;
coinex

گوشی ویندوزی Idol Pro 4 آلکاتل شباهت زیادی به Idol 4S خواهد داشت

گوشی ویندوزی Idol Pro 4 آلکاتل شباهت زیادی به Idol 4S خواهد داشت

به نظر می رسد که شرکت آلکاتل در حال آماده شدن برای عرضه ی یک گوشی جدید مبتنی بر ویندوز 10 موبایل با نام Idol Pro 4 است. تقریباً ماه گذشته بود که اولین بار اخباری در مورد این گوشی منتشر شد. شایعات حکایت از این دارند که دستگاه مذکور یک گوشی بسیار خوب است که به واسطه ی بهره مندی از سخت افزار عالی و ویندوز 10 از ویژگی کانتینیوم پشتیبانی می کند. هر چند که این گوشی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما با توجه به اخبار و شایعات پیرامون آن می توانیم نگاهی کلی به مشخصات و طراحی ظاهری آن بیاندازیم.

Evan Blass فاش کننده ی مشهور عرصه ی تکنولوژی، در مورد طراحی این گوشی گفت است که Idol Pro 4 شباهت بسیار زیادی یه گوشی Idol 4S دارد. گوشی Idol 4S ماه گذشته و در جریان مراسم MWC 2016 معرفی شده بود. عکس زیر طراحی ظاهری گوشی Idol 4S را نشان می دهد.

گوشی ویندوزی Idol Pro 4 آلکاتل شباهت زیادی به Idol 4S خواهد داشت

همان طور که در عکس مشخص است بدنه ی گوشی Idol 4S از جنس فلز و شیشه است و در جلوی گوشی در کنار دوربین سلفی یک فلش ال ای دی نیز وجود دارد. با توجه به سابقه ی خوب آقای Blass در فاش کردن اطلاعات درست پیش بینی می شود که طراحی گوشی جدید آلکاتل مشابه با گوشی Idol 4S باشد.

گوشی Idol 4S دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است و رزولوشن کواد اچ دی 1440 در 2560 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 625 و پردازنده ی 8 هسته ای تامین می شود. گفته می شود Idol Pro 4 رزولوشن 1080p را ارائه می دهد و به چیپ ست اسنپدراگون 820 مجهز خواهد بود. البته همه ی این ها در حد شایعه هستند و هیچ گونه تایید رسمی در مورد آنها وجود ندارد.

Idol Pro 4 بعد از گوشی One Touch Fierce XL دومین گوشی هومشند آلکاتل است که مبتنی بر ویندوز موبایل خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر