coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویندوز 10، تنها پس از یک ماه بر روی 75 میلیون رایانه شخصی در حال اجراست

ویندوز 10.  در حال حاضر یک ماه پس از انتشار بزرگ ویندوز 10، این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت، بر روی 75 میلیون کامپیوتر، در حال اجراست،

اگر شما هنوز هم متعجبید که چرا مایکروسافت ویندوز 10 را رایگان ساخته است، کافیست، آخرین آمار را در نظر بگیرید: در حال حاضر یک ماه پس از انتشار بزرگ ویندوز 10، این نسخه از سیستم عامل مایکروسافت، بر روی 75 میلیون کامپیوتر، در حال اجراست، مایکروسافت در این یک ماهه، آپدیت های منظمی ارائه داده است، و در تلاش برای توسعه و پیشرفت آن می باشد. آمار نصب ویندوز 10 بسیار مسرت بخش است، همانطور که قبلا هم گزارش داده ایم در ۲۴ ساعت اول، ۱۴ میلیون دستگاه به ویندوز ۱۰ ارتقاء یافتند، و اکنون پس از گذشت یک ماه، شاهد، اجرای ویندوز 10 روی 75 میلیون رایانه شخصی هستیم. یوسف مهدی، سرپرست بخش بازاریابی ویندوز، امروز در توییتی این آمار را منتشر کرد. در مقایسه با گذشته، که برای مایکروسافت شش ماه زمان می برد تا 100 میلیون ویندوز 8 را به فروش برساند- یک آمار مبهم که لزوما هم شامل نصب واقعی نیست – هیچ کدام از این دو آمار چه در مورد ویندوز 8 و چه در مورد ویندوز 10 تعجب آور نیست، چرا که ما به طور گسترده از مایکروسافت درخواست کردیم، یک پلت فرم ماندگار ویندوز ایجاد کنند، و این امر، با اولویت قرار دادن این موضوع که تعداد زیادی از مردم ویندوز 10 را به اجرا دراورند به جای اینکه کسب درآمد صرف در نظر گرفته شود، محقق می شود. یوسف مهدی، آمار دیگری نیز منتشر کرد، مبنی بر اینکه بیش از 90000 واحد pc و تبلت به ویندوز 10 ارتقاء یافته اند، و از طرفی بیش از 122 سری گیم پلی، اجرای ویندوز 10 را از رایانه های شخصی از کنسول ایکس باکس وان، استریم می کنند. و شاید جالب تر باشد که بدانید، دانلود نرم افزار از فروشگاه برنامه های ویندوز 10 نسبت به ویندوز8، شش برابر بیشتر شده است.

نکته ی آخری که به احتمال زیاد، یکی از دلایل بزرگ دیگری است که ارتقاء ویندوز 10 را رایگان کرده ، این است که مایکروسافت برای ترویج فروشگاه برنامه های ویندوز 8 سخت کار می کرد، اما هرگز موفق نشد. در واقع توسعه دهندگان منتظر ماندند، تا مردم شروع به استفاده از برنامه های ویندوز 8 کنند، تا بتوانند، برنامه ها را ارتقاء داده و برنامه های کشنده و شکست خورده را توسعه دهند، اما هرگز این اتفاق نیفتاد، زیرا تعداد زیادی از مزدم، ویندوز 8 ، را برای اجرا روی کامپیوتر های خود انتخاب نکردند. اما با ویندوز10 رایگان، هجوم کاربران جدید مشتاق، برای امتحان کردن برنامه های جدیدتر رقم خورده است، و مایکروسافت کار را برای توسعه دهندگان نیز، آسان تر کرده است .

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر