;
coinex

اپل واچ تاماگوچی شما را روی مچ دستتان قرار می دهد

اگر یکی از نکات کلیدی ساعت های هوشمند این است که به شما کمک کند تا وقت کمتری را برای نگاه کردن به صفحه موبایلتان صرف کنید پس شرکت Bandai Namco هم حق دارد که از این موضوع غافل نشود، چون به تازگی حیوان خانگی مجازیش تاماگوچی (tamagotchi) کلاسیک را روی اپل واچ نیز رها کرده است.

اگر یکی از نکات کلیدی ساعت های هوشمند این است که به شما کمک کند تا وقت کمتری را برای نگاه کردن به صفحه موبایلتان صرف کنید پس شرکت Bandai Namco هم حق دارد که از این موضوع غافل نشود، چون حیوان خانگی مجازیش تاماگوچی (Tamagotchi) کلاسیک را روی ساعت اپل، اپل واچ نیز رها کرده است.

آپدیت اخیر بازی تاماگوچی برای اپل واچ نیز در دسترس بوده و هنگامی که تاماگوچی شما را صدا بزند بر روی اپل واچتان نیز یک هشدار مبنی بر همین موضوع دریافت خواهید کرد و همچنین به خوبی به شما اجازه داده می شود که موقعیت آنرا چک کرده و از طریق ساعت نیاز هایش را برطرف کنید، نیاز هایی که شامل فعالیت های جالب مانند غذا دادن به آن یا بردن آن به دستشویی می باشد.

همه ی ویژگی ها از طریق اپل واچ قابل انجام دادن نبوده و هنوز شما مجبورید برای داشتنِ همه قابلیت های بازی آیفون خود را از جبیتان بیرون آورید. اما اکنون شما یک یادآور کننده ثابت بر روی مچ دستتان دارید که باعث می شود به این مخلوق مجازی، احتمالا بیشتر از خود و خانوادتان، توجه کنید.

البته شما می توانید آن را نادیده بگیرید و وقتی که مرد احساس گناه کنید. این بسته به انتخاب شماست.

اگر شما می توانید بدون حمایت اپل واچ زندگی کنید بازی های بزرگ زیادی برای آیفون وجود دارد هرچند احتمال این می رود که در آینده ای نه چندان دور، تعداد بازی هایی که برای اپل واچ سفارشی می شوند، بسیار فراتر از این مقدار روند.

اگر شما نیز نظری در رابطه با بازی خاصی دارید که فکر می کنید با اپل واچ قابل انجام است، آن را در قسمت نظرات بیان کنید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، Techera

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر