coinex
راهنمای خرید تکراتو

کانسپت آی فون 7 بدون جک هدفون

کانسپت آی فون 7 بدون جک هدفون

کانسپت جدید آی فون 7، بدون جک هدفون در نظر گرفته شده است. اگر شایعات قابل باور باشند، مشخص شده که اپل در آیفون بعدی، پورت هدفون را حذف می کند. حذف پورت هدفون، بدون شک به باریک تر شدن ضخامت گوشی کمک خواهد کرد. از طرفی حذف این پورت، به خوبی با شایعات دیگر سازگار است، مثل اینکه اپل در حال کار بر روی فرمت های صوتی با وضوح بالا توسط هدفون‌های است که مجهز به پورت لایتنینگ هستند.
باید منتظر باشیم تا صحت این شایعات مشخص شود، اما به لطف هنرمندی به نام اریک هیوسمن، یک کانسپت آی فون 7 ایجاد شده که اساسا دستگاه را بدون جک هدفون در نظر گرفته است. همانطور که می توان در رندر بالا دید، نتیجه نهایی به طرز محسوسی نازک تر از آیفون فعلی است.
هیوسمن نه تنها  پورت هدفون را حذف کرده است، بلکه ظاهر دکمه هوم را به یک دکمه تخت که لمس سه بعدی در آن بکار رفته، برای شبیه سازی عملکرد دکمه اصلی، تغییر داده است. در رندرهای بالا یک جفت هدفون به نام AirPods نیز قابل مشاهده است که فاقد بخش اتصال به گوشی است و از قرار معلوم از طریق بلوتوث سازگار می شود.
اپل همواره در تلاش بوده است تا دستگاه های خود را تا آنجا که امکان دارد، باریک بسازد، از این رو در گذشته هم دیده ایم که راه کارهایی برای باریک تر کردن جک هدفون ارائه داده است، بنابراین اینکه آن را در آیفون جدید حذف کند خیلی تعجب آور نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

 منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر