;
coinex

توسعه کسب و کارهای نوپا مهمترین اولویت‌های جهرمی برای وزارت ارتباطات

توسعه کسب و کارهای نوپا مهمترین اولویت‌های جهرمی برای وزارت ارتباطات

محمدجواد آذری جهرمی، جوانترین گزینه پیشنهادی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم، امروز به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس معرفی شد. وی توسعه کسب و کارهای نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

رئیس جمهور کشور، وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای حضور در کابینه دولت دوازدهم معرفی نمود. محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود.

محمدجواد آذری جهرمی پس از معرفی از سوی رئیس جمهور در مورد اولویت کارها و برنامه هایش در دولت دوازدهم سخن گفت و اشاره نمود، مهمترین اولویت در برنامه هایش مربوط به توسعه کسب و کارهای نوپا در بخش فناوری اطلاعات است.

وی در ادامه گفت:

لیستی از برنامه های مورد نظر برای توسعه در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را به رئیس جمهور ارائه کرده‌ام و توسعه کسب و کارهای نوپا برای من در اولویت است.

آذری جهرمی در ادامه صحبت‌هایش به توسعه اینترنت و پهنای باند نیز اشاره نمود و تاکید کرد که رسیدگی به این موارد نیز در فهرست برنامه‌هایش قرار دارد.

محمدجواد آذری جهرمی متولد سال 1360 جهرم است و فارغ التحصیل دانشگاه صنعت آب و برق در رشته مهندسی برق است. وی از سال 1388 در وزارت ارتباطات، پست‌های مدیریتی را بر عهده داشته است.

در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مدت 6 سال سمت مدیریتی را داشته، ۲ سال سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت رایتل و بیش از ۲ سال سابقه عضویت در هیات مدیره شرکت زیرساخت را داراست. وی از اردیبهشت ماه سال ۹۵ نیز معاونت وزیر ارتباطات و مدیرعاملی شرکت ارتباطات زیرساخت را برعهده دارد.

مهم ترین برنامه جهرمی توسعه کسب و کارهای نوپا

.

منبع: mehrnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر