای 10 میلی‌متری بهره می‌برد و وضوح و شفافیت صدای آن فوق‌العاده است. همچنین، با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی می‌توانید تنظیمات صوتی را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید.

باتری هدفون‌ در صورت فعال بودن حالت نویز کنسلینگ تا 7 ساعت دوام دارد و در صورتی که ANC را خاموش کنید، شارژدهی آن‌ به 8.5 ساعت نیر افزایش پیدا می‌کند. کیس شارژ هندزفری بلوتوثی ارایمو مدل فری بادز 4 دارای پورت USB-C است که طی 2 ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود.

Freepods 4 با 4 میکروفون مجهز به ENC نویز محیط را به‌خوبی فیلتر می‌کند و مکالمه‌های با شفافیت صدای بالا برای شما به ارمغان می‌آورد. فری بادز 4 علاوه‌بر ANC از قابلیت شفاف‌سازی صدای محیط (Transparency) بهره می‌برد که با استفاده از آن هنگام گوش دادن به موسیقی نیز می‌توانید صدای اطراف خود را با وضوح بیشتری بشنوید.

یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده فری بادز 4، حالت مخصوص گیمینگ است که اختلاف صدا و تصویر را به حداقل می‌رساند. بنابر این، Freepods 4  را می‌توانیم به‌عنوان بهترین ایرپاد تا 2 میلیون مخصوص گیم نیز معرفی کنیم.

هدفون بلوتوثی هایلو مدل T15

بهترین ایرپاد تا 2 میلیون

در ادامه فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان یکی از محصولات ارزان قیمت برند هایلو را معرفی می‌کنیم. بدنه هایلو تی 15 از جنس پلاستیک ساخته شده و شامل گواهی IPX5 می‌شود.

این هدفون بی‌سیم به درایورهای 6 میلی‌متری مجهز شده و با فناوری DSP، صدایی شفاف را به گوش شما منتقل می‌کند. علاوه‌بر این، هدفون هایلو مدل T15 از حالت گیمینگ پشتیبانی می‌کند و در صورت فعال کردن این قابلیت، اختلاف صدا و تصویر را به 65 میلی‌ثانیه کاهش پیدا می‌کند.

هایلو T15 از باتری 43 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و کیس شارژ این هدفون نیز به یک باتری بزرگ 2200 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که تا 60 ساعت شارژدهی دارد. در صورت تمایل، می‌توانید از کیس شارژ هایلو T15 به‌عنوان پاوربانک نیز استفاده کنید.

به صورت خلاصه، هایلو T15 برای کاربرانی که به فکر صرفه‌جویی در هزینه هستند و با کمترین هزینه ممکن می‌خواهند از بهترین امکانات بهره‌مند شوند، بهترین گزینه است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های گیمینگ

بهترین هدست بلوتوثی 2024

هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi Buds 5

هندزفری بی سیم 2 میلیونی

اگر ردمی بادز 5 بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان نباشد، قطعا یکی از بهترین هدفون‌هایی است که برند شیائومی در این رنج قیمت به کاربران ارائه می‌دهد. هدفون مذکور به درایورهای 12.4 میلی‌متری مجهز شده که وضوح و حجم صدای فوق‌العاده‌ای دارند. ردمی بادز 5 با بلوتوث نسخه 5.3 به دستگاه شما متصل می‌شود و تا فاصله 10 متری نیز می‌تواند ارتباط پایدار با کمترین تاخیر صدا را برقرار کند.

ردمی بادز 5 از تمام امکاناتی که بهترین هندزفری بی سیم 2 میلیونی باید ارائه بدهد پشتیبانی می‌کند  و می‌توانیم بگوییم ارزش خرید بالایی دارد؛ اما برای کاربرانی که به‌دنبال بهترین هدفون بیسیم دو میلیونی با طول‌عمر زیاد و مقاومت بالا هستند، گزینه مناسبی نخواهد بود. ردمی بادز 5 شامل گواهی IP نمی‌شود و باتوجه به بدنه پلاستیکی، مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار ندارد. باتری ردمی بادز 5 بدون استفاده از NC به صورت متوسط تا 10 ساعت و با درنظر گرفتن شارژ کیس تا 40 ساعت پایدار خواهد بود.

هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1 ANC

هندزفری بیسیم دو میلیونی

اگر به‌دنبال بهترین هدفون بی سیم نویز کنسلینگ تا 2 میلیون هستید، هدفون بی‌سیم هایلو W1 ANC همان چیزی است که نیاز دارید. هایلو W1 به درایورهای 10 میلی‌متری و میکروفون‌های با حساسیت 45 دسی‌بل مجهز شده که به‌لطف قابلیت حذف نویز، حتی در محیط‌های شلوغ نیز می‌تواند صدای شما را با شفافیت بالا به مخاطب منتقل کند.

هایلو W1 ظاهر نسبتا ساده، اما زیبایی دارد که برای هر کاربری با هر سلیقه‌ای جذاب خواهد بود. همچنین، به‌خاطر طراحی عالی و وزن کم، هایلو W1 به‌خوبی روی گوش کاربر قرار می‌گیرد و هنگام پیاده‌روی یا ورزش کردن لازم نیست نگران افتادن هدفون باشید. محصول مذکور شامل گواهی IPX4 می‌شود و رطوبت و قطره‌های آب، آسیبی به هایلو W1 وارد نمی‌کنند.

کیس شارژ هایلو به باتری 400 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که شارژدهی آن حدود 35 ساعت است و برای شارژ کردن آن، فقط به 1 ساعت 30 دقیقه زمان نیاز دارید. اگر می‌خواهید بهترین هندزفری بیسیم دو میلیونی را از برند هایلو تهیه کنید، W1 ANC گزینه مناسبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های پلی استیشن 4

بهترین هدست های پلی استیشن 2024

هدفون بلوتوثی انکر مدل Life P2i

بهترین هندزفری بلوتوث تا 2 میلیون تومان

هدفون Life P2i بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان از برند انکر است. این محصول با قیمتی حدود 1,500,000 تومان به فروش می‌رسد و برای کاربرانی که کیفیت و وضوح صدا را در اولویت قرار می‌دهند مناسب خواهد بود. Life P2i از درایورهای 10 میلی‌متری بهره می‌برد. همچنین، این هدفون از دو حالت Podcast و Bass Mode پشتیبانی می‌کند که با فعال کردن آن‌ها می‌توانید تجربه شنیدن پادکست یا موسیقی را بیش از پیش بهبود دهید.

این محصول در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است و می‌توانیم طول‌عمر آن را تضمین کنیم. گوشی‌های این هدفون 4.4 گرم وزن دارند و به‌خاطر طراحی ارگونومیک و سری‌های نرم، در استفاده‌های طولانی به گوش کاربر آسیب نمی‌زنند. Life P2i دارای نشان‌گرهای LED است و ظاهر آن برای کاربران مشکل‌پسند که به طراحی و ظاهر اهمیت می‌دهند جذاب است.

Life P2i با استفاده از دو میکروفون و الگوریتم هوش مصنوعی، نویزهای اضافی را فیلتر می‌کند و در مکالمه‌، صدای محیط مزاحم شما نمی‌شود. Life P2i به کاربرانی توصیه می‌شود که به وضوح و شفافیت صدا اهمیت می‌دهند و به‌دنبال بهترین هدفون برای مکالمه تا 2 میلیون هستند.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل X1 pro

هندزفری بی سیم در حد 2 میلیون

اگر همچنان بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان که با انتظارات شما سازگار باشد را پیدا نکردید، بدنیست نگاهی به مشخصات و امکانات هدفون بلوتوثی هایلو ایکس 1 پرو داشته باشید. هندزفری‌های بی‌سیم هایلو در این بخش از بازار، به نسبت قیمت خود امکانات قابل قبولی را ارائه می‌دهند و X1 Pro نیز از همین قاعده پیروی می‌کند.

هایلو ایکس 1 پرو برای حذف کردن صدای محیط از قابلیت ANC پشتیبانی می‌کند. همچنین، برای کاربرانی که می‌خواهند موسیقی گوش کنند و همچنان صدای اطراف خود را بشنوند، امکان فعال کردن حالت Transparency وجود دارد.

شاید پیش از این، تجربه خرید یک هندزفری بی سیم در حد 2 میلیون برای گیمینگ را داشتید که قدرت کافی برای پخش کوچک‌ترین صداهای محیط را با وضوح بالا داشته باشد، اما به‌خاطر تاخیر در انتقال صدا، انتظارات شما را براورده نکرده باشد. خوش‌بختانه،هایلو ایکس 1 پرو با حالت مخصوص گیم، تاخیر صدا را تقریبا به صفر می‌رساند و تجربه استفاده از آن برای گیمرها فوق‌العاده خواهد بود.

کیس هایلو ایکس 1 پرو به باتری 400 میلی‌امپر ساعتی مجهز شده که به صورت متوسط، تا 40 ساعت شارژدهی دارد. البته با استفاده از نویز کنسلینگ، کیس شارژ فقط 22 ساعت پایدار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2024

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

هدفون بلوتوثی هایلو مدل GT6

بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان

یکی دیگر از محصولات خوش‌ساخت هایلو که در فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان معرفی می‌کنیم، هدفون بلوتوثی هایلو مدل GT6 است. این هدفون بی‌سیم برای تولید صدا از درایورهای 12 میلی‌متری بهره می‌برد و به همین جهت، کاربرانی که انتظار دارند بهترین هندزفری بلوتوث تا 2 میلیون تومان تومان حجم صدای فوق‌العاده‌ای داشته باشد مناسب است.

هایلو جی تی 6 از کنترل لمسی پشتیبانی می‌کند و برای تنظیم صدا و پخش موسیقی یا پاسخ دادن به تماس‌ها و تغییر حالت‌های مختلف، فقط کافی است که قسمت پشتی هدفون را لمس کنید. هایلو GT6 به‌لطف وضوح صدا و طراحی عالی، می‌تواند بهترین هدفون بی سیم زیر 2 میلیون تومان باشد، اما از قابلیت نویز کنسلینگ پشتیبانی نمی‌کند.

ازجمله سایر ویژگی‌های هایلو جی تی 6 می‌توانیم به حالت مخصوص گیم، باتری‌های 25 میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی حدود 5.5 ساعت، کیس شارژ با باتری 310 میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی 20 ساعت، امکان استفاده جداگانه از هر ایرباد و چیپست کوالکام 3040 ایجاد اتصال پایدار اشاره کنیم. اگر از قابلین حذف نویز چشم‌پوشی کنید، هایلو جی تی 6 به نسبت یک هدفون بلوتوثی در حد 2 میلیون امکانات قابل قبولی را ارائه می‌دهد.

هدفون بلوتوثی هایلو مدل W1

بهترین هندزفری برای مکالمه تا 2 میلیون

هایلو W1 نیز به‌خاطر طراحی ارگونومیک و راحت، امکانات متنوع و کیفیت صدای فوق‌العاده در فهرست بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان حضور دارد. این هدفون بی‌سیم به 4 میکروفون با قابلیت حذف نویز مجهز شده و مکالمه‌هایی شفاف و بدون نویز را برای کاربران به‌همراه دارد. باتری این هدفون با مکالمه مداوم تا 6 ساعت شارژدهی دارد. باتوجه کیفیت میکروفون‌ها و شارژدهی باتری هدفون می‌توانیم ادعا کنیم که هایلو W1 بهترین هندزفری برای مکالمه تا 2 میلیون است.

هایلو W1 از گواهی IPX4 پتشیبانی می‌کند و در برابر رطوبت و عرق مقاوم است. البته، شرکت هایلو در ساخت هدفون W1 فقط به مقاومت بدنه فکر نکرده و در طراحی W1 تلاش کرده که ظاهر شیک و مدرن هدفون را حفظ کند.

به صورت خلاصه، فرقی نمی‌کند که با بودجه 2 میلیون تومان به‌دنبال هی هندزفری بی‌سیم با کیفیت صدا بالا، امکانات متنوع، طراحی شیک یا طول‌عمر زیاد هستید، در هر صورت هایلو W1 می‌تواند انتظارات شما را از یک هدفون 2 میلیونی براورده کند. با این‌حال، مهم‌ترین نقطه قوت هایلو W1 میکروفون‌های مجهز به ENC است و در صورتی که به‌دنبال بهترین هدفون برای مکالمه تا 2 میلیون، W1 گزینه مناسبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای بازی کال آف دیوتی موبایل

بهترین میکروفون های گیمینگ 2024

هندزفری بی سیم لیتو مدل LT-2

بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان

اخرین محصولی که در لیست بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان معرفی می‌کنیم از برند چینی لیتو است. شاید ال تی 2 بهترین هدفونی نباشد که می‌توانید در این رنج قیمت پیدا کنید، اما کیفیت صدا و مکالمه آن می‌تواند برای هرکاربری رضایت‌بخش باشد.

هندزفری بی‌سیم لیتو مدل LT-2 با بلوتوث نسخه 5.0 ارتباط پایداری با دستگاه‌های شما برقرار می‌کند. باتری این هدفون در حالت مکالمه تقریبا 3 ساعت دوام دارد و در حالت پخش موسیقی به 2 ساعت کاهش می‌یابد. توجه داشته باشید که ال تی 2 از قابلیت‌های نویزکنسلینگ، Transparency، گیمینگ و… که در این بخش بازار رایج هستند پشتیبانی نمی‌کند. با این‌حال LT-2 یکی از هدفون‌های باکیفیتی است که با بودجه کمتر از 2 میلیون می‌توانید تهیه کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب تعدادی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم تا 2 میلیون تومان را معرفی کردیم که امکاناتی به‌خوبی محصولات پریمیوم ارائه می‌دهند. اکنون می‌توانید بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان را تهیه کنید که حجم و کیفیت صدا، طول‌عمر و دوام، ظاهر و ویژگی‌های آن با انتظارات شما سازگار باشد.

سوالات متداول

بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان کدام است؟

انتخاب بهترین هدفون به سلیقه و نیازهای شما بستگی دارد؛ با این حال، هدفون هایلو مدل X1 Pro به‌خاطر ارائه قابلیت‌های مختلف، کیفیت صدا عالی و شارژدهی قابل قبول برای اکثر کاربران مناسب خواهد بود.

کدام برند در رنج قیمت 2 میلیون تومان بهترین هدفون‌های بی‌سیم را عرضه می‌کند؟

هایلو، کیو سی وای، انکر و شیائومی از جمله برندهایی هستند که هدفون های ارزان قیمت خوبی را به بازار عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هدفون بی سیم تا 2 میلیون تومان چیست؟ به‌نظر شما کدام هدفون در این رنج قیمت ارزش خرید بیشتری دارد؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر