;
coinex

تست سقوط گلکسی اس ۷ و اچ تی سی ۱۰ ؛ کدامیک مقاوم ترند؟

با توجه به بدنه ی فلزی اچ تی سی ۱۰ و حجم شیشه ی استفاده شده در گلکسی اس ۷ تقریبا تشخیص اینکه کدامیک در تست سقوط مقاوم تر هستند، کار سختی نیست.

با توجه به بدنه ی فلزی اچ تی سی ۱۰ و حجم شیشه ی استفاده شده در گلکسی اس ۷ تقریبا تشخیص اینکه کدامیک در تست سقوط مقاوم تر هستند، کار سختی نیست. با استفاده از چیزی که ماشین حرفه ای تست سقوط Phone Buffs توصیف می کند، این دو مدل اندرویدی هر دو از ارتفاعی ۳.۳ فوتی () از قسمت های عقب، کناری، پایین و جلو به زمین انداخته شده اند. هرکدام از آنها که در این تست سقوط دوام یافتند در معرض آزمایش های بیشتری قرار گرفتند تا زمانی که دیگر نتوان با آنها هیچ تماسی برقرار کرد.

همانطور که انتظار هم می رفت، در تست سقوط از قسمت پشت این دستگاه ها، اچ تی سی ۱۰ نسبت به گلکسی اس ۷ دچار آسیب کمتری شد و از این لحاظ نسبت به این گوشی در شرایط خیلی بهتری بود. در تست سقوط از قسمت پایینی، هر دو مدل پاسخ مشابهی دادند و به یک اندازه دچار آسیب شدند؛ در واقع می توان گفت این بار اچ تی سی ۱۰ به دلیل وزن بیشتر تا حدودی نسبت به گلکسی اس ۷ بیشتر آسیب دید. هر دو مدل در قسمت پایین و سمت راست دچار آسیب هایی شدند. این دو گوشی اچ تی سی ۱۰ و گلکسی اس ۷ بار دیگر و اینبار از قسمت کناری مورد تست قرار گرفتند. اینبار هم هر دو گوشی تقریبا دچاز آسیب یکسانی شدند.

بعد از همه ی این تست ها نوبت به تست از قسمت جلو رسید. هنگامی که این تست به پایان رسید، هیچیک از این دو مدل جان سالم به در نبردند و هر دو نمایشگر ترک خوردند. اما اچ تی سی ۱۰ با وجود صفحه نمایش ترک خورده نسبت به رقیب خود، گلکسی اس ۷ هنوز هم قابل استفاده بود و در واقع بهتر کار می کرد. صفحه نمایش گلکسی اس ۷ پس از اولین تست، تقریبا کارایی خود را از دست داد و دیگر کار نکرد.

از آنجایی که اچ تی سی ۱۰ هنوز قابل استفاده  و قادر به برقراری تماس تلفنی بود، مورد تست بیشتری قرار گرفت و تا جایی این عمل ادامه یافت که مشخص شود تا چند بار بعد از سقوط این گوشی کارایی دارد. نکته ی جالب و تعجب برانگیز این است که اچ تی سی ۱۰ در نهایت پس از اینکه ۳۲ بار از قسمت جلویی انداخته شد، کارایی خود را از دست داد.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر