;
coinex

Zero G، مرد عنکبوتیِِ قاب های آیفون 6

قابِ ضد گرانش زیرو جی از شرکت Mega Tiny از یک ماده نانو ساکشن استفاده کرده و باعث می شود که آیفون 6 یا آیفون 6 پلاس شما به هر سطح صافی چسبیده و به طور نامحدودی باقی بماند.

قابِ ضد گرانش زیرو جی از شرکت Mega Tiny از یک ماده نانو ساکشن استفاده کرده و باعث می شود که آیفون 6 یا آیفون 6 پلاس شما به هر سطح صافی چسبیده و به طور نامحدودی باقی بماند.

هفته پیش من در حال بازی کردن با نمونه اولیه قابِ بسیار مبتکرانه آیفون 6 قبل از شروع به کارش در 31 مارس در Kickstarter بودم. این یک قاب ضد گرانش Zero G از یک استارتاپ به نام Mega Tiny Corp، است.

به نظر می رسد که این همان قاب استاندارد گوشی شماست اما پشتِ آن از یک ماده چسبنده نانو ساکشن پوشیده شده که به شما اجازه می دهد که آیفونتان را تقریبا به هر سطح صافی بچسبانید. EverStik شرکت پشتِ نانو ساکشن می باشد که میلیون ها ساکشن کاپ هایی در اندازه نانو استفاده می کند تا یک خلاء قوی بسازد. شرکت می گوید که فقط یک قطعه 6 اینچ مربعی از این ماده می تواند یک شی 4.5 کیلوگرمی را نگه دارد.

در حال حاضر شما می توانید پدهای ارزان قیمتِ نانو ساکشن Seta را به قیمت 10 دلار خریداری کرده تا آن را پشتِ قابِ گوشی های هوشمندتان بچسبانید، Seta همچنین استند های (stands) نانو ساکشن برای تبلت و گوشی های هوشمند درست می کند. اما Mega Tiny می گوید که این اولین قابی است که به صورت یکپارچه ماده نانو ساکشن را در قابش دارد. یک از بنیانگذاران Mega Tiny، کارل وینانس (Carl Winans) گفت که قاب های نهایی یک پنجره ای در پشتشان تعبیه شده است که لوگوی اپل دیده شود و اینکه ظاهرش نیز کمی صیقل داده تر خواهد شد.

Mega Tiny می گوید که این اولین قابی است که به صورت یکپارچه ماده نانو ساکشن را در قابش دارد. یک از بنیانگذاران Mega Tiny، کارل وینانس (Carl Winans) گفت که قاب های نهایی یک پنجره ای در پشتشان تعبیه شده است که لوگوی اپل دیده شود و اینکه ظاهرش نیز کمی صیقل داده تر خواهد شد.

نکته جالبی که درباره ماده نانو ساکشن وجود دارد این است که، در حالی که این قاب واقعا چسبنده است، شما می توانید آن را در جیب خود قرار داده و خیالتان از این موضوع راحت باشد که گرد و غباری به آن نخواهد چسبید و حتی اگر شما کمی گرد و خاک و ذراتی ریزی را روی آن مشاهده کردید می توانید قاب را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید و آن نیز در اسرع وقت و به محض خشک شدنش آماده است که به وظیفه چسبندگی اش عمل نماید. به عبارت دیگر، این ماده قابل شستشو خواهد بود.

من این قاب را در طول شب به یک شیشه چسباندم و صبح نیز هنوز آنجا چسبیده بود، بنابراین چسبندگی اش واقعا خوب است. البته لازم به ذکر است که محض احتیاط یک محافظ صفحه نمایش نیز برای محافظت بیشتر استفاده کردم و بله، Mega Tiny این محافظ را هم به فروش می رساند.

قابِ ضد گرانشِ Zero G در ژوئن برای هر دو گوشی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس بیرون خواهد آمد. این قاب حدوداً با قیمت 50 دلار در آمازون به فروش خواهد رسید، اما Mega Tiny برای اولین خرایداران در Kickstarter به قیمتِ کمتر از 40 دلار آن را به فروش می رساند.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، Techera

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر