coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر و مشخصات میزو ام ایکس ۵ پرو پلاس (Meizu MX5 Pro Plus) لو رفت

میزو ام ایکس۵ پرو پلاس (Meizu MX5 Pro Plus). امروز تصاویری از یک مدل جدید به نام Meizu MX5 Pro Plus لو رفته است که مشخص نیست این همان گوشی مذکور می باشد یا خیر.

چندی پیش فهمیدیم که شرکت میزو بر روی Meizu MX5 Pro مانور می دهد که این اطلاعات محرمانه از سوی مدیر اجرایی شرکت میزو فاش شد و گفت این تولید کننده، این گوشی را با یک سری جدید از گوشی ها جایگزین می کند. امروز تصاویری از یک مدل جدید به نام Meizu MX5 Pro Plus لو رفته است که مشخص نیست این همان گوشی مذکور می باشد یا خیر.

طبق حدس و گمان هایی که هست، این گوشی از سامسونگ اگزینوس ۷۴۲۰ بهره می گیرد. این چیپ ست، قدرت پردازشی گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۶ (Samsung Galaxy S6)، سامسونگ گلکسی اس ۶ اج (Samsung Galaxy S6 edge)، سامسونگ گلکسی نوت ۵ (Samsung Galaxy Note5) و سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس (+Samsung Galaxy S6 edge) را تامین می نماید، با این وجود شایعات دیگر از اسنپدراگون ۸۲۰ خبر می دهند.

شایعه ی دیگری که درباره ی این گوشی وجود دارد این است که این گوشی میزو ام ایکس ۵ پرو پلاس، با یک رم ۴ گیگا بایتی چند کاره  LPDDR4 همراه می باشد. با توجه به تصاویر انتظار می رود که یک دوربین عقب ۲۰.۷ مگاپیکسلی کارهای مربوط به عکاسی را مدیریت می کند.

در حالی که این گوشی از طریق سایت بنچمارک AnTuTu لو رفته، نتایج مبهم شده است و هم چنین شماره ی این مدل برای کمک به بررسی مشخصات بر روی گوشی هم یافت نمی شود.

این تصاویری  که می بینید را از KJuma@ (فروشنده ی اسرار و اطلاعات محرمانه) به دست آورده ایم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر