coinex
راهنمای خرید تکراتو

یوتیوب آفلاین:چگونگی ذخیره کردن ویدئوی آنلاین در یوتیوب

یوتیوب آفلاین، یکی از ویژگی های یوتیوب است که می توان از طریق آن بدون اتصال به اینترنت فیلم های یوتیوب را تماشا کرد.

یوتیوب آفلاین، یکی از ویژگی های یوتیوب است که می توان از طریق آن بدون اتصال به اینترنت فیلم های یوتیوب را تماشا کرد.
اگر به طور مداوم در مکان هایی قرار می گیرید که برای اتصال به اینترنت دچار مشکل می شوید، مثلا در رفت و آمد به محل کار یا در خانه دسترسی به اینترنت برایتان مشکل است و از طرفی عاشق تماشای فیلم هستید، بنابراین قابلیت یوتیوب آفلاین برای شما مفید خواهد بود. یوتیوب آفلاین از ویژگی هایی است که به کاربران اجازه می دهد حتی زمانی که هیچ اتصالی به شبکه اینترنت ندرند، از تماشای فیلم های مورد علاقه خود در دستگاه های اندروید و iOS لذت ببرند. اینجا قصد داریم چگونگی استفاده از این قابلیت را شرح دهیم.
یوتیوب آفلاین اجازه می دهد تا کاربران اندروید و iOS فیلم های یوتیوب را در دستگاه خود ذخیره کرده و در مواقعی که دسترسی به اینترنت ندارند به تماشای آنها بنشینند. این فیلم ها را می توان از طریق اینترنت همراه و یا شبکه Wi-Fi دریافت کرد.
برای ایجاد دسترس پذیری آفلاین ویدیوی یوتیوب، در ابتدا شما نیاز به باز کردن برنامه یوتیوب بر روی تبلت یا گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود دارید.هر ویدئویی برای مشاهده ی آفلاین موجود نیست
شایان ذکر است که هری ویدئویی برای مشاهده آفلاین در دسترس نخواهد بود. البته بسیاری از محتوای محبوب یوتیوب هند را می توان دریافت کرد، اما شما ممکن است به برخی از فیلم ها برخورد کنید که برای دانلود در دسترس نیستند.

یوتیوب آفلاین اجازه می دهد تا کاربران اندروید و iOS فیلم های یوتیوب را در دستگاه خود ذخیره کرده و در مواقعی که دسترسی به اینترنت ندارند به تماشای آنها بنشینند.دسترسی آفلاین
هر فیلم دانلود می شود، فقط می تواند تا 48 ساعت پخش شود. بعد از این، شما باید یک اتصال به اینترنت پیدا کرده و دوباره ویدئو را با نرم افزار یوتیوب برای دریافت هر گونه تغییر و وضعیت در دسترس بودن، همگام سازید.
ویژگی های بعدی
این شرکت به تازگی اعلام کرده است که قابلیت آفلاین یوتیوب به زودی دو ضمیمه مفید دریافت خواهد کرد. سوندار پیچای، مدیر عامل شرکت گوگل گفت که کاربران گزینه ای برای پیکربندی زمان دانلود دریافت خواهند کرد. بنابراین شما می توانید صف دانلودها را زمان فراغت خود در طول روز تشکیل دهید و به عنوان مثال برای شب در زمانی که در حال خواب هستید آن را زمان بندی کنید. ما انتظار داریم که این قابلیت ها در ماه های آینده، منتشر شود.
چگونه یک ویدیو یوتیوب را برای مشاهده آفلاین، دانلود کنیم:
برای ایجاد دسترس پذیری آفلاین ویدیوی یوتیوب، در ابتدا شما نیاز به باز کردن برنامه یوتیوب بر روی تبلت یا گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود دارید.
به فایل تصویری را که قصد دانلود آن را دارید، مراجعه کنید. به آیکون اضافه کردن به آفلاین(Add to Offline) زیر ویدئو نگاه کنید (متناوبا شما می توانید روی دکمه منوی پایین کلیک کنید و گزینه اضافه کردن به گزینه آفلاین را انتخاب نمائید). توجه داشته باشید که اگر ویدیو برای مشاهده آفلاین در دسترس نیست، این گزینه را ندارد و شما نمی توانید چنین ویدیویی را برای دستگاه خود دانلود کنید.

برای ایجاد دسترس پذیری آفلاین ویدیوی یوتیوب، در ابتدا شما نیاز به باز کردن برنامه یوتیوب بر روی تبلت یا گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود دارید.پس از کلیک کردن بر روی گزینه اضافه کردن به آفلاین، نرم افزار یوتیوب از شما خواهد خواست که کیفیت تصویر را نیز انتخاب کنید به طور مثال کیفیت-پایین، متوسط، HDاز فایل برای انتخاب در دسترس است. با کیفیت پایین می توان ویدئو را به سرعت دانلود کرد و همچنین با این نوع کیفیت فضای ذخیره سازی کمتری بر روی دستگاه شما اشغال خواهد شد، اما به هر حال کیفیت تصویر آن نسبتا بد است. هنگامی که شما کیفیت را انتخاب کردید، ذخیره ویدیو به بر روی دستگاه شما آغاز خواهد شد.

نرم افزار یوتیوب از شما خواهد خواست که کیفیت تصویر را نیز انتخاب کنید
چگونه فیلم آفلاین یوتیوب را تماشا کنیم:
توجه داشته باشید که ویدئو های ذخیره شده تنها در داخل نرم افزار یوتیوب در دسترس خواهند بود. برای مکان دادن به فایل به صفحه اصلی یوتیوب بروید. شما می توانید با کشیدن فیلم به سمت پایین نیز این کار را انجام دهید.
هنگامی که شما در صفحه اصلی هستید، روی تب حساب کاربری کلیک کنید (تبی در راست ترین گوشه دیده می شود و آیکون آن شبیه به مثل یک بدن انسان است).
هنگامی که شما در صفحه اصلی هستید، روی تب حساب کاربری کلیک کنید (تبی در راست ترین گوشه دیده می شود و آیکون آن شبیه به مثل یک بدن انسان است).
شما گزینه ذخیره فیلم را می توانید در این صفحه پیدا کنید. کلیک روی این گزینه تمام فیلم هایی که برای مشاهده ی آفلاین ذخیره کرده اید را به شما نشان می دهد. اگر شما می خواهید یک ویدیو را حذف کنید، بر روی منوی زمینه کنار ویدئو کلیک کرده و حذف از فیلم های ذخیره شده را انتخاب کنید.

شما گزینه ذخیره فیلم را می توانید در این صفحه پیدا کنید. کلیک روی این گزینه تمام فیلم هایی که برای مشاهده ی آفلاین ذخیره کرده اید را به شما نشان می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ممنون از سایت خوبتون شما برای خرید ممبر جای معتبری را میشناسید ؟ یا خودتون انجام میدید؟

    پاسخ