coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی Honor 8 به همراه دوربین دوگانه معرفی شد

گوشی Honor 8 به همراه دوربین دوگانه معرفی شد

شرکت هواوی امروز از گوشی Honor 8 در چین رونمایی کرد. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی بوده و رزولوشن 1920 در 1080 فول اچ دی را ارائه می دهد. این در حالی است که لبه های نمایشگر حالتی خمیده به خود دارد و از نوع 2.5D است. شاید نکته جذاب گوشی آنر 8 در قسمت پشتی آن باشد؛ جایی که در آن دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است. هر دو دوربین دارای اتوفوکوس لیزری بوده و گشودگی لنز هر دو آن ها f/2.2 است. دوربین این دستگاه مشابه دوربین دوگانه موجود در گوشی Honor V8 هواوی است. در پنل پشتی گوشی جدید هواوی، علاوه بر دوربین دوگانه، یک حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

قدرت پردازشی این دستگاه توسط چیپ ست Kirin 950 و پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-T880 تامین می شود. هواوی گوشی آنر 8 را در 3 ورژن عرضه خواهد کرد. یک ورژن آن دارای رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بوده و دو ورژن دیگر از حافظه رم پردازشی 4 گیگابایتی بهره می برند و دارای حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی خواهند بود. گوشی Honor 8 دارای درگاه پشتیبانی از کارت حافظه است و تا سقف 128 گیگابایت را پشتیبانی می کند.

به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی این گوشی تعبیه شده است. گوشی آنر 8 هواوی دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است که از ویژگی شارژ سریع نیز بهره می برد. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید 6 مارشمالو خواهد بود که رابط کاربری EMUI 4.1 بر روی آن اجرا می شود. گوشی Honor 8 ضخامت 7.45 میلی متری و وزن 153 گرمی دارد.

گوشی آنر 8 در رنگ های سفید، طلایی، آبی تیره، صورتی و مشکی عرضه خواهد شد. این دستگاه با توجه به ورژن های آن، متفاوت خواهد بود. قیمت ورژن آنر با رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی 299 دلار، رم 4 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی 343 دلار، رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی 374 دلار خواهد بود. فروش این دستگاه تا یک هفته آینده آغاز خواهد شد.

گوشی Honor 8 به همراه دوربین دوگانه معرفی شد

گوشی Honor 8 به همراه دوربین دوگانه معرفی شد گوشی Honor 8 به همراه دوربین دوگانه معرفی شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر